ویدیویی هیجان انگیز از فیلم Hobbs & Shaw منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

351

1398/4/31

20:47


ویدیویی هیجان انگیز از فیلم Hobbs & Shaw منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدید و هیجان انگیز از فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw منتشر شده است که در ادامه این خبر می توانید آن را تماشا کنید.

به تازگی ویدیویی جدید از فیلم مورد انتظار Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شده که در آن ما شاهد تصاویر جدیدی هستیم. در این ویدیو ما شاهد یک تعقیب و گریز هیجان انگیز بین بریکستون (شخصیت شرور) با بازی ادریس البا (Idris Elba) و لوک هابز با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson)، دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) و هتی شاو با بازی ونسا کربی هستیم. در ادامه شاهد این ویدیو هستید:

کارگردانی فیلم اسپین آف Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw برعهده دیوید لیچ است. لیچ پیش از این کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را بر عهده داشته است. دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند. 

فیلم هابز و شاو قرار است در تاریخ 2 آگوست 2019 (11 مرداد ماه 1398) اکران شود. گفتنی است فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) برای اکران در تاریخ 10 آوریل 2020 (22 فروردین‌ ماه 1399) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین 10) برای اکران در تاریخ 2 آوریل 2021 (13 فروردین‌ ماه 1400) برنامه‌ ریزی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو