زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه ۳

زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه ۳


منبع: کولاک

81

1398/9/21

12:29


کولاک ، محمد سیمری : سریال پژمان از آن جمله مجموعه های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید که از زمان نخستین پخش خود، توانست بینندگان متعددی را به خود اختصاص دهد. این مجموعه‌ ی تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، به تهیه‌ کنندگی محسن چگینی و همچنین به نویسندگی مهراب قاسم‌ خانی و پیمان قاسم‌ خانی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده است.

سریال پژمان

مراحل ساخت و تولید این سریال، از بهمن ماه سال ۱۳۹۱ شمسی تا خرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی به طول انجامیده است.

از جمله بازیگران سریال می توان به پژمان جمشیدی (در نقش بازیکن فوتبال)، سام درخشانی (در نقش وحید / مدیر برنامه و رفیق پژمان)، بهاره رهنما (در نقش پربسا جمشیدی / خواهر پژمان)، شقایق دهقان (بنفشه ناصحی / خواهر بهرام و در نهایت همسر وحید)، هوشنگ حریرچیان (در نقش منوچهر جمشیدی / پدر پژمان و پریسا و بازیکن دو میدانی قدیم)، بیژن بنفشه‌ خواه (در نقش بهرام ناصحی / شوهر پریسا و مدیر آژانس مسافرتی)، اردشیر کاظمی (در نقش اردشیر جمشیدی / پدربزرگ پژمان و پریسا)، ویدا جوان (در نقش هدیه / نامزد پژمان) و… اشاره کرد.

سریال تلویزیونی پژمان

داستان سریال پژمان

در این مجموعه تلویزیونی، پژمان جمشیدی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران در نقش خود، یعنی ستاره ی سابق تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌ کند! او نقش فوتبالیستی را بر عهده دارد که برای چهارمین فصل متوالی، با وجود تلاش های فراوان، موفق نشده‌ است تیمی را برای خود پیدا کند.

پژمان با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیت خود به سر می‌ برد. او به همراه مدیر برنامه ی خود با بازی سام درخشانی به دنبال تیم می‌ گردد و در این مسیر، اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه رخ می‌ دهد…

شاید جالب باشد که بدانید  طرح اولیه ی این سریال، با ایده ی خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌ است!

پژمان جمشیدی

زمان پخش و تکرار سریال پژمان

به تازگی شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تصمیم به بازپخش سریال پژمان نموده است. این سریال، در ساعت ۲ و ۴۸ دقیقه بامداد از شبکه سه پخش می شود.

جمشیدی و سروش صحت

در انتها لازم به بیان است حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال داماش، بهروز رهبری‌ فر و علی موسوی بازیکنان سابق تیم‌ های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال تهران و همچنین محمد محمدی دروازه‌ بان تیم راه‌ آهن از جمله چهره‌ هایی هستند که در مقابل دوربین این سریال تلویزیونی قرار گرفته اند و چند سکانس بازی کرده‌ اند!

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو