آموزش مانیکور گرادینت لایه ای مثل یک حرفه ای

منبع: آرگا

1

1402/9/5

23:12


مانیکور گرادینت لایه ای یکی از طرح های ناخن است که می توان آن را به سادگی و با حداقل امکانات در خانه انجام داد. در این مطلب نحوه انجام مانیکور گرادینت لایه ای آموزش داده می شود.

گرادینت لایه ای یک طرح بسیار زیبا است که تقریبا همه جا دیده می شود. از طرح انواع گل گرفته تا کیک و طرح لباس. اما این طرح روی ناخن کاملا متفاوت است. طراحی ناخن کار بسیار ساده ای است. شما می توانید به کمک یک آموزش ساده، مانیکور گرادینت لایه ای را بر روی ناخن خود اجرا کنید. در ادامه مطلب به آموزش مانیکور گرادینت لایه ای خواهیم پرداخت.

مانیکور گرادینت لایه ای

طراحی ناخن به روش گرادینت لایه ای نیازمند توجه به نکات زیر است:

  • ابتدا لازم است لاکی را انتخاب کنید که رنگ فوق العاده تیره ای داشته باشد. به همین خاطر هنگامی که آن را برای هر لایه رقیق می کنیم، تنوع رنگی بسیار زیادی به دست می آید.
  • در مانیکور ناخن به روش گرادینت لایه ای، سه مرحله اصلی را باید به دقت انجام دهید؛ به همین خاطر بهتر است کمی صبور باشید.
  • این طرح ناخن با رنگ های مختلفی قابل اجرا است. با این حال یادتان باشد که ممکن است ظاهر یکسانی به دست نیاید. چرا که رنگ ها بعد از این که در یک لاک بی رنگ رقیق می شوند، کیفیت های متفاوتی پیدا می کنند. درست مشابه زمانی که یک لایه لاک بر روی لاک دیگر می زنید و رنگ آن تغییر می کند. البته از آن جایی که ما همه رنگ ها را از یک لاک می سازیم، تناژ رنگ در سرتاسر طرح ما دقیقا یکی خواهد بود.

انجام مانیکور گرادینت لایه ای

وسایل مورد نیاز برای مانیکور گرادینت لایه ای

  • یک لاک بی رنگ (بهتر است از نمونه هایی استفاده کنید که به سرعت خشک نمی شوند)
  • یک لاک ناخن سفید
  • یک لاک ناخن با رنگ فوق العاده تیره به سلیقه خودتان
  • قلم مو (عرض قلم مو باید هم اندازه و یا بزرگ تر از پهنای ناخن شما باشد)
  • دستمال کاغذی
  • استون یا پاک کننده لاک ناخن
  • یک سینی فلزی یا تکه ای مقوا جهت ترکیب لاک ها

آموزش طراحی ناخن به روش گرادینت لایه ای

مانیکور به روش گرادینت لایه ای

  1. در مرحله اول از تمیز بودن ناخن هایتان مطمئن شوید. سپس لایه پایه را برای مانیکور گرادینت لایه ای با لاک سفید رنگ کنید. استفاده از رنگ سفید اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اجازه می دهد رنگ های گرادینت شما خودشان را بهتر روی ناخن نشان دهند.
  2. ۵ الی ۷ قطره از لاک بی رنگ خود را بر روی سینی چکانده و ۱ قطره از لاک رنگی تان را به آن اضافه کنید. باز هم تأکید می کنیم که همه چیز به رنگی که برای مانیکور گرادینت لایه ای انتخاب می کنید، بستگی دارد. این بدان معنا است که رنگ های تیره به مقدار لاک بی رنگ بیشتری برای رقیق کردن نیاز خواهند داشت.
  3. لاک هایی که بر روی سینی یا مقوا چکانده اید را به سرعت هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند. هنگامی که لاک ها را با هم مخلوط می کنید باید سرعت عمل بالایی داشته باشید، به این دلیل که هرچه لاک بیشتر در معرض هوا قرار بگیرد، سریع تر خشک می شود.
  4. در ابتدای امر تصمیم خودتان را بگیرید که می خواهید چند لایه درست کنید. اگر می خواهید ۵ لایه انجام دهید، کارتان را با بالاترین و کمرنگ ترین لایه آغاز کنید. کمرنگ ترین لایه همان پایین تر از لایه سفید است. اکنون همه ناخن های خود را با رنگی که آماده کرده اید، رنگ آمیزی کنید.
  5. در طراحی ناخن به روش گرادینت لایه ای بسیار مهم است که بعد از تمام شدن هر لایه، قلم موی خود را کاملا تمیز کنید. در غیر این صورت مانیکور گرادینت لایه ای شما به هیچ وجه یکنواخت نخواهد شد.
  6. اکنون نوبت ساختن لایه بعدی است. ۵ تا ۷ قطره از لاک بی رنگ خود را با دو قطره لاک رنگی ترکیب کنید. یادتان باشد که بین هر نوبت، سینی یا مقوای خود را تمیز کنید تا محدوده جدیدی برای مخلوط کردن لاک ها داشته باشید.
  7. حالا لایه بعدی خود را بسازید. سه پنجم ناخن های خود را با لاک ناخن رنگ آمیزی کنید.
  8. باز هم تأکید می کنم که حتما قلم مو و سینی خود را تمیز کنید، سپس ساختن رنگ بعدی را آغاز کنید. ۵ تا ۷ قطره از لاک بی رنگ را با ۳ قطره لاک رنگی مخلوط کنید.
  9. لایه به دست آمده را در دو پنجم پایینی ناخن های خود، درست نزدیک به نوک ناخن رنگ آمیزی کنید.
  10. برای طراحی ناخن و آخرین رنگ، باید از لاک رنگی خود به تنهایی و بدون اضافه کردن ذره ای لاک بی رنگ استفاده کنید. حتما برای این لایه از قلم مو استفاده کنید تا خط هماهنگی با لایه های بالایی در مانیکور گرادینت لایه ای به دست آید.
  11. حالا دیگر شما یک متخصص طراحی ناخن و مانیکور گرادینت لایه ای هستید. برای آخرین رنگ، هر ناخن را با یک پنجم باقی مانده از پایین ناخن رنگ آمیزی کنید.
  12. اما آخرین مرحله که به اندازه مراحل قبلی مهم است، تمیز کردن پوست اطراف ناخن هایتان به کمک یک قلم موی جدید و مقداری پاک کننده لاک ناخن است.

مانیکور با طرح گرادینت لایه ای

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. در پایان پیشنهاد می کنیم مقالات آموزش مانیکور ناخن، آموزش کاور ناخن و معرفی انواع لاک پایه را نیز مطالعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو