تست یافتن تخم مرغ: آیا می توانید در 11 ثانیه تخم را پیدا کنید؟

تست یافتن تخم مرغ: آیا می توانید در 11 ثانیه تخم را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/15

15:01


تست یافتن تخم مرغ: آیا می توانید در عرض 11 ثانیه تخم مرغ را در این تصویر گیج کننده پیدا کنید؟ ادعا شده است که تنها افرادی که از بینایی خوبی برخوردارند می توانند تخم مرغ را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟ تست یافتن تخم مرغ را حل کنید و نشان دهید که […]

تست یافتن تخم مرغ: آیا می توانید در 11 ثانیه تخم را پیدا کنید؟

تست یافتن تخم مرغ: آیا می توانید در عرض 11 ثانیه تخم مرغ را در این تصویر گیج کننده پیدا کنید؟ ادعا شده است که تنها افرادی که از بینایی خوبی برخوردارند می توانند تخم مرغ را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟ تست یافتن تخم مرغ را حل کنید و نشان دهید که چشمان تیزبینی دارید.

چقدر در تشخیص چیزهای پنهان مهارت دارید؟ حتی اکثر افرادی که بینایی عالی دارند هم نمی توانند تخم مرغ را در این تصویر پیدا کنند. کارشناسان می گویند تست های آنلاین فعالیت های آرام بخش برای استراحت و کاهش استرس هستند. آنها می توانند به ترشح اندورفین، هورمونی که باعث بهبود خلق و خو می شود، کمک کنند.

به هر حال، اکنون وقت آن است تا خود را بیازمایید!

تست یافتن تخم مرغ

جایی در این تصویر گیج کننده یک تخم مرغ وجود دارد که دقیقا جلوی چشمان شما پنهان شده است. چالش این است که آن را در عرض 11 ثانیه پیدا کنید!

قبل اینکه شروع کنید پیشنهاد می کنیم، ابتدا همه چیزهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. بعد خوب حواس تان را جمع کنید. زمانی که احساس کردید آماده اید، به جستوجو شروع کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که پاسخ تست یافتن تخم مرغ در پایین صفحه قرار دارد. زمانی که 11 ثانیه شما تمام شد به انتهای صفحه بروید و از صحت جواب خود مطمئن شوید.

تخم مرغ را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی

زمان به پایان رسیده است.

هنوز به دنبال تخم مرغ هستید؟ اگر هنوز در حال جستجو هستید، آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

تخم مرغ

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست یافتن تخم مرغ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو