وزیر صمت: شرایط بازار خودرو درحال بهبود است [+ویدئو]

منبع: تکراتو

4

1402/9/13

15:09


وزیر صمت در یک مصاحبه به شرایط بازار خودرو اشاره و اعلام کرد که به زودی این بازار بهبود خواهد یافت. براین اساس ممکن است قیمت‌ها شکسته شوند.

وزیر صمت در یک مصاحبه به شرایط بازار خودرو اشاره و اعلام کرد که به زودی این بازار بهبود خواهد یافت. براین اساس ممکن است قیمت‌ها شکسته شوند.

عباس‌ علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد پایدار بودن ثبات بازار خودرو اعلام کرد که شرایط بازار خودرو به زودی بهبود خواهد یافت. از چندماه پیش بازار خودرو با فروکش کردن قیمت‌ها، خصوصاً قیمت محصولات داخلی ثبات مناسبی به خود دیده و قیمت‌ها تا حد زیادی شکسته شده است. اما این ثبات از نظر بسیاری از افراد ممکن است پایدار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: حضور خودروهای برقی در لیست جدید خودروهای وارداتی ؛ سامانه یکپارچه میزبان 5 مدل خودرو برقی شد

شرایط بازار خودرو در آینده بهبود خواهد یافت

از چند ماه پیش و هزمان با آغاز عرضه خودروهای داخلی و خارجی در سامانه یکپارچه شاهد کاهش قیمت شدی خودروهای داخلی و خارجی هستیم. این شرایط باعث شده است تا آرامش به بازار خودرو بازگردد و تهیه و خرید خودرو برای بسیاری از افراد ساده‌تر از قبل شود. اما همین اوضاع مناسب منجر شده است که گمازنه‌هایی در مورد پایان ثبات خودرو زده شود و اکثریت افراد گمان می‌کنند که قیمت خودرو در آینده‌ای نزدیک دوباره افزایش خواهد یافت و نوسانات بازار خودرو بیش از پیش خواهد شد.

شرایط بازار خودرو در آینده بهبود خواهد یافت

اما امروز خبرنگاران با طرح سؤالی از عباس علی‌آبادی، وزیر صمت پاسخی امیدوارکننده دریافت کردند. یک خبرنگار از عباس‌آبادی می‌پرسد که ثبات بازار خودرو ادامه خواهد داشت یا خیر؟ وزیر صمت نیز اطمینان داد که شرایط در بازار خودرو بهبود خواهد یافت.

با این گفته علی‌آبادی، حداقل فعلاً نیازی به نگرانی در خصوص بازار خودرو ایران و شکسته شدن ثبات آن نیست. اما برای اینکه دقیقاً متوحه این موضوع شویم، باید صبر کنیم تا ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی در حوزه خودرو خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بهبود شرایط بازار خودرو طبق گفته وزیر صمت چیست؟ آیا با آرامش بازار خودرو، ثبات و ارزانی خودرو محقق خواهد شد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو