زن ۱.۵ متری و شوهر ۲.۱۳ متری از تاثیر اختلاف قد زیاد خود بر زندگی شان می‌گویند

زن ۱.۵ متری و شوهر ۲.۱۳ متری از تاثیر اختلاف قد زیاد خود بر زندگی شان می‌گویند


منبع: روزیاتو

1

1402/9/23

15:01


زن ۱.۵ متری و شوهر ۲.۱۳ متری از تاثیر اختلاف قد زیاد خود بر زندگی شان می‌گویند

زن ۱.۵ متری و شوهر ۲.۱۳ متری از تاثیر اختلاف قد زیاد خود بر زندگی شان می‌گویند

جیسون اپلتون ۴۶ ساله ۲ متر و ۱۳ سانتیمتر قد دارد، در حالی‌که قد همسرش کریستن ۴۰ ساله یک متر و ۵۲ سانتیمتر است. با اینکه این تفاوت قد خودشان را آزار نمی‌دهد، اما اغلب غریبه‌ها با آنها مثل جاذبه توریستی رفتار می‌کنند. این زوج از تاثیر تفاوت قد نیم متری‌شان بر زندگی‌ خود صحبت کرده‌اند.

این زوج اهل فلوریدا توضیح می‌دهند: «در اولین قراری که بیرون از خانه گذاشتیم، دور و برمان پر از آدم‌هایی بود که سوال می‌پرسیدند و از ما عکس می‌گرفتند. انگار از فضا آمده بودیم.» و ادامه می‌دهند: «برای یک دقیقه سرگرم کننده است اما گاهی می‌تواند آزاردهنده باشد.»

زوج های سلبریتی که اختلاف قد زیادی با یکدیگر دارند

کریستن که قدش فقط تا سینه شوهرش می‌رسد می‌گوید: «هر بار که با هم از خانه بیرون می‌رویم همه به ما خیره می‌شند و درباره ما صحبت می‌کنند. به‌خصوص اگر من کفش پاشنه‌دار نپوشیده باشم. اما به آن عادت کرده‌ایم.»

این دو از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند و ابتدا پس از مدت کوتاهی قطع رابطه کردند. اما جیسون چند ماه بعد دوباره به سراغ کریستن رفت و از آن زمان جدایی‌ناپذیر بوده‌اند.

جیسون می‌گوید همیشه زنان قدکوتاه‌تر را ترجیح می‌داد چون به دنبال کسی بود که عکس خودش باشد و کریستن اعتراف می‌کند که با ۱.۵ متر قد عادت کرده که همه از او بلندتر باشند.

این زوج معتقدند که اختلاف قد در بسیاری از زمینه‌ها بر آنها تاثیری نمی‌گذارد زیرا شخصیت و حس شوخ‌طبعی‌شان کاملاً با یکدیگر همخوانی دارد.

کریستین که رقصنده سالساست می‌گوید: «هیچ وقت در مورد قد جیسون حس عجیبی نداشتم. شاید به این دلیل که قد خودم یک متر و نیم است و بنابراین همه از من بلندترند. اوایل خانواده‌ام فکر می‌کردند اینکه من و جیسون به هم علاقمند شده‌ایم تعجب‌آور و خنده‌دار است. اما من به یک مرد بزرگ نیاز داشتم که با انرژی‌ام همخوانی داشته باشد.»

جیسون که در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است می‌گوید: «واکنش مردم به این بستگی دارد که کجا ما را ببینند. گاهی یک عالم چشم به ما نگاه می‌کنند و بعضی وقت‌ها هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد.»

جیسون درباره بزرگ‌ترین سوال غریبه‌های کنجکاو می‌گوید: «مردم می‌پرسند «چطور اموراتتان را پیش می‌برید» و من می‌گویم که همیشه هم آسان نیست چون از نظر فیزیکی در دو منطقه زمانی متفاوت هستیم.»

و ادامه می‌دهد: «صادقانه بخواهم بگویم هیچ‌کدام از ما به تفاوت قدهایمان فکر نمی‌کنیم، به آن عادت کرده‌ایم. اما حتی سال‌ها پیش هم این برایمان مساله نبود.»

کریستین می‌گوید: «چیزهای مخالف جذب هم می‌شوند. ما از هرنظر مخالف هم هستیم و این برایمان جواب می‌دهد.»

اما جیسون اعتراف می‌کند که چند کار وجود دارد که به راحتی نمی‌توانند انجام دهند: «در شهر بازی و این‌جور جاها عموماً فقط یک «کیف نگهدار» هستم چون با این قد نمی‌توانم سوار چیزی بشوم. رقصیدن دوتایی هم سخت است. او یک رقصنده حرفه‌ای سالساست و من دوست دارم بتوانم با او برقصم اما واقعاً برایم ناراحت کننده است.»

کریستن به شوخی می‌گوید: «بوسیدن هم سخت است. یا من باید گردنم را بشکنم یا او کمرش را. درنتیجه برای بوسیدنش من از چیزی بالا می‌روم یا اینکه او می‌نشیند و من سرپا می‌ایستم.»

وقتی از آنها پرسیده می‌شود چه توصیه‌ای برای افراد با تفاوت قد زیاد دارند می‌گویند تفاوت قد چندان اهمیتی ندارد. فقط وسایل را طوری بگذارید که هر دو بتوانید دسترسی داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو