تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: 5 فرق این دو عکس را پیدا کنید!

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: 5 فرق این دو عکس را پیدا کنید!


منبع: خبرنما

3

1402/9/16

13:14


تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: پنج تفاوت بین دو تصویر کلیسا وجود دارد. فقط افرادی که چشمانی به تیزبینی چشم های عقاب دارند می توانند آنها را در عرض 15 ثانیه تشخیص دهند. تست های تشخیص تفاوت راه بسیار خوبی برای تقویت حافظه کوتاه مدت و سرعت عملکرد ذهن شما هستند. آنها همچنین مهارت های […]

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: 5 فرق این دو عکس را پیدا کنید!

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: پنج تفاوت بین دو تصویر کلیسا وجود دارد. فقط افرادی که چشمانی به تیزبینی چشم های عقاب دارند می توانند آنها را در عرض 15 ثانیه تشخیص دهند.

تست های تشخیص تفاوت راه بسیار خوبی برای تقویت حافظه کوتاه مدت و سرعت عملکرد ذهن شما هستند. آنها همچنین مهارت های بینایی و دقت شما به جزئیات را به چالش می کشند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریباً یکسان کار دشواری است. برای شناسایی تفاوت ها نیاز به توجه و دقت زیادی لازم است.

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا

تصاویر کلیسا

در بالا می توانید دو تصویر یکسان از یک کلیسا را ببینید. اگرچه تصاویر ظاهرا عین هم هستند، اما 5 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟

زمان شما از حالا شروع می شود. تصاویر را با دقت نگاه کنید، تفاوت بین آنها را متوجه خواهید شد. با این حال، به یاد داشته باشید که پاسخ تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا در پایین صفحه قرار دارد. زمانی که 15 ثانیه شما تمام شد به انتهای صفحه بروید و تفاوت ها را ببینید.

چرا باید تست های بینایی را حل کنیم؟

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. مطالعات نشان داده که با انجام آنها به صورت منظم می توانید دقت بینایی چشم های تان را بهبود ببخشید. بنابراین روزانه از انجام آنها غافل نشوید.

زمان تمام شده است. آیا توانستید تمام تفاوت های موجود در تصویر را تشخیص دهید؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. این نشانه دقت بینایی و مهارت های بینایی فوق‌العاده شما است. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را آشکار کنیم.

جواب تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا

در این بازی تفاوت، از شما خواسته شد تا 5 تفاوت بین دو تصویر را در 15 ثانیه تشخیص دهید. تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت های تصاویر کلیسا

اگر از این تست لذت بردید، آن را با خانواده و دوستان نیز به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید و ببینید چی کسی می تواند زودتر از همه، تفاوت ها را شناسایی کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو