اکنون Google Messages از تصاویر Ultra HDR از طریق RCS پشتیبانی می‌کند

منبع: پلازا

2

1402/9/7

12:34


اکنون Google Messages از تصاویر Ultra HDR از طریق RCS پشتیبانی می‌کند

بخش فناوری گوگل بی سروصدا در حال توسعه ابزارهای زیر مجموعه اش بوده که در این زمینه بدنیست بدانید که اخیرا پشتیبانی از فرمت تصویر Ultra HDR به برنامه Google Messages اضافه شده است که برای ارسال تصویر از طریق RCS مجاز خواهید بود.

فهرست مطالب

انجام چنین کاری برای اولین بار از سوی این TheSpAndroid انجام گرفت که این اقدام از طریق گنجاندن flag bugle.support_ultra_hdr در APK برنامه مورد توجه قرار گرفت و توانست نظر مستقیم گوگل را به سمت اینکار جلب کند. این ویژگی واقعا برای دستگاه های جدید گوگل نظیر Google Pixel 8 فعال بوده است که به آسانی و بدون نیاز به انجام کار خاصی میتوانید از آن استفاده کنید.

فرمت تصویری Ultra HDR اخیرا در اندروید 14 گنجانده شده است که بدنیست بدانید این فرمت نوعی جدید از فرمت JPEG بوده که با رمزگذاری های نقشه ای توانسته کیفیت بهتر و افزایش دامنه لگاریتمی را دربر داشته باشد. وقتی چنین تصاویری روی دستگاهی به نمایش در می اید این ابزار گوگل است که باید بخش ابرداده آنرا بخواند تا بتواند تصویر را در قالب یک HDR به نمایش بگذارد. تصاویر این چنینی در محدوده دینامیکی گسترده تر و برجسته تر قرار میگیرند که بهای خوبی به جزئیات داده شده است.

گوگل در سپتامبری که گذشت اعلام کرد این ویژگی روی پیکسل 8 اضافه خواهد شد و گوشی های قدیمی تر گوگل پیکسل فعلا قادر به استفاده از این ویژگی نیستند و باید منتظر بمانند. گوشی های برند OnePlus و Oppo اکنون از این مزیت برخوردار هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو