تست خطای دید چهره: آیا می توانید زن پنهان را پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

1

1402/9/20

13:02


تست خطای دید چهره: فقط افراد با چشمان عقابی می توانند زن پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند. پس اگر می خواهید بدانید چقدر تیزبین هستید، این آزمون خطای دید را حل کنید. چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن […]

تست خطای دید چهره: آیا می توانید زن پنهان را پیدا کنید؟

تست خطای دید چهره: فقط افراد با چشمان عقابی می توانند زن پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند. پس اگر می خواهید بدانید چقدر تیزبین هستید، این آزمون خطای دید را حل کنید.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند.

تست خطای دید چهره

چهره زن را پیدا کنید

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، زنی را نشان می‌دهد که در کنار درختی ایستاده است. همچنین پلی در پس زمینه دیده می شود. نکته جالب در مورد این تصویر این است که زنی ایستاده تنها نیست، زن دیگری نیز در تصویر وجود دارد که در مقابل چشمان شما پنهان شده است.

آیا می توانید 3 تفاوت بین بچه فیل را تشخیص دهید؟

چالش برای ببینندگان این است که زن دوم را در عرض 5 ثانیه پیدا کنند. این یک راه عالی برای آزمایش مهارت های بصری شما خواهد بود.

زمان شما از الان شروع می شود. شانس خوب!

آزمون شناسایی سارق فروشگاه: چه کسی بین این مشتریان دزد است؟

.

.

چشمان تیز خود را با پیدا کردن قلب صورتی آزمایش کنید

.

.

تست بینایی: آیا می توانید سفینه فضایی را پیدا کنید؟

.

پاسخ تست خطای دید چهره

زمان به پایان رسیده است. اکنون جستجو را متوقف کنید.

آن دسته از خوانندگانی که توانسته‌اند زن را در مدت زمان تعیین شده ببینند، سزاوار تشویق هستند. شما واقعا چشمان تیزبینی دارید.

جغد کجای تصویر پنهان شده است؟

کسانی که نتوانستند زن پنهان را پیدا کنند، اکنون می توانند آن را در تصویر زیر ببینند:

چهره زن در تصویر

زن پنهان در واقع بخشی از نقاشی است که اگر از دور به آن نگاه کنید در فضای تصویر دیده می شود.

تست بینایی لامپ: فقط 2 درصد از مردم می توانند لامپ را در کتابخانه پیدا کنند! شما چطور؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست خطای دید چهره لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست دقت: آیا می‌توانید W را در این تصویر پیدا کنید؟

فواید حل تست های بینایی

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

فقط تیزبین ها می توانند اعداد پنهان را در 11 ثانیه تشخیص دهند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو