بازی فکری هوش: آیا می توانید در 5 ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

منبع: خبرنما

17

1401/8/27

10:17


بازی فکری هوش: بازی های فکری همواره راهی عالی برای آزمایش ضریب هوشی شماست. در این بازی فکری سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه تصویر را تشخیص دهید. اما آیا می توانید اشتباه را در طول 5 ثانیه شناسایی کنید؟ این بازی فکری هوش: برای کسانی است که از انجام بازی ها و پازل های سرگرم […]

بازی فکری هوش: آیا می توانید در 5 ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

بازی فکری هوش: بازی های فکری همواره راهی عالی برای آزمایش ضریب هوشی شماست. در این بازی فکری سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه تصویر را تشخیص دهید. اما آیا می توانید اشتباه را در طول 5 ثانیه شناسایی کنید؟

این بازی فکری هوش: برای کسانی است که از انجام بازی ها و پازل های سرگرم کننده لذت می برند. بازی های فکری یک معمای ساده یا یک پازل را جالب تر می کند. زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها باید از ذهن خلاق استفاده کنید و مسئله را کمی متفاوت بررسی کنید. برخی از بازی های فکری نیز نوعی تست هوش هیجانی هستند که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند. بنابراین، ما این بازی فکری هوش جالب آماده کرده ایم که در آن باید اشتباه تصویر را تشخیص دهید.

آزمون بینایی مرغابی: در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟

بازی فکری هوش

اشتباه تصویر را پیدا کنید

تصویر بالا، جمعی از مردان را در حال بازی فوتبال نشان می دهد. اما چیزی در تصویر اشتباه است. یک ذهن هوشیار می تواند اشتباه را در طول 5 ثانیه تشخیص دهد. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال، با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است. اما نکران نباشید زیرا پاسخ این بازی فکری هوش در آخر مطلب وجود دارد. بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر تا هنوز موفق نشدید، ما به شما سرنخی می دهیم. سرنخ: به کارتی که داور نگه داشته است دقت کنید.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

تست هوش و دقت: در گالری نقاشی چند نفر وجود دارد؟

پاسخ

برای پیدا کردن اشتباه باید با دقت به تصویر نگاه کنید. حالا ببینید آیا چیزی به نظر شما اشتباه است یا خیر. احتمالا در نگاه اول، بلافاصله متوجه اشتباه نخواهید شد. زیرا اشتباه جزئی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. اما پس از چند ثانیه، ممکن است بتوانید اشتباه تصویر را شناسایی کنید.

پاسخ بازی فکری هوش: جواب این بازی فکری کارت آبی در دست داور است. در بازی فوتبال فقط 2 کارت وجود دارد، زرد و سرخ. بنابراین هیچ کارت آبی در فوتبال وجود ندارد. کارت های زرد و قرمز به عنوان وسیله ای برای تنبیه بازیکنان به دلیل رفتار نادرست در طول بازی استفاده می شود. بنابراین، اشتباه در تصویر رنگ کارت است.

معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

جواب بازی فکری

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند. این بازی فکری پیچیده، ساده بود. زیرا حل کردن آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز دارد. اما مطمئنا وقتی در طول چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟ تمام آن‌ها را پیدا کنید!

بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

پازل: پاندای متفاوت را پیدا کنید!

آزمون ذهنی: به نظر شما کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد!؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو