واکینس فینیکس قرار است در جدیدترین ساخته مایک میلز ایفای نقش داشته باشد

منبع: بلاکس آپ

156

1398/6/30

15:45


واکینس فینیکس قرار است در جدیدترین ساخته مایک میلز ایفای نقش داشته باشد

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، واکینس فینیکس قرار است در جدیدترین ساخته مایک میلز ایفای نقش داشته باشد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

این روزها نام واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) بر روی زبان ها افتاده و در هر بحث سینمایی نام او شنیده می شود. او با بازی در فیلم جوکر که در 4 اکتبر اکران خواهد شد، توانست به شهرتی بسیار بیشتر از قبل دست یابد و فیلم جوکر نیز در جشنواره ونیز توانست جایزه شیر طلایی را ازان خود کند. فینیکس که به احتمال زیاد از برندگان اسکار 2020 است، حال قرار است در فیلمی جدید ایفای نقش داشته باشد. براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، فینیکس قرار است در جدیدترین ساخته مایک میلز که پیش از این کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Beginners (تازه‌کارها) و فیلم 20th Century Women (زنان قرن بیستم) را برعهده داشته، ایفای نقش داشته باشد. گفته شده که فیلمبرداری این فیلم قرار است در پاییز امسال آغاز شود. تهیه کنندگی این پروژه برعهده چلسی برنارد، لیلا یاکوب و آندرآ لانگایکر-وایت خواهد بود. انتظار می رود که در روزهای آینده شاهد معرفی بازیگران بیشتری برای این فیلم باشیم.

فیلم تحسین شده جوکر تنها فیلمی نیست که واکین فینیکس در آن درخشید و توانست نظر همه را جلب کند، او در فیلم Gladiator (گلادیاتور)، فیلم Walk the Line (سر به‌راه باش) و فیلم The Master (استاد) ایفای نقشی فوق العاده داشت و برای همین سه فیلم توانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود، ولی در نهایت نتوانست هیچ جایزه ای را به خانه ببرد. حال باید صبر کرد و دید که در اسکار آینده او برای فیلمی که بازی کرده برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد می شود و یا اینکه به مانند سه دفعه قبل دست خالی مراسم اسکار را ترک خواهد کرد. در آخر باید این را اضافه کنیم که فینیکس قرار است در فیلم Far Bright Star به‌ کارگردانی کیسی افلک نیز حضور داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو