نگران صدور کارت سوخت نباشید

منبع: برترین ها

45

1398/8/26

20:16


رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: صدور کارت سوخت به طور میانگین بین دو تا سه هفته به طول می انجامد و به محض صادر شدن از طریق پست ارسال خواهد شد.

خبر فوری: رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: صدور کارت سوخت به طور میانگین بین دو تا سه هفته به طول می انجامد و به محض صادر شدن از طریق پست ارسال خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت و گو با خبر فوری در خصوص عدم دریافت کارت سوخت برای برخی شهروندان اظهار داشت: پروسه صادر شدن کارت های سوخت زمان می برد و نمی توانیم زمان دقیق و مشخصی را برای صدور کارت های سوخت تعیین کنیم.

فاطمه کاهی ادامه داد: صدور کارت سوخت به طور میانگین بین دو تا سه هفته به طول می انجامد و به محض صادر شدن از طریق پست ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد:احیانا اگر پست نتوانست آدرس ارائه شده را پیدا کند کارت سوخت متقاضی در باجه معطله پست قرار می گیرد که در این زمان با مراجعه حضوری به پست و ارائه مدارک معتبر وسیله نقلیه می توان کارت سوخت را دریافت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صدور کارت سوخت همانند کارت ملی به مشکل برمی خورد یا خیر گفت: صدورکارت سوخت را در اولویت قرار داده ایم و به هیچ عنوان به مشکلات صدور کارت ملی برخورد نمی کند و این دو مقوله با هم ارتباطی ندارند.

وی با اشاره به این که متقاضیانی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت خود نشدند نگران نباشند یادآور شد: کسانی که همچنیان کارت سوخت به دست آنان نرسیده است مطمئن باشند که سهمیه شان از اولین روز سهمیه بندی محفوظ خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو