دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2020.2 – با آموزش نصب کامل

دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2020.2 – با آموزش نصب کامل


منبع: دانلود ها

252

1398/6/13

21:54


به جرات می توان گفت نرم افزار تری دی مکس (به انگلیسی: ۳DS Max) یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد. قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی، مدل سازی سه بعدی، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد. دانلود تری دی مکس یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری می باشد و سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و هم چنین سازگاری با پلاگین های third-party متعدد از مزایای AUTODESK 3DS MAX هست. نرم افزار تری دی مکس به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار هم چنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند می باشد که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی نرم افزار ۳Ds Max با عنوان MAXscript شناخته می شود و قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

دانلود-تری-دی-مکس-2019

نرم افزار AUTODESK 3ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصورسازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است. این نرم افزار با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است.

info

New Features in AUTODESK 3DS MAX 2020 Highlights:

You can read full changelog of AUTODESK 3ds Max 2020 by clicking on this link.

سیستم مورد نیاز

CPU : 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor

Graphics Hardware : Refer to 3ds Max Certified Hardware for a detailed list of recommended systems and graphics cards

RAM : 4 GB of RAM (8 GB recommended)

Disk Space : 6 GB of free disk space for install

Pointing Device : Three-button mouse

راهنمای نصب

به علت طولانی بودن راهنمای نصب محصولات اتودسک، صفحه ای اختصاصی بدین منظور ایجاد گردیده است. لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد صفحه آموزش نصب اختصاصی محصولات اتودسک در وبسایت دانلودها بشوید:

– ورود به صفحه آموزش نصب تصویری محصولات اتودسک به صورت جامع

—————–

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2020: 128L1

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2019: 128K1

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!

ADs

دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2020.2 – با آموزش نصب کامل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو