روش های استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای جذب مشتریان جدید

منبع: همگردی

2

1402/10/4

13:36


از زمانی که کسب وکارها به وجود آمدند، پای تبلیغات و اهمیت آن هم به میان آمد. اصلا تصورش را هم نمی شود کرد که تبلیغات وجود نداشته باشد. از بزرگترین برندها تا دست فروشان خیابانی هر کدام به نوعی از تبلیغات و بازاریابی نیاز دارند. در این میان یکی از روش های بسیار محبوب و پربازده برای تبلیغات، ارسال پیامک انبوه است.

در این مطلب قرار است راجع به روش های ارسال پیامک انبوه برای جلب مشتری جدید صحبت کنیم.

پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش های ارزان و پربازده در میان کسب وکارهای کوچک و بزرگ، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. در این روش جذاب بازاریابی، اس ام اس هایی با هدف جلب مشتری بیشتر به تعداد زیادی از مخاطبان فرستاده می شود. این پیامک ها را باید با استفاده از یک سامانه ارسال پیامک انبوه ارسال کرد و تاثیر بسیار زیادی در شناخته شدن و بزرگ شدن برندتان داشته باشد.

چگونه با پیامک انبوه تبلیغاتی مشتری جذب کنیم؟

بسیاری از افراد فکر می کنند با وجود شبکه های اجتماعی و ویدئوهای جذاب آن، دیگر پیامک تبلیغاتی ارزش و تاثیر قبل را ندارد. درحالی که بازاریابی پیامکی همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد. در ادامه برخی از روش های ارسال پیامک انبوه برای جلب مشتریان را با هم بررسی می کنیم.

ارسال پیامک انبوه بر اساس منطقه جغرافیایی

بسیاری از کسب وکارهایی که خدمات آن ها مبتنی بر مکان خاصی است باید بتوانند در منطقه و محدوده خود مشتری جذب کنند. مثلا فرض کنید یک رستوران فوق العاده عالی در کرج دارید اما پیامک های تبلیغاتی شما به تهران فرستاده شده اند. آیا تهرانی ها می توانند مشتری دائم شما باشند؟ آیا می توانند از شما غذای بیرون بر سفارش دهند؟

بنابراین شما نیاز دارید تبلیغات خود را نه تنها به شهر، بلکه به محله خود محدود کنید تا رستوران کاملا در دسترس افراد باشد و بتوانند غذای شما را گرم و تازه نوش جان کنند. اما چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید.

پیامک انبوه از روی نقشه گوگل

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی پنل های معتبر پیامکی مثل ملی پیامک (melipayamak)، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از روی نقشه است. یعنی شما با استفاده از این قابلیت، می توانید از روی نقشه 17 کلان شهر ایران، محدوده پستی مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس انتخاب کنند چند عدد پیامک تبلیغاتی به مشترکین ایرانسل یا همراه اول برسد. این شهرها شامل تهران، کرج، اراک، اهواز، بندرعباس، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، مشهد، قم، کرمان، رشت، ارومیه، یزد، شیراز، تبریز و یزد می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از روی کدپستی

در شهرهایی که ارسال پیامک انبوه از روی نقشه فعال نیست، می توان از قابلیت ارسال پیامک به کدپستی ایرانسل و همراه اول استفاده کرد. به این صورت که باید 3 تا 5 رقم اول کدپستی محدوده مورد نظر خود را داشته باشند و سپس بتوانند به افراد پیامک انبوه تبلیغات بفرستند.

به این دقت کنید که اگر فقط سه رقم ابتدایی کدپستی را درج کنید، به محدوده بزرگتری پیامک ارسال می کنید. یعنی هرچه تعداد رقم های کدپستی را دقیق تر بزنید، محدوده کوچکتری دارید و تبلیغات شما هدف مندتر خواهد بود.

 ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی با استفاده از پیامک زنده

ارسال پیامک با استفاده از دکل مخابراتی همراه اول LBS یا همان پیامک زنده، یکی دیگر از قابلیت های سامانه های یپامک است. سرویس پیامک زنده می تواند یک روش تبلیغاتی مطمئن و موثر و زودبازده و البته بسیار هدفمند برای صاحبین کسب وکارهای مختلف باشد.

با استفاده از پیامک زنده نه تنها می توان مشخص کرد پیامک به چه محدوده ای ارسال شود، بلکه جنسیت افرادی که آن را دریافت می کنند زن باشد یا مرد، سن آنان در چه بازه ای باشد و حتی سیستم عامل گوشی آنان چه باشد. یعنی با استفاده از این قابلیت می توان مشتری خود را خیلی دقیق هدف قرار دهید.

پیامک تبلیغاتی با دکل مخابراتی ایرانسل

ارسال BTS یا همان ارسال از طریق دکل های مخابراتی، یکی از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل واقع در یک منطقه یا محله است. سرعت ارسال پیامک انبوه در این روش بسیار بالاست و می توانید خیلی ساده و سریع در یک محدوده جغرافیایی خاص مشتریان جدید جذب کنید.

از بهترین ویژگی های این قابلیت این است که دکل مخابراتی ایرانسل هر 15 روز یک بار در ساعت 12 تا 2 نیمه شب شماره ها را به روزرسانی می کند و می توانید با احتمال بسیار بالایی مطمئن باشید افرادی که پیامک انبوه شما را دریافت می کنند، ساکن همان منطقه هستند و می توانند مشتری هدف شما باشند.

ارسال پیامک انبوه با استفاده از بانک شماره موبایل

از دیگر روش های ارسال پیامک انبوه، استفاده از بانک شماره موبایل است. اصلا خیلی از کسب وکارها به خاطر وجود همین بانک شماره موبایل هاست که وسوسه می شوند تا پنل پیامکی را خریداری کنند.

پیامک انبوه به جنسیت خاص

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک انبوه، استفاده از بانک شماره موبایل به تفکیک جنسیت است. برخی از کسب وکارها هستند که مشتری هدفشان یک جنسیت خاص است. مثلا آرایشگاه ها، باشگاه های ورزشی و کسب وکارهایی از این دست.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

مثلا فرض کنید شما مغازه پخش لوازم آرایشی دارید و می خواهید بانوان به مغازه شما یا فروشگاه آنلاینتان سرازیر شوند و از شما خرید کنند. اگر بدون برنامه و از روش اشتباهی پیامک انبوه بفرستید، ممکن است مشتری اشتباهی را جلب کنید و به جای خانم ها، پیام شما به دست آقایان برسد و آن طور که دوست دارید فروش نداشته باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به شغل و صنف خاص

درست مانند ارسال پیامک تبلیغاتی به جنسیت خاص ممکن است نیاز باشد تا تبلیغات شما به دست افرادی برسد که در شغل و حرفه خاصی فعالیت می کنند. مثلا تولیدکنندگان پوشاک نیاز دارند برای پخش لباس های خود با فروشندگان لباس و بوتیک ها ارتباط برقرار کنند. با استفاده از بانک شماره موبایل می توان به راحتی مشتریان جدید جذب کرد و به آنان پیامک انبوه تبلیغاتی فرستاد.

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون نیاز به پنل اس ام اس

بارها و بارها شنیده ایم که برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به یک پنل پیامکی نیاز داریم. اما برخی از افراد به دنبال جایی می گردند که بدون خرید پنل هم بتوانند پیامک تبلیغاتی بفرستند. در سامانه های پیامکی قابلیتی برای شما فعال است که می توانید بدون خرید پنل، پیامک انبوه بفرستید. این قابلیت به افرادی توصیه می شود که می خواهند فقط یک بار و به تعداد بسیار بسیار زیاد، پیامک بفرستند.

در این قابلیت، می توان بین 100 هزار تا 2 میلیون پیامک ارسال کرد. البته دقت کنید که پیشنهاد ما برای کسب وکارهایی که می خواهند بازاریابی تبلیغاتی را به عنوان یک روش جدی ادامه دهند و در طول زمان مشتری جذب کنند، خرید پنل اس ام اس است. زیرا با استفاده از پنل از امکانات فراوانی برخوردار خواهید شد که با ارسال فقط یک بار پیامک انبوه از آن ها محروم خواهید بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو