دانلود انیمیشن کلاوس Klaus 2019 – به همراه زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

262

1398/9/10

15:51


دانلود انیمیشن کلاوس Klaus 2019 کیفیت عالی WEBRip 1080p

زیرنویس فارسی اضافه شد

انیمیشن-Klaus-2019

نام انیمیشن: Klaus – کلاوس

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEB-DL 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 10bit 720p / WEBRip x265 10bit 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن کلاوس (به انگلیسی: Klaus) در مورد شخصیتی به نام جسئر با صدائیشگی جیسون شوارتزمن است که به عنوان بدترین دانشجوی آکادمی پست شناخته می شود و در جزیره ای یخ زده بالای قطب شمال مستقر می شود. این مکان جایی است که مردمانش به سختی با همدیگر صحبت می کنند و کلمات در بین احساسات آن ها نسبت به یکدیگر شکست می خورد. جسپر وقتی می خواهد که شخصی به نام آلووا را به منظور ایجاد اتحاد در بین مردمان شهر پیدا کند، شکست می خورد و عوض آن به سراغ پیرموردی به نام کلاوس با صدا پیشگی جی کی سیمونز برنده جایزه اسکار می رود. او به تنهایی زندگی و با مهارت اسباب بازی های زیبایی را درست می کند. او نجیب زاده ای است که اسباب بازی های زیادی در خانه اش دارد و روزی از روزها جسپر از او می خواهد که اسباب بازی های خود را اهدا کند و وی هم وظیفه تحویل دادن آن ها به عنوان مامور پست را داشته باشد.

انیمیشن Klaus در ادامه دوستی این دو شخصیت مهم ماجرا را نمایش می دهد و آن ها سعی در ارائه میراث جدیدی در این شهر دورافتاده دارند. همسایگان سخاوتمند را دور هم جمع می کنند و می خواهند که با احتیاط کامل به پیش بروند. این انیمیشن از جانب سازندگان سری محبوب Despicable Me ساخته شده است و از شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش می شود. طراحی گرافیکی این انیمیشن زیبا و منحصر به فرد است و از دیدن چنین ماجراجویی های هیجان انگیزی لذت خواهید برد. شم نویسندگی و کیفیت بالای آثار نتفلیکس در این انیمیشن هم دیده می شود. جی کی سیمونز به خوبی در شخصیت کلاوس عمیق شده است و پیرمردی را می بینیم که کم کم به سمت مردم کشیده می شود و هدفی بزرگی برای مهارت های خودش می یابد.

info

When Jesper (Jason Schwartzman) distinguishes himself as the postal academy’s worst student, he is stationed on a frozen island above the Arctic Circle, where the feuding locals hardly exchange words let alone letters. Jesper is about to give up when he finds an ally in local teacher Alva (Rashida Jones), and discovers Klaus (Oscar® winner J.K. Simmons), a mysterious carpenter who lives alone in a cabin full of handmade toys. These unlikely friendships return laughter to Smeerensburg, forging a new legacy of generous neighbors, magical lore and stockings hung by the chimney with care. An animated Christmas comedy directed by Despicable Me co-creator Sergio Pablos, KLAUS co-stars Rashida Jones, Jason Schwartzman and JK Simmons.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو