نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 آپدیت اندروید 14 را در آمریکا دریافت کردند

منبع: تکراتو

2

1402/9/18

02:53


نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 جدیدترین گوشی‌هایی هستند که نسخه 14 اندروید برای آنها در ایالات متحده منتشر می‌شود.

نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 آپدیت اندروید 14 را در آمریکا دریافت کردند

نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 جدیدترین گوشی‌هایی هستند که نسخه 14 اندروید برای آنها در ایالات متحده منتشر می‌شود.

هفته گذشته، سامسونگ آپدیت اندروید 14 را برای Galaxy z flip 5  و Galaxy z fold 5 در ایالات متحده منتشر کرد. با این حال، به‌روزرسانی به نسخه‌های مخصوص اپراتور تلفن‌های هوشمند محدود شد. اکنون، این شرکت به‌روزرسانی پایدار اندروید 14 را برای نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 نیز منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت اندروید 14 برای نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5

به‌روزرسانی اندروید 14 برای نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 با نسخه شماره نسخه F731U1UEU1BWK9 ارائه می‌شود، در حالی که به‌روزرسانی برای Galaxy Z Fold 5 دارای شماره نسخه F946U1UEU1BWK9 است. این به‌روزرسانی‌ها اکنون در ایالات متحده در همه شبکه‌های شرکت مخابراتی در دسترس هستند.

برای بررسی به‌روزرسانی جدید، می‌توانید به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. همچنین می‌توانید فایل فریمور جدید را از اینجا دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

این به‌روزرسانی نرم‌افزار، حجیم است، بنابراین توصیه می‌شود از تمام فایل‌های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و به‌روزرسانی را از طریق شبکه Wi-Fi دانلود کنید. این اولین به‌روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری برای Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 است که برای اولین بار با One UI 5.1.1 مبتنی بر Android 13 به بازار عرضه شدند. همچنین آن‌ها سه به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را در آینده دریافت خواهند کرد.

نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5

One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 است و چندین ویژگی جدید و بهبود در قسمت طراحی را به همراه دارد. این موارد شامل صفحه‌بندی کاملاً جدید Quick Panel، فونت جدید، ایموجی‌های جدید، ویجت پخش‌کننده رسانه جدید با انیمیشن شکل امواج صوتی و فونت‌ها و گزینه‌های جدید برای ویجت ساعت صفحه قفل را به ارمغان می‌آورد.

همچنین، تمامی برنامه‌های از پیش نصب شده سامسونگ نیز بهبود یافته‌اند. اکنون برنامه دوربین طرح‌بندی ساده‌تری دارد، در حالی که ویرایشگرهای داخلی تصویر و ویدیو اکنون کنترل‌های برجسته‌تری دارند. ویرایشگر ویدیوی داخلی به Video Studio تغییر نام داده شده است و قابلیت ذخیره پیش‌نویس‌ها را دارد. اشیاء از تصاویر و ویدیوها را می‌توان برش داد و به عنوان استیکر در برنامه صفحه کلید سامسونگ ذخیره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار آپدیت اندروید 14 برای نسخه آنلاک شده گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو