تست بینایی لامپ: فقط 2 درصد از مردم می توانند لامپ را در کتابخانه پیدا کنند! شما چطور؟

منبع: خبرنما

2

1402/9/18

15:00


تست بینایی لامپ: به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: آیا می توانید زیر 12 ثانیه لامپ را در کتابخانه پیدا کنید؟ چالش امروز یکی از سخت ترین تست های بینایی است که تا به حال طراحی شده است. به گفته سازنده بازی، تا هنوز فقط 2 درصد از شرکت کنندگان موفق […]

تست بینایی لامپ: فقط 2 درصد از مردم می توانند لامپ را در کتابخانه پیدا کنند! شما چطور؟

تست بینایی لامپ: به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: آیا می توانید زیر 12 ثانیه لامپ را در کتابخانه پیدا کنید؟ چالش امروز یکی از سخت ترین تست های بینایی است که تا به حال طراحی شده است. به گفته سازنده بازی، تا هنوز فقط 2 درصد از شرکت کنندگان موفق به حل این چالش شده اند. شما چطور، آیا جز 2 درصد برتر خواهید بود؟

تست بینایی لامپ

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی و معماهای تصویری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید آنها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که انجام آنها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کنند.

لامپ را پیدا کنید

در تصویر تست بینایی لامپ شما می توانید یک کتابخانه را ببینید. خانمی در حال حمل کوهی از کتاب ها است، پسری خوابیده، دختری در حال مطالعه است، دو کودک مشغول بازی هستند و پسربچه دیگری می خواهد کتابی را در طاقچه بگذارد. به هر حال، جایی در این عکس یک لامپ وجود دارد که شما باید آن را پیدا کنید.

تست دقت: آیا می‌توانید W را در این تصویر پیدا کنید؟

زمان را فراموش نکنید، فقط 12 ثانیه  وقت دارید.

.

فقط تیزبین ها می توانند اعداد پنهان را در 11 ثانیه تشخیص دهند!

.

.

کدام یکی از مربع ها رنگ متفاوتی دارد؟

.

.

آزمون یافتن مغز: آیا می توانید مغز را در این تصویر پیدا کنید؟

پاسخ تست بینایی لامپ

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند.

12 ثانیه تمام شده است، آیا موفق شدید لامپ را پیدا کنید؟ به کسانی که توانستند تست بینایی لامپ را در مدت زمان تعیین شده حل کنند تبریک می گوییم. اما اگر نتوانستید لامپ را پیدا کنید، نگران نباشید، همه چیز با تمرین بهتر می شود.

آزمون شناسایی پدر دختر: آیا می توانید در 6 ثانیه پدر کودک را تشخیص دهید؟

لامپ را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

لامپ

مطمئنا غافلگیر شدید، بله، در تصویر هیچ لامپ واقعی وجود ندارد و عکس آن است که در تصویر بالا دیدید.

ضریب هوشی تان را محک بزنید: ابتدا کدام ظرف پر می‌شود؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی لامپ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست بینایی راسو: در تصویر چند راسوی بد بو وجود دارد؟

فواید تست های بینایی

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

تست تشخیص تفاوت تصویر کلیسا: 5 فرق این دو عکس را پیدا کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو