تست بینایی: آیا می توانید سفینه فضایی را پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

3

1402/9/19

10:02


آزمون یافتن سفینه فضایی یک تست بینایی سرگرم کننده برای بهبود مهارت های بینایی شما است. در تست امروز، شما باید در عرض 7 ثانیه سفینه فضایی را در تصویر پیدا کنید. یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و […]

تست بینایی: آیا می توانید سفینه فضایی را پیدا کنید؟

آزمون یافتن سفینه فضایی یک تست بینایی سرگرم کننده برای بهبود مهارت های بینایی شما است. در تست امروز، شما باید در عرض 7 ثانیه سفینه فضایی را در تصویر پیدا کنید.

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی و معماهای تصویری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید آنها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که انجام آنها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کنند.

آزمون یافتن سفینه فضایی

در تصویر شما می توانید سه خرس قهوه‌ای را ببینید که در جنگل چادر زده اند. با این حال، نگران به نظر می رسند، ظاهرا اتفاقی افتاده است! بله، یک سفینه فضایی جایی در تصویر سقوط کرده، آیا می توانید آن را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

جغد کجای تصویر پنهان شده است؟

پیشنهاد می کنیم قبل اینکه جستوجو را شروع کنید، ابتدا حواس تان را جمع کرده و خوب تمرکز کنید. چون کلید موفقیت در آزمون یافتن سفینه فضایی دقت و توجه به تصویر است. با این حال، به یاد داشته باشید که پاسخ در انتهای صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

تست بینایی لامپ: فقط 2 درصد از مردم می توانند لامپ را در کتابخانه پیدا کنند! شما چطور؟

.

.

تست دقت: آیا می‌توانید W را در این تصویر پیدا کنید؟

.

.

فقط تیزبین ها می توانند اعداد پنهان را در 11 ثانیه تشخیص دهند!

پاسخ تست بینایی

زمان شما به پایان رسیده است.

به کسانی که موفق شده اند سفینه فضایی را پیدا کنند تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال آن هستید، نگران نباشید چون اکنون پاسخ را فاش می کنیم.

کدام یکی از مربع ها رنگ متفاوتی دارد؟

سفینه فضایی در گوشه سمت چپ تصویر قرار دارد.

سفینه فضایی

 

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن سفینه فضایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون یافتن مغز: آیا می توانید مغز را در این تصویر پیدا کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو