تست دقت: آیا می‌توانید W را در این تصویر پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

1

1402/9/18

13:01


در این تست، شما باید “W” را که در میان 12 ردیف و 18 ستون “M” پنهان شده است را پیدا کنید…

تست دقت: آیا می‌توانید W را در این تصویر پیدا کنید؟

در این چالش بینایی سعی کنید حرف “W” را که در بین حروف “M” پنهان شده است، شناسایی کنید. با این حال، فقط افرادی با بینایی عالی می توانند این تست را در طول 11 ثانیه حل کنند.

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

اکنون وقت آن است تا دقت دید چشم های تان را بیازمایید!

تست دقت: W را پیدا کنید!

تصویر M ها

در تصویر بالا، باید “W” را در میان ستون ها و ردیف های حرف “M” پیدا کنید. یک فرد تیزبین می تواند این چالش را در عرض 11 ثانیه انجام دهد. شما نباید خیلی عجله کنید و به دقت به تصویر نگاه کنید زیرا یافتن پاسخ خیلی دشوار است. اما به یاد داشته باشید که جواب در انتهای صفحه قرار دارد، زمانی که 11 ثانیه شما تمام شد، به پایین صفحه بروید و آن را ببینید.

فقط تیزبین ها می توانند اعداد پنهان را در 11 ثانیه تشخیص دهند!

.

.

کدام یکی از مربع ها رنگ متفاوتی دارد؟

.

.

آزمون یافتن مغز: آیا می توانید مغز را در این تصویر پیدا کنید؟

.

جواب

در این تست، شما باید “W” را که در میان 12 ردیف و 18 ستون “M” پنهان شده است را پیدا کنید. خوب، زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید این کار را در مدت زمان تعیین شده انجام دهید؟

آزمون شناسایی پدر دختر: آیا می توانید در 6 ثانیه پدر کودک را تشخیص دهید؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. کسانی هم که موفق نشده اند، نیازی نیست ناراحت باشند، شما می توانید بقیه تست های بخش تفریح و سرگرمی را حل کنید.

خوب اکنون وقت آن است تا پاسخ فاش کنیم. برای سهولت شما، W را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

جواب، W پنهان در تصویر

بنابراین، حرف W در ردیف ششم و ستون چهارم تصویر قرار دارد، به همین سادگی!

برخی از تست ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای ارزیابی مهارت های بینایی شما هستند. چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند.

ضریب هوشی تان را محک بزنید: ابتدا کدام ظرف پر می‌شود؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست بینایی راسو: در تصویر چند راسوی بد بو وجود دارد؟

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: 5 فرق این دو عکس را پیدا کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو