ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/9/4

13:37


به‌زودی فصل دوم مجموعه عاشقانه تاریخی رحیل از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل می‌پردازیم.

ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

به‌زودی فصل دوم مجموعه عاشقانه تاریخی رحیل از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل می‌پردازیم.

فصل اول سریال رحیل به کارگردانی مسعود آب‌پرور، در فصل تابستان از شبکه سه پخش شد و با استقبال خوب بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد. حالا قرار است از چهارم آذر ماه 1402، فصل دوم این مجموعه‌ی پربیننده پخش شود.

مجموعه رحیل درون مایه‌ای عاشورایی دارد. این سریال به قلم فرهاد نقدعلی، یک روایت خاص از پایان حکومت قاجار و ابتدای دوران پهلوی است. در ادامه ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال رحیل 2 شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد که زمان تکرار فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش فصل دوم سریال رحیل

فصل دوم سریال «رحیل» روایتی حادثه‌ای – عاشقانه در دل تاریخ معاصر است و ادامه‌ی داستان فصل اول را دنبال می‌کند. رامین عباسی‌زاده، طراح و تهیه‌کننده مجموعه رحیل، سریال‌هایی موفق و پربیننده از جمله او یک فرشته بود، پلیس جوان، احضار و انقلاب زیبا را در کارنامه دارد.

فیلمبرداری سریال رحیل از اواخر زمستان سال گذشته آغاز شده بود و شش ماه به طول انجامید. رامین عباسی‌زاده، تهیه‌کننده مجموعه رحیل گفت: «نگاه ما در این سریال توجه به هویت ایرانی بود که با اندیشه پایداری زنان در تاریخ همراه است و تمسک‌جستن به اهل‌بیت (ع) می‌تواند به این مسیر جهت درستی ببخشد.»

در سریال رحیل بازیگرانی مطرح از جمله ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، مریم کاویانی و زنده یاد حسام محمودی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی و فتح‌الله طاهری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال رحیل

پس از پرداختن به ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و تاریخی می‌رویم که قصه‌ای عاشقانه از سال‌های پایانی حکومت قاجار و حکومت پهلوی اول را روایت می‌کند.

 زمان تکرار فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه

زمان تکرار فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه

در خلاصه داستان سریال رحیل آمده است: «محا، یکی از درباریان قاجار است که هنگام سقوط حکومت قاجار، رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و تلاش می‌کند همه‌ی آن‌ها را با خود متحد سازد تا یک تعزیه عاشورایی اجرا کنند. در این میان، آگاهی پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌ها، از سرنوشت او و محا یک منظومه بلند می‌سازد.»

کارگردان سریال رحیل

 زمان تکرار فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه

مسعود آب‌پرور کارگردان سریال رحیل، متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۴۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر و نیز دانش‌آموخته‌ی رشته فیلم‌نامه و فیلم از بنیاد سینمایی فارابی است.

آب‌پرور علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، یک کارگاه گسترش هنر و طراحی کلیپ‌های ایرانی را تاسیس کرده و اداره‌ می‌کند. ایشان داوری مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» که محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما بوده را نیز بر عهده داشت.

از مهم‌ترین آثار کارنامه هنری مسعود آب‌پرور می‌توان به سریال‌هایی همچون ستاره قطبی، لبخندهای خاکی، سرزمین رویاها، هوش سیاه، سریال عملیات ۱۲۵، مستوران و لژیونر اشاره کرد.

مسعود آب‌پرور سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند دارد؛ دخترش آیدا کارگردان و بازیگر و پسرش آرش، نویسنده و بازیگر است.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در فصل دوم سریال رحیل نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، مریم کاویانی، نسیم ادبی، زنده یاد حسام محمودی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی و فتح‌الله طاهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال رحیل چند قسمتی است؟

فصل دوم سریال رحیل در 34 قسمت 40 دقیقه‌ای، به کارگردانی مسعود آب‌پرور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو