معرفی هدفون ردمی بادز ۵ پرو (Redmi Buds 5 Pro)

منبع: پلازا

2

1402/10/1

08:23


معرفی هدفون ردمی بادز ۵ پرو (Redmi Buds 5 Pro)

یکی از پرفروش‌ترین محصولات لوازم جانبی موبایل برند شیائومی، هدفون ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro) است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت دارند. که یکی از معتبرترین نام‌ها، برند شیائومی است. این برند که‌از محبوب‌ترین نام‌ها در میان کاربران است، لوازم متنوعی را در زمینه لوازم جانبی تولید و ارائه کرده‌ است. این هدفون که نسخه تکامل یافته ردمی بادز 5 است، امکانات پیشرفته‌تری دراختیار کاربر قرار می‌دهد. البته شکل ظاهری این نسخه با نسخه قبلی خود شباهت‌های زیادی دارد. در ادمه این مطلب پلازا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول جدید آشنا می‌شویم.

فهرست مطالب

همه چیز درمورد هدفون ردمی بادز 5 پرو

هدفون ردمی بادز 5 پرو از نظر طراحی شباهت زیادی به ردمی بادز 5 دارد. جنس قسمت گوشی آن از سیلیکون باکیفیت است که در آسیب رسیدن به‌گوش جلوگیری می‌کند. این هدفون در برابر غبار، رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد؛ به‌همین دلیل استاندارد IP54 دارد که یکی از مزیت‌های این محصول به‌شمار می‌رود. این هدفون برای ورزشکاران یک انتخاب بسیار مناسب است؛ چراکه با تعریق بدن هدفون دچار آسیب نمی‌شود و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

قابلیت حذف نویز و کیفیت بالای صدا

ویژگی حذف نویز اضافی برای هدفون‌ها یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود، به‌گونه‌ای که هرچه عدد آن بالاتر باشد نشان‌دهنده کیفیت بالای هدفون است. هدفون ردمی بادز 5 پرو قابلیت حذف نویزها را تا 52 دسی‌بل دارد. که امتیازی بالا برای این هدفون TWS محسوب می‌شود. علاوه‌بر آن، این محصول قابلیت حذف نویزها را به‌صورت خودکار دارد. که با تنظیم تطبیقی باند فرکانس کاهش نویز فوق عریض 4 کیلوهرتز و هوش مصنوعی انجام می‌گیرد. این تنظیمات به‌کاربر کمک می‌کند تا کیفیتی صدای بهتری را تجربه‌کند.

ویژگی‌های ظاهری هدفون ردمی بادز 5 پرو

ایرپادها طراحی ساقه‌دار دارند که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. این محصول وزن بسیار کمی دارد. که از خستگی گوش جلوگیری می‌کند. البته درصورتی‌که از بالشتک سیلیکونی مناسب استفاده‌شود. وزن کلی محصول با دقت زیادی در بین ساقه‌ها و گوشی آن تقسیم شده است که احساس راحتی زیادی برای کاربر ایجاد می‌کند. این هدفون به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که کاملا با فرم گوش مطابقت داشته‌باشد و در گوش ثابت می‌ماند. این طراحی جذاب برای ورزشکارانی که فعالیت‌های شدید دارند بسیار مناسب است. این هدفون در سه رنگ مشکی، سفید و آبی تولید و روانه بازار شده‌است.

ویژگی‌های ظاهری هدفون ردمی بادز 5 پرو/هدفون ردمی بادز 5 پرو

ویژگی‌های فنی هدفون ردمی بادز 5 پرو

ردمی بادز 5 پرو دارای یک ساب‌ووفر دینامیک 11 میلی‌متری و همچنین یک توییتر 10 میلی‌متری با روکشی از جنس تیتانیوم برای باس قدرتمندتر و ارائه صدای زیر باکیفیت‌تری می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این محصول پرفروش، مجهز بودن به صدای فضایی است که امکان تجربه صدای 360 درجه را برای کاربر فراهم می‌کند.

این ویژگی سبب شفافیت بیشتر هدفون و در نهایت آگاهی بیشتر کاربر از اطراف خود می‌شود. افراد زیادی برای برقراری صدا در هنگام تماس با هدفون‌ها با مشکل  صدای باد مواجه می‌شوند. هدفون ردمی بادز 5 پرو با حذف صدای باد اطراف این مشکل را برطرف کرده‌است و کیفیت صدا در تماس را چندین برابر می‌کند.

عمر باتری هدفون ردمی بادز 5 پرو

پشتیبانی این محصول از کدک LHDC 5.0 پخش موسیقی را با کیفیت بالاتری امکان‌پذیر می‌کند. عمر باتری هدفون ردمی بادز 5 پرو به‌طور کلی بیش از 38 ساعت است. که هرکدام از گوشی‌ها به‌طور جداگانه 10 ساعت عمر مفید دارند. درصورتی که‌ویژگی حذف نویز فعال باشد، عمر باتری این هدفون 6.5 ساعت است که با غیرفعال کردن آن تا 10 ساعت افزایش می‌یابد.

هدفون ردمی بادز 5 پرو قابلیت شارژ سریع نیز دارد. به‌این صورت که‌با پنج دقیقه شارژ کردن آن می‌توان دو ساعت مفید از این محصول استفاده‌کرد. استانداردها و مجوزهای این محصول شامل استانداردهای NeatEase Cloud Sound و Viper Atmos و همچنین مجوز Zhenpin Master Tape و Zhenpin Space Audio از موسسه معتبر QQ Music می‌شود.

نسخه بلوتوث این هدفون 5.3 است. هدفون ردمی بادز 5 پرو به سیستم صوتی دو موتوره پرقدرت مجهز می‌باشد که کیفیت را افزایش می‌دهد. این هدفون در دسته هدفون‌های مقاوم و بادوام بالا قرار دارد. که‌دلیل اصلی آن هم نوع باتری و شارژدهی آن، کیفیت بالای صدا و قدرت حذف نویزها است. شارژ این محصول به‌وسیله کابلی از نوع تایپ C صورت می‌گیرد.

عمر باتری هدفون ردمی بادز 5 پرو/هدفون ردمی بادز 5 پرو

سوالات متداول

1. آیا هدفون‌های آن‌ایر بهتر از هدفون‌های این‌ایر هستند؟

نظرات در این زمینه متفاوت است و بستگی به ترجیحات هر فرد دارد. برخی افراد آن‌ایرها را راحت‌تر از این‌ایرها می‌دانند، اما این موضوع به سلیقه شخصی و نوع استفاده متفاوت افراد برمی‌گردد.

2. آیا هدفون‌های آن‌ایر صدای محیط را خوب ایزوله می‌کنند؟

خیر، هدفون‌های آن‌ایر به خوبی صدای محیط را ایزوله نمی‌کنند. این نوع هدفون‌ها روی گوش قرار می‌گیرند و از نظر ایزوله کردن صدا با هدفون‌های این‌ایر متفاوت هستند.

3. آیا هدفون‌های آن‌ایر گرمای کمتری ایجاد می‌کنند؟

بله، به‌طور کلی هدفون‌های آن‌ایر کمترین تماس با گوش فراهم می‌کنند و اغلب حرارت کمتری ایجاد می‌کنند. این می‌تواند در استفاده‌های طولانی مدت مزایایی داشته باشد.

4. آیا هدفون‌های آن‌ایر مناسب برای استفاده‌های طولانی هستند؟

با وجود راحتی بالایی که هدفون‌های آن‌ایر ارائه می‌دهند، در استفاده‌های طولانی ممکن است به لاله‌ی گوش آسیب برسانند. انتخاب هدفون مناسب به اندازه گوش و ترجیحات فرد مهم است.

سخن پایانی

همان‌طور که بیان شد، این هدفون شباهت زیادی به نسخه‌قبلی خود یعنی ردمی بادز 5 دارد. که همین امر نیز محبوبیت آن را زیاد کرده است. هدفون ردمی بادز 5 پرو با توجه به نیازهای گوناگون افراد مختلف طراحی و تولید شده است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این هدفون نسخه گیمینگ مجزایی را برای استفاده گیمرها عرضه کرده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. محفظه این محصول کیفیت بالایی دارد و در برابر ضربه مقاوم می‌باشد. این محصول که گواهینامه‌های معتبری دارد جزء محصولات باکیفیت بازار است. قیمت این محصول با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب است و تنها با 56 دلار در بازار جهانی قابل خرید می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو