نخستین تصاویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

نخستین تصاویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد


منبع: گیمفا

2

1402/9/7

21:00


پس از مدت‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم شاهد تصاویر رسمی از اقتباس تلویزیونی پرهزینه آمازون به نام Fallout باشیم.

نخستین تصاویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم شاهد تصاویر رسمی از اقتباس تلویزیونی پرهزینه آمازون به نام Fallout باشیم.

فرنچایز Fallout (فالوت) یکی از عناوین جذاب و پرطرفدار ژانر نقش آفرینی محسوب می‌شود که توسط تیم کین در دهه ۱۹۹۰ میلادی خلق شد و سپس توسعه آن به عهده کمپانی بتزدا واگذار شد. فرنچایزی که تاکنون چندین و چند نسخه اصلی و فرعی از آن در صنعت بازی‌های ویدیویی تولید و منتشر شده و محبوبیت گسترده‌اش باعث گشته تا کمپانی آمازون وارد میدان شده و ساخت اقتباسی تلویزیونی از آن را در مقیاسی پرهزینه آغاز نماید. اقتباسی که تاکنون در سکوت کامل پروسه تولیدش سپری شده و حال بالاخره می‌توانیم شاهد نخستین تصاویر رسمی از آن باشیم.

اگر که از بازیکنان فرنچایز Fallout باشید قطعاً با حال و هوای آن آشنایی خواهید داشت. کمپانی آمازون به مانند بازی‌های ویدیویی این فرنچایز، مجموعه تلویزیونی خود را در دنیایی پسا-آخرالزمانی تدارک دیده که پس از بروز جنگی هسته‌ای، سیاره زمین به نابودی کشیده شده و معدود انسان‌های باقی مانده به درون ایستگاه‌های زیرزمینی تحت عنوان والت پناه می‌برند. جایی که شخصیت اصلی سریال نیز جزو بازماندگان یکی از والت‌ها بوده و پس از سالیان سال پا بر روی زمینی می‌گذارد که هیچ شباهتی به گذشته نداشته و مملو از راهزنان و موجودات وحشتناک و مرگبار خواهد بود.

در ادامه می‌توانید نخستین تصاویر منتشر شده را مشاهده نمایید.

الا پورنل ایفای نقش شخصیت اصلی این سریال تلویزیونی با نام لوسی را بر عهده دارد که در کنار جاناتان نولان به عنوان خالق این اقتباس تصویری یادگاری را به ثبت رسانده است. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به نام‌هایی همچون والتون گاگینز، کایل مک‌لاکلن، مایک دویل و مویسس آریاس اشاره کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که کمپانی آمازون در همکاری با جاناتان نولان و لیزا جوی برای تولید اقتباس Fallout به تهیه‌کنندگی بتزدا و شخص تاد هاوارد سنگ تمام گذاشته است. مجموعه تلویزیونی مورد انتظاری برای که برای پخش در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از سوی سرویس استریم آمازون پرایم برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو