بهترین فیلم های میلا کونیس (Mila Kunis)؛ معرفی 13 عنوان برتر

بهترین فیلم های میلا کونیس (Mila Kunis)؛ معرفی 13 عنوان برتر


منبع: تکراتو

2

1402/9/24

19:43


میلا کونیس یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن هالیوود در سالیان اخیر محسوب می‌شود که در آثار مهمی ایفای نقش کرده است. اما بهترین فیلم های میلا کونیس کدامند؟

بهترین فیلم های میلا کونیس (Mila Kunis)؛ معرفی 13 عنوان برتر

میلا کونیس یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن هالیوود در سالیان اخیر محسوب می‌شود که در آثار مهمی ایفای نقش کرده است. اما بهترین فیلم های میلا کونیس کدامند؟

میلا کونیس در سالیان گذشته با نقش‌آفرینی در چند فیلم معروف و به خصوص با بازی در فیلم درخشان قوی سیاه بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد. او البته در کارنامه کاری خود تجربه بازی در بیش از 30 فیلم و چندین سریال را دارد اما در این مطلب قصد داریم بهترین فیلم های میلا کونیس را معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های میلا کونیس

میلا کونیس در 14 اوت 1983 در استان چرنیوتسی اوکراین که آن زمان بخشی از قلمرو اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی بود به دنیا آمد. میلا و خانواده‌اش در سال 1991 و زمانی که او 7 ساله بود به آمریکا و شهر لس‌آنجلس مهاجرت کردند. مادر میلا معلم فیزیک و پدرش مارک کونیس مهندس مکانیک بودند. او یک برادر بزرگتر به نام مایکل نیز دارد.

با مهاجرت و تقریبا از همان زمان استقرار در لس‌آنجلس، میلا شروع به شرکت در کلاس‌های بازیگری کرد و همین مسئله نیز سبب شد او برای نقش‌های مختلفی انتخاب شود. در همان سنین میلا به تدریج در آگهی‌های تبلیغاتی، برنامه‌های تلویزیونی و بعضا حتی موزیک ویدیوها دیده می‌شد.

نخستین نقش‌آفرینی مهم میلا کونیس نیز در برنامه نمایش دهه 70 پیش از پانزده‌سالگی‌اش بود. او در 1999 نیز صداگذاری در نقش مگ گریفین در سریال مرد خانواده را آغاز کرد.

مهمترین نقشی که کونیس بعد از این ایفا کرد، بازی در فیلم فراموش کردن سارا مارشال در سال 2008 بود و همین فیلم نیز سبب شد تا او به تدریج در شماری از فیلم‌‌های معروف از جمله مکس پین، کتاب الی، دوستی با مزایا، قوی سیاه، تد و از بزرگ قدرتمند ظاهر شود. میلا کونیس برای بازی در فیلم قوی سیاه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از گلدن گلوب شد. در ادامه با معرفی بهترین فیلم های میلا کونیس با ما باشید.

فراموش کردن سارا مارشال (Forgetting Sarah Marshall)

بهترین فیلم های میلا کونیس

بهترین فیلم های میلا کونیس
  • کارگردان: نیکلاس استلر
  • سایر بازیگران: کریستن بل، جیسون سیگل، راسل برند، پاول راد، جونا هیل، آنا ارایلی
  • سال پخش: 2008
  • IMDb: نمره 7.1

فراموش کردن سارا مارشال که از نقاط عطف کارنامه کاری کونیس است را می‌توان از جمله بهترین فیلم های کمدی میلا کونیس نامید که نقش بسیار مهمی در معروف‌تر شدن او داشت.

داستان فیلم از این قرار است که پیتر برتر با بازی جیسون سیگل نقش یک نوازنده را دارد که عمدتا به خاطر ارتباط خود با ستاره تلویزیونی، سارا مارشال با بازی کریستن بل شناخته می‌شود.

در شرایطی که به نظر همه چیز خوب است ناگهان سارا بدون هیچ توضیح و دلیل مشخصی پیتر را رها می‌کند و پیتر که دچار نوعی سردرگمی روحی شده و حس می‌کند تنها است تصمیم می‌گیرد تا سفری به هاوایی برای غلبه بر این حس منفی انجام دهد. با این وجود دقیقا در همان هتلی که او مستفر شده، سارا مارشال و دوست پسر جدیدش نیز حاضرند و ناگزیر با آن‌ها روبرو می‌شود.

قوی سیاه (Black Swan)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: دارن آرونفسکی
  • سایر بازیگران: ناتالی پورتمن، ونسان کسل، باربارا هرشی، وینونا رایدر، کریستینا آناپاو
  • سال پخش: 2010
  • IMDb: نمره 8

قوی سیاه نه فقط یکی از بهترین فیلم های میلا کونیس که از جمله بهترین فیلم‌های 10 سال گذشته محسوب می‌شود که با درخشش ناتالی پورتمن نامزد کسب جوایز بسیاری شد.

داستان فیلم درباره نینا با بازی ناتالی پورتمن است که علاقه و تمرکزش بر رقص باله، دیگر جنبه‌های زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار داده است. نینا در شرکتی که کار می‌کند اولین انتخاب مدیر شرکت برای انجام یک پروژه مهم است اما ناگهان متوجه می‌شود که برای این پروژه باید با لیلی دختر تازه‌وارد شرکت با بازی میلا کونیس رقابت کند.

در شرایطی که نینا در اجرای نقش قوی سفید عالی عمل می‌کند، اما در اجرای قوی سیاه مشکل دارد و حالا به حدی با لیلی به دشمنی وارد می‌شود که قصد قتل او را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2024

بهترین فیلم های دی سی

کتاب الی (The Book of Eli)

بهترین فیلم های میلا کونیس

برترین فیلم های میلا کونیس
  • کارگردان: آلبرت هیوز، آلن هیوز
  • سایر بازیگران: دنزل واشنگتن، گری اولدمن، مایکل گامبون
  • سال پخش: 2010
  • IMDb:‌ نمره 6.8

کتاب الی یکی از بهترین فیلم های اکشن میلا کونیس با بازی درخشان دنزل واشنگتن و گری اولدمن محسوب می‌شود که در یک دنیای پسارستاخیزی جریان دارد.

داستان درباره دنیایی است که با جنگ کاملا نابود و به یک زمین بار بدل شده است. در این حین جنگجویی تنها به نام الی با بازی دنزل واشنگتن با امید به رستگاری بشر به تنهایی سفر می‌کند. او معتقد است که تحت تاثیر یک ندای آسمانی قرار دارد که از او خواسته آخرین نسخه بازمانده از کتاب مقدس را که در اختیار او است به غرب ببرد تا از آن حفاظت شود.

از طرف دیگر گری اولدمن به عنوان شخصیت منفی داستان و با امید به اینکه بشر بازمانده پس از حادثه چیزی از گذشته به یاد ندارد و در بی‌سوادی است، می‌خواهد با به دست آوردن یک نسخه از کتاب مقدس ادعای پیامبری کرده، بر همگان حکومت کند.

او یک گروه نظامی نیز تشکیل داده و افراد سرگردان را می‌کشد یا به اسارت درمی‌آورد و به نوعی یک حکومت شر به پا کرده است. تماشای این عنوان از بهترین فیلم های میلا کونیس را از دست ندهید.

شب قرار (Date Night)

بهترین فیلم های میلا کونیس

 

  • کارگردان: شاون لوی
  • سایر بازیگران: استیو کارل، تینا فی، تراجی پی. هنسون، جیمی سیمپسون، مارک والبرگ، لیتون میستر، جیمز فرانکو، مارک روفالو
  • سال پخش: 2010
  • IMDb: نمره: 6.3

شب قرار که از بهترین فیلم های کمدی میلا کونیس محسوب می‌شود در سال 2010 و به کارگردانی شاون لوی منتشر شد. در این فیلم علاوه بر میلا کونیس، بازیگران معروفی چون استیو کارل، تینا فی و مارک روفالو به ایفای نقش پرداختند.

داستان درباره روابط عاشقانه یک زوج جوان است که ناگهان زندگی‌شان در نیویورک به چیزی خطرناک‌تر و عجیب‌تر از تصور بدل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای

بهترین انیمه های کوتاه

دوستی با مزایا (Friends with Benefits)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: ویل گلوک
  • سایر بازیگران: جاستین تیمبرلیک، پاتریشیا کلارکسون، جنا الفمن، برایان گرینبرگ، تیا سیرکار
  • سال پخش: 2011
  • IMDb: نمره 6.5

دوستی با مزایا یکی از بهترین فیلم های میلا کونیس محسوب می‌شود که به کارگردانی ویل گلوک و در سال 2011 پخش شد. این فیلم به داستان دیلان با بازی جاستین تیمبرلیک می‌پردازد که به خاطر شرایط کاری جدید مجبور به مهاجرت به نیویورک می‌شود. در همین حین زنی به نام جیمی با بازی میلا کونیس به او کمک می‌کند تا در نیویورک خانه‌ای برای خود پیدا کند.

کنار هم بودن این دو که از شکست‌های مکرر عشقی خسته شده‌اند سبب آشکار شدن وجود اشتراک فراوانشان می‌شود و به تدریج باهم به دوستانی صمیمی بدل می‌شوند.

ماجرا اما وقتی جدی‌تر می‌شود که این دو عهد می‌بندند برای رفع نیازهای جنسی خود به هم کمک کنند بدون اینکه رابطه‌شان هرگز از سطح رابطه جنسی بالاتر رود.

تد (Ted)

بهترین فیلم های میلا کونیس

بهترین فیلم های سینمایی میلا کونیس
  • کارگردان: ست مک‌فارلن
  • سایر بازیگران: مارک والبرگ، ست مک‌فارلن، جیوانی ریبیسی، جول مک‌هال
  • سال پخش: 2012
  • IMDb: نمره 6.9

تد به عنوان یکی از بهترین فیلم های میلا کونیس محصول سال 2012 انگلیس به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی ست مک‌فارلن است. این فیلم با شکستن رکورد فیلم نابودگر 2: روز داوری به پروفروش‌ترین فیلم درجه سنی R بدل شود. مک‌فارلن می‌گوید این فیلم الهام‌گرفته شده از کارتون مرد خانواده است.

داستان فیلم در سال 1985 با و آرزوی جان بنت، کودک تنهایی آغاز می‌شود که از خدا در شب کریسمس می‌خواهد، تد عروسک خرسی بزرگش زنده شود و با او دوست باشد.

این آرزو صبح فردا برآورده می‌شود و تد که زنده شده به یکی از مهمترین دوستان جان بدل می‌شود. این دو با هم صمیمی هستند و با هم بزرگ می‌شوند. در شرایطی که تد با لری با بازی میلا کونیس ازدواج کرده و به دنبال یک زندگی آرام است، تد با حضور مداوم در پارتی‌های شبانه، روابط ناسالم و مصرف مواد مخدر رابطه جان و لری را به خطر انداخته است. به همین دلیل هم لری تصمیم می‌گیرد با دور کردن تد از او، زندگی خود را نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

پیوندهای خونی (Blood Ties)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: گیوم کانته
  • سایر بازیگران: کلایو اوون، بیلی کروداپ، ماریون کوتیار، ماتیاس اسچوئنائرتس، زویی سالدانیا
  • سال پخش: 2013
  • IMDb: نمره 6.5

پیوندهای خونی یکی از بهترین فیلم های اکشن میلا کونیس محسوب می‌شود که در سال 2013 و به کارگردانی گیوم کانته منتشر شد.

داستان فیلم درباره یک خلافکار حرفه‌ای سابق با بازی کلایو اوون بوده که در تلاش برای کنار گذاشتن زندگی ناسالم خود است. در عین حال و در همین شرایط یک پیشنهاد وسوسه‌کننده به او داده شده که نمی‌تواند آن را رد کند. بدتر شدن رابطه او با برادر پلیسش با بازی لیلی کروداپ نیز بیشتر او را به ورطه ناامیدی می‌اندازد تا انگیزه برای پذیرفتن پیشنهاد جدید در او بیشتر شود.

از بزرگ و قدرتمند (Oz the Great and Powerful)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: سم رامی
  • سایر بازیگران:جیمز فرانکو، ریچل وایس، میشل ویلیامز، زک برف، بیل کوبس، آنتونی کاکس، جوئی کینگ
  • سال پخش: 2013
  • IMDb: نمره 6.3

از بزرگ و قدرتمند یکی از بهترین فیلم های میلا کونیس فیلم از بزرگ و قدرتمند است. داستان فیلم درباره تردستی به نام اسکار زوروستر با بازی جیمز فرانکو است که در کانزاس برنامه‌هایی اجرا می‌کند و می‌خواهد یک فرد بزرگ و ثروتمند باشد.

به همین خاطر نیز لقب از بزرگ و قدرتمند را برای خود انتخاب کرده و از مخفف نام او است. او اما همواره در اجراهایش با مشکلاتی مواجه می‌شود که نمایش را خراب می‌کند و باعث می‌شود تماشاگران پولشان را از او طلب کنند. او که همواره در فرار است ناگهان به سررزمین عجیبی به نام از وارد می‌شود.

در اینجا او با دختری به نام تئودورا با بازی میلا کونیس مواجه می‌شود که با شنیدن ماجرای از می‌گوید که در افسانه‌ها آمده که تردستی با همین نام سرزمین او را نجات خواهد داد. از اینجا، اسکار باید با اثبات خود به عنوان یک جادوگر توانمند با جادوگر قدرتمند و حاکم بر از مبارزه کند.

سوم شخص (Third Person)

بهترین فیلم های میلا کونیس

فیلم های برتر میلا کونیس
  • کارگردان: پل هاگیس
  • سایز بازیگران: لیام نیسون، جیمز فرانکو، آدرین برودی، اولیویا وایلد
  • سال پخش: 2013
  • IMDb: نمره 6.3

فیلم سوم شخص به کارگردانی پل هاگیس در ژانر درام و عاشقانه و در سال 2013 اکران شد. داستان این فیلم درباره شخصیتی با بازی لیام نیسون است که یک رمان نویس مطرح و معروف محسوب می‌شود و در تلاش است تحلیلی از عشق در سه داستان در سه شهر مختلف نیویورک، پاریس و رم به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های ابرقهرمانی

مادرهای بد (Bad Moms)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: جان لوکاس، اسکات مور
  • سایر بازیگران: کریستن بل، کاترین هان، انی مامولو، جی هرناندس، جیدا پینکت اسمیت، کریستینا اپل گیت
  • سال پخش: 2016
  • IMDb: نمره 6.2

مادرهای بد به عنوان یکی از بهترین فیلم های میلا کونیس در سال 2016 و به کارگردانی جان لوکاس و اسکات مور اکران شد. موفقیت نسبی قسمت اول سبب شد تا در سال 2017 نیز دنباله‌ای با نام کریسمس مادرهای بد برای این فیلم ساخته و پخش شود که هرگز به اندازه فیلم عمل خوب عمل نکرد.

داستان فیلم درباره ایمی میچل با بازی میلا کونیس است که یک زن متاهل و مادر دو نوجوان با نام‌های جین و دیلن محسوب می‌شود. جین دختری سخت‌کوش و همواره استرسی و دیلن پسری تنبل است.

ایمی شدیدا در تلاش است که رابطه خوبی با فرزندانش داشته باشد و مادر خوبی برای آن‌ها باشد اما به مرور متوجه می‌شود که مسئولیت‌هایی بیش از حد بر عهده گرفته و هیچ فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی برای خود باقی نگذاشته، پس تصمیم می‌گیرد تغییراتی در زندگی خود و اطرافیان ایجاد کند.

جاسوسی که از من روی برگرداند (The Spy Who Dumped Me)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: سوزانا فوگل
  • سایر بازیگران: کیت مک‌کینون، سم هیوین، جاستین ثرو، جیلین اندرسون، ایوانا ساخنو
  • سال پخش: 2018
  • IMDb: نمره 6

جاسوسی که از من روی برگرداند به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن میلا کونیس در سال 2018 و به کارگردانی سوزانا فوگل با نویسندگی مشترک فوگل و دیوید آیسرسون اکران شد.

داستان فیلم درباره آدری با بازی میلا کونیس و مورگان با بازی کیت مک کینون به عنوان دو دوست صمیمی است که یک زندگی پرسروصدا و شلوغ در نیویورک دارند. به این زندگی شاد و هیجانی ناگهان دوست پسر سابق آدری در حالی که توسط تیمی از آدم‌کش‌های حرفه‌ای تحت تعقیب است وارد می‌شود و ناخودآگاه زندگی آدری و مورگان به هم ریخته، هر دو در متن یک توطئه بین‌المللی با محوریت سازمان سیا قرار می‌گیرند.

چهار روز خوب (Four Good Days)

بهترین فیلم های میلا کونیس

فیلم های سینمایی میلا کونیس
  • کارگردان: رودریگو گارسیا
  • سایز بازیگران: گلن کلوز، استیون روت، جاشوا لنرد
  • سال پخش: 2020
  • IMDb: نمره 6.5

فیلم چهار روز خوب به عنوان یکی از بهترین فیلم های میلا کونیس در سال 2020 و به کارگردانی رودریگو گارسیا اکران شد. این فیلم در بازیگران اصلی گلن کلوز و میلا کونیس هستند و داستان درباره یک مادر دلسوز و بسیار مهربان است که می‌کوشد به دختر جوان خود در توقف و ترک مصرف مواد مخدر کمک کند. او باید در این فرایند، 4 روز در کنار دخترش باشد تا او دوران درمان را سپری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

خوش شانس ترین دختر زنده (Luckiest Girl Alive)

بهترین فیلم های میلا کونیس

  • کارگردان: مایک بارکر
  • سایر بازیگران: فین ویتراک، اسکوت مک نری، جاستین لوپ، توماس باربوسکا
  • سال پخش: 2022
  • IMDb: نمره 6.4

خوش‌شانس‌ترین دختر زنده دنیا به کارگردانی مایک بارکر و بر اساس فیلمنامه‌ای از جسیکا نول ساخته شد. فیلمنامه فیلم نیز از رمانی به همین نام به قلم جسیکا نول تهیه شده است. از مهمترین بازیگران این فیلم نیز علاوه بر میلا کونیس باید به فین ویتراک، اسکون مک‌نری، جاستین لوپ و توماس باربوسکا اشاره کرد.

داستان فیلم درباره زنی به نام تیفانی معروف به آنی با بازی میلا کونیس است که سردبیر مجله زنان نیویورک محسوب می‌شود. او در شغل خود بسیار موفق و معروف شده و قرار است به زودی با نامزدش لوک هریسون ازدواج کند.

در این بین اما تیفانی با مردی به نام آرون ویکرشام مواجه می‌شود که تصمیم گرفته درباره دبیرستان دوران نوجوانی آنی و حادثه تیراندازی که در آنجا رخ داده یک مستند بسازد و حالا از تیفانی انتظار همکاری و روایت تجاربش را دارد. آنی اما تجارب وحشتناکی از آن حادثه دارد که به یاد آوردنشان برایش بسیار دردناک است.

سوالات متداول

بهترین فیلم های اکشن میلا کونیس کدامند؟

جاسوسی که از من روی برگرداند، پیوندهای خونی و کتاب الی از بهترین فیلم های اکشن کونیس هستند.

بهترین فیلم های کمدی میلا کونیس کدامند؟

فراموش کردن سارا مارشال، دوستی با مزایا و شب قرار از جمله بهترین فیلم های کمدی میلا کونیس محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های میلا کونیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو