تاریخ انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم متری شیش و نیم اعلام شد

منبع: بلاکس آپ

183

1398/5/23

18:29


تاریخ انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم متری شیش و نیم اعلام شد

در تازه ترین اخبار سینمای ایران تاریخ انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی متری شیش و نیم اعلام شده است. برای اطلاعات در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار تاریخ انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان اعلام شده است. پیش از این گفته شده بود که تا سال آینده خبری از انتشار این فیلم برای شبکه خانگی نخواهد بود. اما حال به دلیل انتشار غیرقانونی فیلم در فضای مجازی سازندگان فیلم تصمیم گرفته اند که زودتر این فیلم را برای شبکه خانگی منتشر کنند. در خبر منتشر شده تهیه کننده این فیلم، ساداتیان اعلام کرده که نسخه نمایش خانگی فیلم متری شیش و نیم در اوایل شهریور ماه منتشر خواهد شد و علاقه مندان می توانند به صورت قانونی این فیلم را تهیه و تماشا کنند.ساداتیان در این باره گفت:

از ابتدا قرار بود که «متری شش‌ونیم» با تاخیر از اکران در شبکه نمایش خانگی عرضه شود اما به دلیل پخش نسخه قاچاق آن این اتفاق به زمانی زودتر موکول شد.

او اضافه کرد:

فیلم اوایل شهریور‌ ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. همچنین به دلیل متریال بالای پشت صحنه آن را در نسخه‌ای جداگانه و با اندکی فاصله از توزیع فیلم عرضه خواهیم کرد.

این فیلم ایرانی برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم انتخاب شد. «متری شیش و نیم» در نوبت عید نوروز اکران شد و با فروشی ۲۸ میلیارد تومانی به پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. این فیلم سینمایی همچنین دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی ایفای نقش دارند. «متری شیش و نیم» دومین ساخته سعید روستایی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو