راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید


منبع: روزیاتو

2

1402/9/25

12:31


راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

دبی، از شهرهای پرجنب‌وجوش و توریستی در امارات متحده عربی است که با داشتن جاذبه‌های تفریحی و دیدنی متعدد، بهترین مقصد گردشگری برای گذران تعطیلاتی شاد و مفرح محسوب می‌شود. دیدنی های دبی، به‌گونه‌ای است که شرایط را برای تفریح و خوش‌گذرانی تمام افراد خانواده، در همه سنین فراهم کرده است؛ بنابراین اگر قصد دارید به‌همراه کودکان خود به دبی سفر کنید باید با جاهای دیدنی دبی برای کودکان، آشنا باشید؛ به این شکل، می‌توانید در لیست گردشگری خود در طول سفر، زمان‌هایی را برای بازدید از جاهای دیدنی دبی برای بچه ها، اختصاص دهید. برای کمک به شما در تجربه تعطیلاتی مفرح و خاطره‌انگیز در کنار اعضای خانواده‌تان، در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان می‌پردازیم.

راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان

دبی، شهری مدرن، باشکوه و لوکس محسوب می‌شود که در هر گوشه آن، شاهد جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متنوع و جذابی هستیم. از آنجایی که اکثر توریست‌ها به‌همراه خانواده به دبی سفر می‌کنند، برای تمام افراد در هر سنی شرایط تفریح و خوش‌گذرانی فراهم شده است. در سفر به شهر شگفت‌انگیز دبی، نباید کودکان خود را فراموش کنید؛ زیرا قرار است به آن‌ها نیز خوش بگذرد؛ بنابراین توصیه می‌شود لیست بهترین مکان های دیدنی دبی برای کودکان را که در ادامه معرفی می‌شود به خاطر بسپارید.

جهان ماجراجویی ای ام جی

جهان ماجراجویی ای ام جی، یکی از بی‌نظیرترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان است که لقب وسیع‌ترین پارک مسقف موضوعی در دنیا را با خود یدک می‌کشد. این پارک شگفت‌انگیز با ۶ بخش مختلف، بهترین و شادترین لحظات را به کودکان‌تان هدیه می‌دهد؛ ازجمله این بخش‌ها می‌توان به دنیای مارول، بخش کارتون نتورک، دهکده گم شده، بخش مخصوص کودکان و بلوار ای ام جی اشاره کرد. کودکان شما، در هر کدام از این بخش‌ها، می‌توانند از دیدن تم‌ها و کاراکترهای محبوب جهانی به وجد بیایند. اگر کودک شما، عاشق دنیای ابرقهرمان‌ها است، بازدید از بخش مارول پارک ماجراجویی ای ام جی را از دست ندهید. کودکان زیر ۱۲ سال، حتما باید به‌همراه یک بزرگسال به این پارک هیجان‌انگیز بروند.

راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

 لگولند دبی

یکی دیگر از محبوب‌ترین جاهای دیدنی دبی برای بچه ها که تمام سازه‌های موجود در آن با لگو ساخته شده است، لگولند نام دارد. در این پارک موضوعی خاص و جذاب، می‌توانید انواع وسایل بازی و سرگرمی که در شهربازی‌های مختلف وجود دارد را با تم و طرح لگو که در بین کودکان بسیار محبوب است، مشاهده کنید. در لگولند، سه بخش اصلی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها جذابیت‌های متفاوت و لحظات خاطره‌انگیزی را برای کودکان شما به ارمغان می‌آورند؛ این بخش‌ها عبارتنداز: اقامتگاه، پارک و پارک آبی.

راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

موشن گیت دبی

از دیگر جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان، می‌توان به مجموعه تفریحی موشن گیت اشاره کرد که یک پارک موضوعی با تم هالیوود محسوب می‌شود. اگر کودک شما، به شخصیت‌های کارتونی، فیلم و انیمیشن علاقه دارد، از پارک موشن گیت به‌عنوان بهترین و ایده‌آل‌ترین مکان تفریحی برای تجربه لحظاتی شاد و مهیج غافل نشوید. در این پارک هیجان‌انگیز، بخش‌های گوناگونی وجود دارد که در طراحی هر کدام از آن‌ها، از تم فیلم‌ها و انیمیشن‌های محبوب هالیوود، الهام گرفته شده است. اگر کودک‌تان زیر ۱۲ سال سن دارد، برای تفریح و بازی در پارک موشن گیت باید توسط یک بزرگسال همراهی شود.

راهنمای جاهای دیدنی دبی برای کودکان؛ محبوب ترین تفریحات دبی برای بچه ها را بشناسید

شهربازی متل دبی

همان‌طور که اشاره شد، باید در لیست گردشگری خود، قسمتی را به تفریح و خوش‌گذرانی کودکان‌تان اختصاص دهید. برای این منظور، پیشنهاد می‌شود بازدید از شهربازی متل دبی را به‌عنوان جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی برای بچه ها، فراموش نکنید. کودکان، در این مجموعه تفریحی سرپوشیده می‌توانند، از بازی و همچنین دیدن تندیس شخصیت‌های محبوب خود لذت ببرند. وجود وسایل بازی متنوع در شهربازی متل دبی، بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات را در طول سفر به شهر توریستی دبی به کودکان شما هدیه می‌دهد.

جهان مادهش دبی

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان، جهان مادهش نام دارد که برای تفریح و بازی کودکان ۲ تا ۱۲ سال، طراحی و راه‌اندازی شده است. این شهربازی، در فضایی بسته قرار دارد و خاص‌ترین و به‌روزترین وسایل بازی را در دل خود جای داده است. اکثر کودکانی که در سفر به دبی، به شهربازی جهان مادهش رفته‌اند، از آن به‌عنوان خاطراتی خوش و به‌یادماندنی یاد می‌کنند.

کیدزانیا دبی

کیدزانیا، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و خاص‌ترین تفریحات دبی برای کودکان، محسوب می‌شود که امکان تجربه مشاغل مختلف را برای آن‌ها فراهم کرده است. کودکان، در این پارک موضوعی محبوب و پرطرفدار می‌توانند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص و استفاده از ابزارآلات و وسایل شغل‌های مختلف، لحظات خاطره‌انگیز و مفرحی را تجربه کنند. امکان آشپزی، رانندگی، ساختمان‌سازی، خدمات عمومی شهری و بسیاری مشاغل دیگر در پارک کیدزانیا به کودکان شما داده می‌شود.

رزرو تور دبی برای انجام تفریحات دبی

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس است که به‌دلیل نزدیکی به ایران همه روزه پذیرای گردشگران ایرانی زیادی است. از طرفی با توجه به قیمت تور دبی که بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد، این مقصد انتخاب تعداد زیادی از شهروندانی است که قصد سفر خارجی لوکس و در عین حال قیمت مناسب را دارند. تور لحظه‌آخری دبی نیز به دلیل ارزان بودن تقاضای زیادی دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در صورتی که قصد سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به شهر شگفت‌انگیز و توریستی دبی را دارید، بهتر است برای رزرو آفر تور دبی، از طریق سایت‌های معتبر در زمینه معرفی تورهای گردشگری اقدام کنید. این کار، به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر، استفاده از خدمات بی‌نظیر تور دبی، سفری ارزان و خوش‌قیمت را تجربه کنید.

خرید بلیط تفریحات دبی

حالا که با بهترین و محبوب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان، آشنا شدید و به این شکل، لیست گردشگری خود را برای تفریح و خوش‌گذرانی تمام اعضای خانواده تکمیل کرده‌اید، نوبت به خرید بلیط تفریحات دبی رسیده است. برای مشاهده قیمت تفریحات مختلف دبی مثل آکواریوم، سرزمین‌های بازی و غیره بهتر است به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و پس از بررسی‌های لازم درباره هزینه‌های پیش‎روی خود، برای خرید بلیط اقدام کنید. خرید آنلاین بلیط تفریحات شهر دبی پیش از سفر به شما در کاهش و مدیریت هزینه‌های سفرتان کمک می‌کند.

سخن پایانی

دبی، از شهرهای مدرن و تجددگرا در جهان است که با داشتن جاذبه‌های تفریحی و دیدنی فراوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به شمار می‌آید. از آنجایی که اکثر توریست‌ها به‌همراه خانواده خود به دبی سفر می‌کنند، شاهد وجود تنوع در جاهای دیدنی دبی برای کودکان هستیم تا به این شکل، سفر به این شهر زیبا برای این گروه سنی نیز خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی شود. در صورتی که به‌همراه کودکان خود به شهر شگفت‌انگیز دبی سفر می‌کنید، تجربه لحظات مفرح و مهیج در بهترین مکان‌های تفریحی دبی را به آن‌ها نیز بدهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو