عوارض و خطرات جلوگیری از خروج منی و ارضا شدن

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/24

18:49


جلوگیری از ارضا شدن یکی از راه‌های افزایش لذت جنسی است و زوجین آن را انجام می‌دهند که در ادامه این مطلب از ساعد نیوز راجع به عوارض آن صحبت می‌کنیم.

جلوگیری از انزال می‌تواند به چندین روش‌ صورت گیرد. حالت اول بدین شکل است که تحریکی انجام نشده و به‌تبع ارضایی صورت نمی‌گیرد. به این معنا که فرد نه رابطه جنسی و نه استمنا را انجام داده است و به همین علت تحریکی دیده نمی‌‌شود. وقتی تحریکی نباشد، انزال نیز اتفاق نمی‌افتد. در حالت دوم، تحریک صورت می‌گیرد؛ اما پیش از اینکه انزال اتفاق بیوفتد، در لحظه آخر فرد تحریک را متوقف می‌کند. به شکلی که انزال صورت نگیرد و فرد ارضا شدن را تجربه نکند. در حالت سوم شخص تحریک می‌شود و ارضا شدن را تجربه می‌کند؛ اما در زمان انزال به شکلی همچون به کمک دست مانع از خارج شدن منی و به بیرون رانده شدن آن می‌شود.

عوارض جلوگیری از انزال و خروج منی

جلوگیری از انزال خیلی موجب ایجاد مشکلات یا بیماری نمی‌شود و نیاز به نگرانی درباره آن نیست ولی نکته قابل توجه درباره جلوگیری از ارضا شدن، در رابطه با پروستات است. زمانی که شما ارضا می‌شوید 90 درصد از مایع منی شامل ترشحات پروستات است و 10 درصد دیگر نیز اسپرم‌های ساخته شده از ماه‌ها قبل می‌باشند. وقتی که شما جلوگیری از انزال را انجام می‌دهید، ترشحات خارج شده از پروستات به جای قبلی خود برمی‌گردند که ممکن است در آینده خطرساز شوند؛ البته این تنها یک احتمال است و در صورتی که زیاد انجام شود خطرناک خواهد بود.عوارض جلوگیری از انزال می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • لذت جنسی شما و همسرتان را کاهش داده است

  • ایجاد استرس یا اضطراب در مورد عملکرد جنسی

  • مشکلات زناشویی یا روابط به دلیل زندگی نامناسب جنسی

  • ناتوانی در باردار شدن شریک زندگی خود (ناباروری مردان)

زن و مرد

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که جلوگیری از انزال میتواند برای پروستات ضرر داشته باشد زیرا پروستات در تولید مایع منی نقشی اساسی دارد.هیچ مدرکی نشان نمی دهد که انسداد اسپرم می تواند باعث آسیب یا عوارض جانبی منفی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو