فیلم هر کسی جز تو ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم هر کسی جز تو ؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

1

1402/10/6

10:23


فیلم هر کسی جز تو ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم هر کسی جز تو یکی از فیلم‌های آمریکایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید که بیشتر با فیلم Anyone but You آشنا شویم.

ژانر فیلم هر کسی جز تو رمانتیک و کمدی است. این فیلم رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی فیلم هر کسی جز تو را Will Gluck بر عهده داشته است. گفته می‌شود داستان این فیلم بر اساس یکی از آثار معروف ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) با عنوان Much Ado About Nothing است و همچنین دو کاراکتر اصلی این فیلم Bea و Ben نام دارند که به نام‌های دو کاراکتر Beatrice و Benedick از آن اثر شباهت دارد.

تاریخ اکران فیلم Anyone but You در 22 دسامبر 2023 برابر با 1 دی 1402 در ایالات متحده بود. سیدنی سویینی (Sydney Sweeney)، گلن پاول (Glen Powell)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، درموت مالرونی (Dermot Mulroney) و هدلی رابینسون (Hadley Robinson) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مدت زمان فیلم سینمایی هر کسی جز تو حدود 1 ساعت و 40 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سینمایی هر کسی جز تو خواهیم پرداخت و در مورد داستان، نقدها و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم هر کسی جز تو

فیلم Anyone but You

به طور خلاصه فیلم سینمایی هر کسی جز تو داستان دو نفر را دنبال می‌کند که پس از اولین قرار جاذبه متقابل آن‌ها سرد می‌شود. پس از مدتی به طور غیرمنتظره در استرالیا دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و قصد دارند وانمود کنند که با هم هستند و هر یک از آن‌ها دلیل خود را دارد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Anyone but You را تماشا کنید.

بازیگران فیلم هر کسی جز تو

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم هر کسی جز تو آشنا خواهیم شد.

سیدنی سویینی

بررسی فیلم Anyone but You

سیدنی سویینی یک بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 12 سپتامبر 1997 برابر با 21 شهریور 1376 در واشنگتن (Washington) متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Once Upon a Time in Hollywood به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و سریال Euphoria را نام برد. سیدنی سویینی در فیلم هر کسی جز تو در نقش کاراکتر Bea بازی کرده است.

گلن پاول

معرفی فیلم هر کسی جز تو

گلن پاول یک بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 21 اکتبر 1988 برابر با 29 مهر 1367 در ایالت تگزاس (Texas) متولد شد. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick محصول سال 2022 را نام برد. گلن پاول در فیلم Anyone but You ایفای نقش کاراکتر Ben را بر عهده داشته است.

الکساندرا شیپ

بازیگران فیلم هر کسی جز تو

الکساندرا شیپ یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که در تاریخ 16 جولای 1991 برابر با 25 تیر 1370 در ایالت آریزونا (Arizona) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Barbie محصول سال 2023 و مجموعه فیلم‌های X-Men را نام برد. الکساندرا شیپ در فیلم هر کسی جز تو در نقش کاراکتر Claudia بازی کرده است.

درموت مالرونی

هنرپیشه های فیلم هر کسی جز تو

درموت مالرونی یک بازیگر و موزیسین اهل آمریکا است که در تاریخ 31 اکتبر 1963 برابر با 9 آبان 1342 در ایالت ویرجینیا (Virginia) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Scream VI محصول سال 2023 را نام برد. درموت مالرونی در فیلم Anyone but You در نقش کاراکتر Leo بازی کرده است.

هدلی رابینسون

نقد فیلم هر کسی جز تو

هدلی رابینسون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 6 دسامبر 1994 برابر با 15 آذر 1373 متولد شد. البته در بعضی از سایت‌ها تاریخ تولد دیگری برای او گفته است که حدود یک سال با این تاریخ تفاوت دارد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Little Women محصول سال 2019 به کارگردانی گرتا گرویگ (Greta Gerwig)‌ و فیلم The Boys in the Boat محصول سال 2023 به کارگردانی جرج کلونی (George Clooney) را نام برد. هدلی رابینسون در فیلم هر کسی جز تو در نقش کاراکتر Halle بازی کرده است.

نقد فیلم هر کسی جز تو و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی هر کسی جز تو و نقدهای آن می‌پردازیم. تا الان این فیلم در سه سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.4 از 10، 48 از 100 و 54 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Anyone but You به سایت متاکریتیک اضافه شده است مطالعه کنید.

RogerEbert.com / مری ای. گیتس: 88

فیلم هر کسی جز تو از کارگردان Will Gluck و همکار نویسنده او Ilana Wolpert، جذابیت، ذکاوت، احساس‌های رمانتیک و مهم‌تر از همه، کشش متقابل بین ستاره‌های فیلم را دارد که در آثار کم انرژی اخیر در این ژانر وجود نداشته است.

New York Magazine / بیلج ابیری: 70

احمقانه است که فیلم هر کسی جز تو هوشمندانه در نظر گرفته شود اما کیفیتی آگاهانه دارد که به آن اجازه می‌دهد تا با اطمینان در برخی از جنبه‌های آشناتر رمانتیک کمدی کاوش کند.

The A.V. Club / بدون نام: 67

فیلم Anyone but You به قصد سرگرم کننده بودن تولید شده است و در آن موفق است.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 63

فیلم هر کسی جز تو خیلی به داستان‌های کمدی رمانتیک متمایل می‌شود تا جایی که ممکن است در برابر احمقانه بودن آن تسلیم شوید و کلیشه‌های بیش از اندازه آن را بپذیرید. مثل این است که حین دیدن فیلم Anyone but You با گلوله‌های برفی دارای ویژگی‌های رمانتیک کمدی بمباران شوید.

Slashfilm / مارشال شفر: 60

بهترین چیزی که می‌توان در مورد همه چیز پیرامون گلن پاول و سیدنی سویینی در فیلم Anyone But You گفت این است که آن‌ها به خوبی متوجه شده‌اند که سریع داستان را پیش ببرند و سپس اجازه دهند که ستاره‌های آن بدرخشند.

The Guardian / بنجامین لی: 40

به نظر نمی‌رسد این زوج در داستان فیلم هر کسی جز تو هرگز به طور قانع‌کننده‌ای از یکدیگر خوششان نیامده باشد و حتی از یکدیگر متنفر باشند و ویژگی لازم برای آن را ندارند. بیشتر شبیه تماشای یک زوج خوشبخت است که فقط برای تماشاچیان وانمود می‌کنند که با همدیگر مشکل دارند و دلیل کافی برای اینکه از ابتدای داستان نمی‌توانستند با هم باشند ارائه نشده است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Anyone but You پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Anyone but You را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های رمانتیک و کمدی خوشتان می‌آید و با اینکه نمره‌های کمی از سایت‌های معروف کسب کرده است و نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرده است، می‌خواهید با داستان این فیلم بیشتر آشنا شوید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم هر کسی جز تو و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را تماشا کنند، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو