کشف لیفتراک 150 میلیاردی در تهران

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/17

12:19


ساعد نیوز: یک دستگاه لیفتراک قاچاق در پارکینگی عمومی در تهران کشف شده و ارزش کالاها بیش از 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف لیفتراک  150 میلیاردی در تهران

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف پارکینگ نگهداری لیفتراک قاچاق در محدوده خیابان قزوین شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یکدستگاه لیفتراک قاچاق در پارکنیگ عمومی در آدرس خیابان قزوین دوراهی قپان جنب مسجد حاج عبداله دپو گردیده که سپس برای خریدار ارسال می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب پارکینگ عمومی بوده که در سامانه نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند یک دستگاه لیفتراک قاچاق در محل پارک که از مازنداران ترخیص و فاقد مدارک می باشد.

این مقام انتظامی افزود: لیفتراک کشف شده به رنگ طوسی نارنجی ساخت کشور ژاپن مدل 2007 که شماره شاسی و بدنه مخدوش شده بود. که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا تماس بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو