جیمز باند ۱۶۳ دقیقه‌ای شد/ نام فیلم تغییر می‌کند؟

منبع: ایران آرت

191

1398/12/8

19:36


"جیمز باند" بیست و پنجم با دو ساعت و ۴۳ دقیقه تنها ۱۸ دقیقه کوتاه‌تر از "انتقام‌جویان: آخر بازی" است.

ایران آرت: "وقتی برای مردن نیست" طولانی‌ترین فیلم تاریخ چندگانه‌ی "جیمز باند" شد. سالن‌های سینمای "ریگال" فاش کرده است که این فیلم ۱۶۳ دقیقه خواهد بود. "جیمز باند" بیست و پنجم به این ترتیب با دو ساعت و ۴۳ دقیقه تنها ۱۸ دقیقه کوتاه‌تر از "انتقام‌جویان: آخر بازی" است.

"ریگال" بعضی از سالن‌های نمایش مدت دقیق "وقتی برای مردن نیست" را ۱۶۳ دقیقه اعلام کرده‌اند. رکوردار پیشین فیلم‌های باند "اسپکتر" (Spectre) با ۱۴۸ دقیقه بود. با این حال، هنوز احتمال تغییر مدت فیلم وجود دارد. ژانویه‌ی گذشته سالن‌های روسیه مدت فیلم را ۱۷۴ دقیقه ذکر کردند.

در حالی که تا اکران "وقتی برای مردن نیست" کمتر از دو ماه باقی مانده، کمپین بازاریابی فیلم به اوج خود رسیده است. این هفته با همکاری آدیداس، عبارت ۰۰۷ بر روی بعضی از کفش‌ها درج شد و این احتمال وجود دارد که باند در اقدامی جسورانه، در فیلم "وقتی برای مردن نیست" این کفش‌ها را به همراه لباس تاکسیدوی کلاسیک خود به پا کند.

به گزارش ۳۰، در اولین تریلر فیلم تأکید شد که باند به همراه همسرش "مدلین سوان" با بازی "لئا سیدو" در جامائیکا ساکن است اما آرامش او با سر رسیدن یکی از دوستانش که از او یاری می‌طلبد بر هم زده می‌شود. "وقتی برای مردن نیست" آخرین فیلم کرگ در نقش "جیمز باند" خواهد بود.

پیش‌تر اعلام شده بود که "بیلی آیلیش" ترانه‌ی تیتراژ آغازین فیلم را می‌خواند و "هانس زیمر" برای آن آهنگسازی می‌کند. "نایومی هریس"، "جفری رایت"، "بن ویشا"، "رالف فاینس"، "روری کینر" و "لئا سیدو" همگی نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند و "رامی مالک"، ‌"آنا دی آرماس"، "لاشانا لینچ"، "دیوید دنکیک"، "بیلی مگنوسن" و "دالی بن‌صلاح" چهره‌های جدید چندگانه خواهند بود.

"وقتی برای مردن نیست" به کارگردانی "کری فوکوناگا" و نویسندگی "فیبی والر بریج" ۴ آپریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) روی پرده می‌رود. اکران فیلم به دنبال شیوع ویروس کرونا در چین لغو شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو