تست بینایی راسو: در تصویر چند راسوی بد بو وجود دارد؟

تست بینایی راسو: در تصویر چند راسوی بد بو وجود دارد؟


منبع: خبرنما

2

1402/9/16

15:01


تست بینایی راسو: در این آزمون، سعی کنید در طول 11 ثانیه تشخیص دهید که چند راسوی بد بو در تصویر وجود دارد. با این حال فقط تیزبین های می توانند تعداد دقیق راسو ها را شناسایی کنند. یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون […]

تست بینایی راسو: در تصویر چند راسوی بد بو وجود دارد؟

تست بینایی راسو: در این آزمون، سعی کنید در طول 11 ثانیه تشخیص دهید که چند راسوی بد بو در تصویر وجود دارد. با این حال فقط تیزبین های می توانند تعداد دقیق راسو ها را شناسایی کنند.

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی و معماهای تصویری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید آنها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که انجام آنها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کنند.

تست بینایی راسو

در تست بینایی راسو باید تعداد راسو های موجود در تصویر را تشخیص دهید. و به یاد داشته باشید که برای انجام این کار تنها 11 ثانیه زمان دارید. شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال به دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. به هر حال، جواب درست در انتهای صفحه گذاشته شده است، اما تقلب نکنید!

راسوها را بشمارید

.

.

.

.

.

.

پاسخ

در این تست باید تعداد کل راسوهای بد بو موجود در تصویر را پیدا می کردید. در ابتدا ممکن است فقط 9 راسو را ببینید. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، متوجه می شوید که 13 راسوی بد بو در تصویر وجود دارد. در ردیف اول، 4 تا، در ردیف دوم، 4 نیز تا و در ردیف سوم، 5 راسو وجود دارد.

برای سهولت شما، همه آنها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

تعداد دقیق راسوها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی راسو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست های بینایی

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو