آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

منبع: پلازا

1

1402/9/22

23:24


آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

آسانسور خانگی به عنوان یکی از بالابرهای پرکاربردی شناخته می شود که در سال های اخیر تقاضا برای نصب آن در ساختمان ها و منازل افزایش یافته است. این آسانسورها بیشتر در ساختمان های مسکونی کم ارتفاع، منازل دوبلکس، ویلاها و غیره نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از مالکان خانه ها و ساختمان ها به دلیل محدودیت بودجه به دنبال خرید آسانسور خانگی ارزان اما باکیفیت هستند. اما آن ها نمی دانند که برای خرید این نوع آسانسور باید به کجا مراجعه کنند. زیرا انتخاب شرکتی که آسانسور خانگی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می کند، کار سختی خواهد بود. از این رو ما در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت را کجا خریداری کنیم؟

 آسانسور خانگی چیست؟

آسانسور خانگی بالابری کوچک است که معمولا بین دو تا شش نفر ظرفیت دارد. این بالابرها عمدتا با دو نوع سیستم محرکه کششی و هیدرولیک کار می کنند. این آسانسورها نیازی به ساخت موتورخانه و نصب وزنه تعادل ندارند. همچنین بدون آن که نیازی به حفر چاهک داشته باشند می توانند در راه پله ساختمان یا راهروی منازل نصب و راه اندازی شوند. ارتفاع گودال یا چاله در این بالابرها  اندک بوده و به حدود 35 تا 45 سانتی متر می رسد. برای ساخت کابین در این آسانسورها معمولا از متریال استیل، پی وی سی و شیشه استفاده می شود.

مزایای آسانسور خانگی

در این بخش به بررسی مزایای آسانسورهای خانگی پرداخته ایم. این مزایا باعث استقبال مشتریان برای خرید این نوع بالابرها و نصب آن ها در ساختمان و خانه ها شده اند.

  • برای نصب این بالابرها نیازی به ساخت چاهک آن هم به طور کامل وجود ندارد.
  • این بالابرها نیازی به ساخت موتورخانه در بالای آسانسور ندارند.
  • آسانسورهای خانگی، بالابرهای ایمن و قابل اعتمادی هستند.
  • احتمال سقوط کابین در این سیتسم ها بسیار اندک و نزدیک به صفر است.
  • کابین آسانسور خانگی روان و بدون سروصدا حرکت می کند.
  • بالابرهای خانگی ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند.
  • این آسانسورها می توانند با برق تک فاز کار کنند.
  • قطعات این سیستم ها استهلاک کمی داشته و عمر طولانی دارند.
  • به دلیل عدم نیاز به ساخت چاهک، در اطراف آسانسور خانگی دیوارکشی نمی شود.
  • بالابرهای خانگی می توانند تا میزان 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند.
  • آهن کشی در این آسانسورها نسبت به سیستم های معمولی کم تر است.

آسانسور خانگی

برای خرید آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت های متعددی وجود دارند که آسانسورهای خانگی را در مدل ها و البته قیمت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کنند. اما انتخاب یک شرکت که بتواند آسانسور خانگی را در قیمت ارزان و البته کیفیت بالا عرضه کند، کار دشواری برای مشتریان است. از این رو در انتخاب این شرکت باید به نکاتی توجه کنیم. در ادامه به بررسی این نکات پرداخته ایم.

  • توجه به اعتبار و شناخته بودن شرکت

در بررسی شرکت های مختلف برای خرید آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت به این نکته توجه کنید که شرکت مورد نظر اعتبار لازم را داشته و در میان مشتریان شناخته شده باشد. زیرا شرکت های معتبر و باسابقه محصولاتی تولید می کنند که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد.

  • توجه به استفاده از قطعات باکیفیت

نکته دیگر در انتخاب یک شرکت برای خرید آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت آن است که شرکت مورد نظر در تولید این نوع بالابر از قطعات و تجهیزات باکیفیت استفاده کرد. زیرا نمی توان از سیستمی که با قطعات با کیفیت پایین تر تولید شده است، انتظار کیفیت و کارایی بالایی داشت.

  • توجه به تخصص و تجربه پرسنل فنی

در خرید بالابر خانگی از نوع ارزان و باکیفیت به میزان تخصص و تجربه تکنسین های شرکت توجه کنید. آسانسورهای خانگی همانند سایر بالابرها دستگاه هایی هستند که علاوه بر کیفیت قطعات، میزان تخصص و تجربه تکنسین ها نیز مستقیما روی کیفیت و کارایی آن ها تاثیر می گذارد. در این صورت به دنبال شرکتی باشید که پرسنل فنی متخصص، باتجربه و ماهری داشته باشد.

  • توجه به میزان رضایتمندی مشتریان از شرکت مورد نظر

نکته دیگری که باید در انتخاب یک شرکت برای خرید بالابر خانگی ارزان و باکیفیت به آن توجه کنید، میزان رضایتمندی مشتریان از شرکت مورد نظر است. شرکت های معتبر تلاش می کنند تا برای مشتری داری و جلب رضایتمندی مشتریان، محصولات خود از جمله آسانسورهای خانگی را با قیمت مناسب و البته کیفیت قابل قبول عرضه کنند.

  • توجه به تنوع محصولات

در انتخاب یک شرکت برای خرید آسانسور خانگی باکیفیت و ارزان به تنوع محصولات آن شرکت توجه کنید. شرکت های معتبر برای آن که بتوانند نیازهای کارفرمایان مختلف به انواع آسانسورها از جمله مدل های خانگی را برطرف کنند، محصولات متنوعی را تولید و عرضه می کنند. از این رو در میان محصولات مختلف، انواع آسانسورهای خانگی با قیمت ارزان نیز وجود دارند که مشتریان می توانند آن ها را خریداری کنند.

  • توجه به گارانتی آسانسور

شرکتی که برای خرید بالابر خانگی ارزان و کارآمد انتخاب می کنید باید گارانتی معتبری برای محصولات خود ارائه کند. گارانتی یکی از ملزومات سیستم های آسانسور محسوب می شود و مشتریان تا مدت زمان مشخصی از بابت تعمیر یا تعویض قطعات معیوب آسوده خاطر خواهند بود. اما در صورت نداشتن گارانتی معتبر ممکن است در اثر خرابی های مختلف در آسانسور، خریدار متحمل هزینه های زیادی به منظور انجام تعمیرات آن شود.

  • رعایت استانداردها و ضوابط مربوطه

در طراحی و تولید تمامی انواع آسانسور از جمله مدل های خانگی رعایت استانداردها و مقررات مربوطه الزامی است. این استانداردها هم به مسائل فنی و هم به مسائل ایمنی آسانسور مربوط می شوند. در واقع با رعایت این استانداردها کارایی و ایمنی آسانسور حفظ می شود. پس وقتی شرکتی را برای خرید آسانسور خانگی ارزان قیمت و باکیفیت انتخاب می کنید، دقت کنید که استانداردها و ضوابط مربوطه را کاملا رعایت کند.

خرید آسانسور

بهترین طراح و مجری آسانسورهای خانگی ارزان و باکیفیت

شرکت هیرو آسانسور به عنوان مجموعه ای تخصصی سال هاست انواع سیستم های آسانسور را در مدل ها و کاربری های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت به همراه محصولات مختلف خود، انواع مدل های آسانسور خانگی ارزان و باکیفیت را نیز طراحی و تولید می کند. این نوع آسانسورهای خانگی توسط پرسنل فنی توانمند و متخصص و با استفاده از قطعات باکیفیت در شرکت هیرو طراحی و تولید می شوند. این شرکت در ساخت این مدل بالابرها استانداردهای فنی و ایمنی را رعایت کرده و سیستم های تولیدی را به همراه گارانتی معتبر به مشتریان تحویل می دهد. شرکت هیرو برای جلب رضایتمندی حداکثری مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری تلاش می کند تا سیستم های تولیدی ضمن داشتن کیفیت بالا، با قیمت مقرون به صرفه ای به دست مشریان برسد. به خصوص در مورد آسانسورهای خانگی ارزان که مشتریان به دلیل نداشتن بودجه زیاد به دنبال خرید این بالابرها هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو