تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Hobbs & Shaw اعلام شد

منبع: بلاکس آپ

353

1398/6/26

15:01


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Hobbs & Shaw اعلام شد

به تازگی تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سینمایی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (هابز و شاو) اعلام شده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) را اعلام کرده است. بخش محصولات خانگی شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی اولین قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) در تاریخ 15 اکتبر امسال (23 مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم اکشن که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ 5 نوامبر امسال (14 آبان) خواهیم بود. فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در ماه مرداد امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت که تا به امروز بیش از 740.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از 168.3 در آمریکای شمالی و 572.6 میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

خلاصه داستان:

از زمانی که یک نیروی قانون قدرتمند و قوی به نام هابز (با بازی دواین جانسون)، یک مامور وفادار سرویس امنیت دیپلماتیک آمریکا و یک یاغی مطرود به نام شاو (با بازی جیسون استاتهام)، مامور بسیار خوب سابق ارتش انگلیس، در سال ۲۰۱۵ و در فیلم Furious 7 (خشمگین 7) با یکدیگر برخورد کردند، مدام در تلاش هستند تا یکدیگر شکست بدهند و دیگری را پایین بکشند؛ به طوری که به هر دری می‌زنند تا به هدف خود برسند و از هیچ کاری هم دریغ نمی‌کنند. اما زمانی که یک آشوب‌طلب به نام بریکستون (با بازی ادریس البا) که از لحاظ ژنتیکی هم بسیار پیشرفته و سایبری است، کنترل یک تهدید زیستی موذی را در دست می‌گیرد، این دو دشمن قسم خورده تصمیم می‌گیرند تا با یکدیگر متحد شوند و تنها کسی را که می‌تواند از خودشان بدتر باشد، شکست دهند و از میان بردارند. این تهدید زیستی توانایی این را دارد که بشریت را برای همیشه تغییر دهد. بریکستون حتی یک مامور سرکش بسیار درخشان و شجاع سازمان MI6 (با بازی ونسا کربی) را شکست می‌دهد که از قضا، خواهر شاو است.

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند. این فیلم اکشن، ماجراجویی توسط دیوید لیچ کارگردانی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو