ماجرای زنی که قاتل سریالی گربه های تهران بود! + ویدئو

منبع: روزیاتو

3

1402/9/7

13:23


ماجرای زنی که قاتل سریالی گربه های تهران بود! + ویدئو

ماجرای زنی که قاتل سریالی گربه های تهران بود! + ویدئو

زنی از اهالی محله ی شهر زیبا که به دلیل قتل سریالی گربه‌ های این منطقه‌ بازداشت شده بود، با گذشت مدت کوتاهی آزاد شده و بعد از بازگشت به محله، آزار و اذیت همسایگان را از سر گرفته است.

روز جمعه ۳ آذر خبرگزاری «رکنا» گزارشی از کشف چندین لاشه گربه در خیابان های محله فردوس منتشر کرد. اهالی این منطقه در گفتگو با رکنا اعلام کردند یکی از ساکنان محل که یک زن است و مدت هاست برای همسایه ها مشکل آفرینی می کند، این گربه ها را کشته است. به گفته ی آن ها این زن به خود و خانه‌شان اسید و بنزین پاشیده بود و شرایط خطرناکی در منطقه به وجود آورده بود.

شهروندان خیابان ابراهیمی جنوبی واقع در بلوار فردوس شرق، متوجه موضوع عجیبی در خصوص قتل عام گربه های محله خودشان شده و پس از بررسی بوی بد در محله و علت کم شدن تعداد این گربه ها با صحنه عجیبی روبرو شده بودند. آن ها هر سمت خیابان را نگاه می کردند لاشه گربه ای را پیدا می کردند که به طرز وحشتناکی کشته شده بودند.

بعد از مشاهده این صحنه توسط اهالی محله شهر زیبا، این موضوع با کلانتری شهر زیبا مطرح شد و ماموران کلانتری برای بررسی دقیق این ماجرای دلخراش وارد صحنه شدند.

همسایه ها به ماموران گفته بودند احتمال می دهیم این زن با موضوع مرگ و سلاخه گربه ها ارتباط داشته باشد و بر همین اساس با حضور تعداد زیادی از شهروندان محله ی شهر زیبا در جلوی محل زندگی این زن، ماموران وارد خانه ی وی شدند. طبق ادعای اهالی محل، جسد گربه های زیادی در خانه این زن بود که هر کدام به طرز وحشتناکی کشته شده بودند. پس از آن، زن بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

پس از دستگیری این زن که تنها هم زندگی می کرد، کارآگاهان متوجه شدند در سوابق وی بیماری اعصاب و روان مشهود است. با این حال این زن بعد از بازداشت از سوی پلیس ، با گذشت مدت کوتاهی آزاد و دوباره به محل زندگی خود بازگشت و دوباره مزاحمت‌های خود برای شهروندان را آغاز کرده است. اهالی معتقدند این زن که شرایط رفتاری عادی ای ندارد می‌تواند خطرناک باشد و قرار است همسایه ها با مراجعه به دادسرای محل از این زن بخاطر گربه کشی شکایت کنند.

مجازات زن قاتل سریالی گربه ها چیست؟

شکایت از این زن مجرای قانونی دارد اما باید دید قانون دراین باره این فرد چه می‌گوید و مجازات فردی که چنین اقدامی انجام داده چگونه است؟

منصوری یکی از وکلای پایه یک دادگستری در اینباره به خبرگزاری فارس گفته: به طور کلی کشتن و آزار واذیت حیوانات جایز نیست مگر برای شکار مجاز یا حیوانات درنده و وحشی با رعایت شرایط ومقررات! با این وصف چنانچه گربه هایی که این زن کشته است دارای مالک باشد، مالک می تواند نسبت به مطالبه ارزشی ریالی آن در محکمه حقوقی از بابت ضمانی که به گردن شخص تلف کننده و کشنده آمده است، اقدام کند اما اگر این گربه‌ها صاحب نداشته باشند متاسفانه هیچ قانونی برای مجازات این فرد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از منظر کیفری برخی محاکم با توجه به نحوه اقدام و تاثیراتی که عمل موصوف در جامعه ایجاد می‌کند، به استناد بند آخر ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی(بخش تعزیرات) آن را مصداق جریحه‌دار کردن عفت عمومی تلقی و حکم به مجازات صادر می‌کنند در این صورت مجازات حبس و شلاق در این رابطه قابل طرح است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو