فرهاد دانشجو الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/5

20:45


رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از اعضای هیات علمی خواست ، دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

فرهاد دانشجو الان کجاست؟ + بیوگرافی

اعضای هیات علمی دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

به گزارش نم نمک ، فرهاد دانشجو در نشست اخیر شورای دانشگاه تربیت مدرس بر اهمیت نقش دانشگاه برای ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت :  قطعا شرط مشارکت حداکثری در انتخابات ، فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای آن است. ما معتقد به رقابت منطقی قانونی در فضای کنشگری سیاسی با افکار متفاوت هستیم و باید بپذیریم راه تحول و دگرگونی ، کنشگری سیاسی قانونمند است.

فرهاد دانشجو الان کجاست؟ + بیوگرافی

فرهاد دانشجو الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی افزود : برای مشارکت حداکثری افراد در انتخابات ، باید بزرگان جناح ها و افکار سیاسی مختلف که معتقد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و معتقد به مردم سالاری و دموکراسی هستند حضور داشته باشند تا در فضای رقابت سالم ،   افراد با سلایق مختلف شرکت کنند و این امر قطعا به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

دانشجو تصریح کرد : در این راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری دفتر نهاد رهبری می توانند فضا را به سمتی سوق دهند که با برگزاری جلسات و نشست های پرسش و پاسخ و ... امکان اظهار نظرهای متفاوت در فضای دانشگاه فراهم گردد و در یک فضای علمی و فرهیختگی و دانشگاهی و به دور از هیاهو ، نظرات و دیدگاه های مختلف سیاسی بیان گردد و بتوانیم با ایجاد بستری مناسب به خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات جامه عمل بپوشانیم.


بیوگرافی فرهاد دانشجو

فرهاد دانشجو متولد 1336 دامغان رییس دانشگاه تربیت مدرس ، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و برادر کامران دانشجو ، وزیر علوم سابق ایران است. وی با رتبه استادی ، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو