دانلود بازی Battle Fantasia Revised Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Battle Fantasia Revised Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

94

1398/10/26

01:37


مجموعه Guilty Gear با کنترل سریع و گیم پلی لذت بخشش حتما برای بسیاری از بازیبازها آشنا است. عنوان جدیدی از این سبک مبارزه ای با نام Battle Fantasia برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی واقعا به نامش وفادار است، مبارزه ای فانتزی و زیبا. شاید با شنیدن نام شرکت و توضیح اولیه، تصور کنید که این اثر نیز کاری دو بعدی است. اما بر خلاف تصورات اولیه با اثری کاملا سه بعدی طرف هستیم. چه پس زمینه ها و مراحل  و چه شخصیت ها.

اگر چه در مورد شخصیت ها حقه جالبی به کار رفته  تا شخصیت ها با استفاده از سبک Cell-Shading به نظر دو بعدی بیایند و این کار در واقع به منظور اداری احترام به سبک کلاسیک بازی های مبارزه ای ژاپنی انجام شده است. مراحل بزرگ و پر جزئیات بازی Battle Fantasia مملو از حرکت و شلوغی است و تنوع قابل توجهی در موضوع و حال و هوا دارد.

Battle Fantasia PC-RELOADED

دانلود-بازی-Battle-Fantasia-Revised-Edition

نکته جالب گرافیک بازی Battle Fantasia، طراحی هنری منحصر ه فرد آن است. طراحی عکس شخصیت ها و بسیاری موضوعات دیگر در بازی با سبک جذاب از نقاشی آبرنگ اجرا شده که حال و هوایی خاص به این اثر می بخشد که همراه با رنگ های متنوع و شاد استفاده شده در تمامی بخش های بازی، نوعی شادابی و جذابیت خاص ایجاد کرده اند.

این طرز طراحی به ویژه در بخش داستانی بیشتر به چشم می خورد و حالت قدیمی و یکنواخت دو عکس انیمه مانند در حال گفتگو را با دو مدل آب رنگ زنده و متحرک جایگزین می کند، طوری که نفس کشیدن آن ها به وضوح دیده می شود. داستان در کل ماجرای جنگجویان چهارگانه ای است که با ارباب مرگ و تاریکی در سال های دور جنگیده و او را شکست داده اند. اکنون بعد از سال ها او برگشته و این وظیفه نسل جدید است که از جهان در مقابل او حمایت کند.

از میان جنگجویان جوان، اورس (Urs) و مارکو (Marco)، پسران جنگجو و قهرمان افسانه ای هستند که پای در راه پدر گذاشته اند. اگر چه همراه نوعی دعوای بچه گانه میان آن ها به راه می افتد! شخصیت های بازی اصولا جالب توجه هستند. اورس با اره برقی آتشینش در مقابل نیروهای شیطانی عصبانی می شود. مارکو شمشیری حمل می کند که برای سن و سال او بسیار بزرگ است(ظاهرا شمشیر متعلق به پدرش بوده است.)

سدریک شاگرد آکادمی جادو است با زنجیرها و زنگ عظیم و شخصیتی آب زیرکانه! پرنسس اولیویا سمبل پاکی، زیبایی، عشق به وطن و البته سادگی است. کویوری دختر گربه مانند و البته گارسون رستوران است که حتی در هنگام مبارزه نیز سینی چای و جارویش را فراموش نمی کند. واتسون عاقل و دانا جادوگری توانا و علاقمند به انواع خشکبار است(او در اصل یک سنجاب است!) و . . . تنها بخش کوچکی از گروه رنگارنگ و جالب توجه بازی Battle Fantasia هستند.

info

The battle of Light and Darkness has been relit once again

“Battle Fantasia”, the fantasy RPG themed 2D Fighting game is now appearing on Steam! Equipped with the latest balances and improved visual effects, fight against your foes and save the world from evil!

Live the fantasy from the arcade scene!

Use the invaluable parry system, “GACHI”, to catch your monotonous opponent off, and deliver a devastating counter attack! And, use “Heat-Up” to power-up your character for a limited time, whether it is to maximise your damage, or to create openings in your opponent’s defense! Character models are designed in 3D, and blended in to fit the 2D genre for better visual experience. Experience stunning visual effects, without losing that 2D fighting game touch!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 8.1

Processor: Intel Core 2 Duo E6400 / Pentium 4 651 / Celeron D 352

Memory: 2 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce 7900 GS / ATI Radeon X1600Pro / X1300LE

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Battle Fantasia-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Battle Fantasia Revised Edition-FitGirl با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو