بر اساس طالع بینی، شش علامت زودیاک زن آلفا وجود دارد و بقیه زنان بتا هستند. این زودیاک ها شباهت های زیادی با ویژگی های یک زن آلفا دارند. همه آنها رهبرانی با اعتماد به نفس هستند و دیگران را وادار می کنند در برابر قدرت خود تعظیم کنند. در این مطلب از سلام دنیا، ما درباره اینکه زنان آلفا متولد چه ماهی هستند و  ویژگی زنان آلفا چیست پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

زنان آلفا متولد چه ماهی هستند

1. ویژگی زنان آلفا: زنان فروردین ماهی (21 مارس - 19 آوریل)

زنان دارای این علامت زودیاک آلفا هستند. آنها همیشه سر خود را بالا نگه می دارند و درخششی مصمم در چشم خود دارند. شما می دانید که آنها آماده هستند تا دشمنان خود را تنها با شجاعت خود بکشند.اگرچه مردم از رفتار قاتل خود احساس ترس می کنند، اما هیچ کس این را انکار نمی کند که آنها را به چهره ای الهام بخش تبدیل می کند. آنها همیشه با شجاعت رویاهای خود را دنبال می کنند. هیچ کس به اندازه آنها در رسیدن به اهداف شجاع نیست.مردم پشت سرشان زیاد حرف می زنند.

زنان فروردینی همیشه چه در محل کار و چه در زندگی اجتماعی خود به اوج می رسند.با این حال، آنها به ویژه بر دیگران تسلط ندارند زیرا اکثر مردم موفقیت آنها را الهام بخش می دانند. همه آنها را مربی خود می دانند.اما وقتی دو زن فروردینی  کنار هم می افتند هر دو برای مقام برتر رقابت می‌کنند و اوضاع کمی کثیف می‌شود. از آنجایی که هر دو برنده هستند، دیگران می توانند واقعاً گیج شوند.آنها ارزش خود را می دانند و آماده هستند تا برای رسیدن به بهترین ها هر کاری انجام دهند. آنها صادق، مستقل، با اراده، پرانرژی هستند و ذهن و روح خود را در همه چیز می گذارند.


حتما بخوانید: زنان آلفا چه ویژگی هایی دارند و نحوه تشخیص زن آلفا


2. ویژگی زنان آلفا: زنان مرداد ماهی (23 ژوئیه - 22 اوت)

زنان مردادی قاطع، مسلط هستند و برای رهبری به دنیا می آیند که ویژگی شماره 1 در هر زن آلفا است. آنها با چشم اندازی عالی از اهداف خود متولد می شوند. آنها به خوشبین و حمایت کننده معروف هستند. آنها همچنین به داشتن یک نفس فوق العاده معروف هستند که به آنها اجازه می دهد توجه همه را جلب کنند. همه به دلیل درخشندگی و بیان خلاقانه خود در حضور خود احساس حقارت می کنند. با توجه به شخصیت کاریزماتیک خود، آنها همیشه بحث شهر هستند. مردم هنگام صحبت در مورد زنان مرداد ناخودآگاه متحد می شوند. آنها صادق هستند و برایشان مهم نیست که آیا حقیقت به آنها صدمه می زند یا دیگران. البته، آنها به شدت شجاع هستند.

این زنان همچنین بسیار جاه طلب هستند و هرگز به چیزی جز بهترین ها رضایت نمی دهند. علیرغم سرگرمی، علاقه یا مهارتی که انتخاب می کنند، همیشه در تلاش هستند تا بهترین کار را در آن انجام دهند. آنها هرگز در هیچ نوع شکستی متوقف نمی شوند. آنها همیشه اعتماد به نفس و تعهد خود را به کار خود نشان می دهند. حتی اگر زمان بر باشد، آنها به آرامی اما مطمئناً از نردبان موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای خود بالا می روند.اگرچه بسیاری به آنها نگاه می کنند، اما هرگز اعتماد به نفس بیش از حد ندارند. در عوض همیشه با دیگران به گرمی رفتار می کنند.

برای کسانی که به آنها حسادت می کنند، به آنها نشان می دهند که چقدر به عنوان یک رئیس توانایی دارند. از سوی دیگر، آنها الهام بخش و حمایت از رشد کسانی هستند که به آنها نگاه می کنند. خواستگاران آنها مجذوب ظاهر جذاب و قدرتمند خود می شوند. بسیاری با مقایسه معتقدند که آنها مظهر کمال گرایی، سبک و جسارت هستند. آنها نماد مد همه هستند حتی زمانی که به اندازه کافی تلاش نمی کنند.

ویژگی زنان آلفا

3. ویژگی زنان آلفا:  زنان شهریوری ماهی (23 اوت - 22 سپتامبر)

اگر شما یک دختر شهریوری هستید، طبیعتاً در چندین صفت آلفا قرار می گیرید. بر اساس علامت زودیاک خود، دوست دارید بر چیزهایی قدرت کامل داشته باشید که به طور طبیعی شما را به یک رهبر تبدیل می کند.دختران فروردینی همیشه به دنبال فرصت های جدیدی برای رهبری هستند. بنابراین، آنها از رهبر بودن در یک چیز راضی نیستند.آنها مایلند رهبری را در همه چیز در انحصار خود درآورند. آنها نمی توانند تحمل کنند که شخص دیگری رهبری را بر عهده بگیرد ... چه در رابطه عاشقانه و چه در زندگی حرفه ای.تغییرات، چالش ها و ریسک ها هرگز آنها را نمی ترسانند. حتی اگر افراد نزدیک به آنها سعی کنند به آنها حمله کنند، نمی توانند با تلاش های بدخواهانه آنها را متوقف کنند.

یکی دیگر از ویژگی های آلفا این است که زنان شهریوری قدرت آنها برای شفا دادن همه است. ماهیت حمایت کننده آنها اعتماد به نفس دیگران را زنده می کند و به اطرافیانشان قدرت می بخشد. همه به دنبال آن‌ها هستند تا از مشکلاتشان رهایی پیدا کنند و راه‌حل‌هایی پیدا کنند. آنها همچنین خود را درمان می کنند که به آنها کمک می کند تا بر حملات مردم غلبه کنند. آنها فقط به این دلیل می توانند به جلو حرکت کنند که سریعتر از آنچه دشمنانشان فکر می کنند بهبود می یابند.زنان شهریوری همچنین به دلیل کمال گرا بودن و تجزیه و تحلیل بسیار معروف هستند. آنها هرگز برای یادگیری چیزهای جدید و پیشرفت متوقف نمی شوند. دانش آنها منبع قدرت و اعتماد آنهاست.آنها کاملاً عملی هستند و هرگز اجازه نمی دهند احساسات آنها را تحت تأثیر قرار دهد. این به آنها کمک می کند تا به راحتی تصمیمات عالی بگیرند. آنها کارهای لازم را انجام خواهند داد حتی اگر به معنای عصبانی کردن دیگران باشد.

4. ویژگی زنان آلفا: زنان آبان ماهی (23 اکتبر - 21 نوامبر)

 آنها مسلط هستند، دوست دارند کنترل داشته باشند، و برای حقوق خود مبارزه می کنند، زمانی که برنامه به نتیجه نمی رسد.آنها تا آخرین نفس به اصول خود پایبند هستند. پایین آوردن استانداردهای آنها یک انتخاب برای آنها نیست. آنها هر زمان که با کسی مخالفت می کنند یا او را دوست ندارند وارد درگیری می شوند.مردم معمولاً آنها را حساس می نامند اما این فقط استانداردهای بالاتر آنهاست. آنها جاه طلب هستند و هنگام رقابت به رقبای خود اهمیتی نمی دهند. این طبیعت خشن و ترسناک آنها را از بین می برد.

هیچ کس نمی خواهد به این دلیل با آنها درگیر شود.این زنان همیشه می خواهند در همه چیز رهبری کنند، اما اگر این امکان پذیر نباشد، می دانند چگونه اوضاع را دستکاری کنند!آنها دوست ندارند "نه" را برای پاسخ قبول کنند. در عوض، آنها را به چالش می کشد تا سخت تر کار کنند.آنها همچنین شناخته شده اند که کاملاً وفادار هستند.در روابط عاشقانه، آنها هرگز مطیع عمل نمی کنند و در همه چیز دست بالا را دارند... چه فقط معاشقه یا تصمیمات مهم. آنها مرموز هستند و همیشه خواستگاران خود را برای چیزهای بیشتر کنجکاو رها می کنند.


حتما بخوانید: ویژگی شخصیت آلفا، بتا، امگا، گاما، دلتا و سیگما


5. ویژگی زنان آلفا: زنان اذر ماهی (22 نوامبر – 21 دسامبر)

دختران اذرماهی نیز به دلایل متعدد نشانه آلفا هستند. به عنوان مثال، آنها زندگی را به بهترین شکل زندگی می کنند زیرا اولویت خودشان هستند.فرقی نمی کند که مردم آنها را مسخره کنند یا تحقیر کنند. آنها نظر خود را بر اساس نظرات دیگران تغییر نمی دهند. وقتی مردم با عقایدشان مخالفت می کنند، همیشه از آن چیزها دفاع می کنند. حتی اگر عقیده ای غیرعادی داشته باشند، ایمانشان متزلزل نمی شود.آنها به عزیزان خود احترام می گذارند و در هر چالش زندگی از آنها حمایت می کنند.

بنابراین، اکثر عزیزان آنها همیشه در هر شکستی به دنبال آنها هستند. همه به شدت به او گوش می دهند و از او پیروی می کنند. همه به شما ایمان دارند که مسئولیت بزرگی بر دوش اوست.این زنان خیلی از ویژگی های منفی زنان آلفا را نشان نمی دهند. برای مثال، آن‌ها خیلی ترسناک یا دیکتاتور نیستند.مانند زنان آلفا، زنان بهداشتی نیز ماجراجو و خوش بین هستند. آنها همیشه به دنبال چالش های جدید هستند و صادق و روراست هستند.

6. ویژگی زنان آلفا: زنان دی ماهی (22 دسامبر - 19 ژانویه)

زنان دی ماهی آلفا هستند زیرا دارای شخصیتی غالب هستند. آنها نسبت به دیگران کمی سرد و سخت رفتار می کنند، اما همه اینها به این دلیل است که آنها باید برای موفقیت در زندگی با همه اطرافیان خود سختگیر باشند. اگر نه، آنها کل تیم را ناامید خواهند کرد.یکی دیگر از ویژگی های زن دی ماهی انعطاف پذیری یا نگرش سرسخت آنهاست. حتی اگر زندگی بارها و بارها آنها را شکست دهد، آنها خودشان می ایستند. آنها منتظر نیستند که دیگران از آنها حمایت کنند.ممکن است برای لحظه ای احساس بی انگیزگی کنند و به شانس خود لعنت بفرستند.

اما آنها هرگز تسلیم نمی شوند و به شدت با انگیزه و مصمم برای رسیدن به اهداف خود هستند.این نشان می‌دهد که حتی اگر کسی با آنها درگیر شود نمی توانند پشت سر آنها غیبت کنند!آنها در حرفه خود جاه طلب هستند و بر محل کار خود حکومت می کنند. این همه به دلیل دانش بسیار زیاد آنها همراه با اعتماد به نفس متعادل است. آنها به دنیا آمده اند تا مدیرانی باشند که بوی موفقیت می دهند. شما می دانید که چه ارزشی دارید، اما مردم فکر می کنند که شما گیر کرده اید.در روابط، آنها از نگرش رئیسی خود چند درجه کم می کنند و به شریکی نرم و فهمیده تبدیل می شوند. با این حال، آنها در مورد چیزهای مهمی مانند امور مالی حرف آخر را می زنند.

ویژگی زنان آلفا

چه چیزی باعث می شود سایر علائم زودیاک مانند زن آلفا باشند؟

به غیر از شش علامت زودیاک بالا، بقیه به عنوان علائم زن بتا شناخته می شوند. با این حال، آلفا و بتا بسیار شبیه به یکدیگر هستند. بنابراین، این علائم همچنین دارای بسیاری از ویژگی های زنانه آلفا هستند. بنابراین، بیایید ببینیم که چگونه هر یک از آنها قدرت آلفا خود را نشان می دهند.

1. قدرت زنان آلفا: زنان اردیبهشت ماهی (20 آوریل - 20 مه)

زنان اردیبهشتی کمی ویژگی های شخصیتی زنانه آلفا در خود دارند. به عنوان مثال، آنها از همه اطرافیان خود مراقبت و حمایت می کنند.بیشتر زنان اردیبهشتی از فقر  می ترسند. بنابراین، آنها در دنیای تجارت شگفت انگیز عمل می کنند. آنها قادر به کسب درآمد کلان مانند آلفا هستند.


حتما بخوانید: با چه مردانی نباید ازدواج کنیم


2. قدرت زنان آلفا: زنان خرداد ماهی (21 مه - 20 ژوئن)

ویژگی زنان خردادی انعطاف پذیری اوست. او هرگز از اهداف یا عزیزانش دست نمی کشد. حتی اگر عزیزانشان آنها را ناامید کنند یا در کار با مشکلات بزرگی مواجه شوند، آنها را رها نمی کنند. آنها ایده های قابل توجهی ارائه می دهند و گویا هستند. در روابط، آنها مطیع شریک زندگی خود عمل نمی کنند و از ایده آل های خود پیروی می کنند.

3. قدرت زنان آلفا: زنان تیر ماهی (21 ژوئن - 22 ژوئیه)

حساسیت زنان تیرماهی اغلب به عنوان یک ضعف تلقی می شود. اما همین ویژگی او را به اندازه یک زن آلفا از نظر عاطفی باهوش می کند.

4. قدرت زنان آلفا: زنان مهر ماهی (23 سپتامبر - 22 اکتبر)

ویژگی زنان مهری استقلال آنهاست. آن‌ها می‌دانند که می‌توانند از هر شکست یا خطری عبور کنند، زیرا به خودشان ایمان کامل دارند. آن‌ها افراد کافی برای تکیه‌کردن دارند، اما می‌دانند که اگر کسی پشتش نباشد، می‌توانند به موفقیت برسند!آنها می دانند که به تنهایی کامل هستند و نیازی به حمایت هیچ کس ندارند. خودشان می توانند تصمیم بگیرند.علاوه بر این، زنان آلفا به عنوان زیباترین تیپ های شخصیتی شناخته می شوند. و مهری ها نیز یکی از زیباترین زنان هستند. آنها رفتار، وضعیت بدنی و زبان بدن خوبی دارند. هر جا می روند سرها را می چرخانند.

قدرت زنان آلفا

5. قدرت زنان آلفا: زنان بهمن ماهی (20 ژانویه - 18 فوریه)

زن بهمن ماهی در مورد عزت نفس و وقار او یک آلفا است . آنها اجازه نمی دهند که کسی بعد از جریحه دار کردن حیثیت آنها فرار کند.آنها باید با افراد زیادی برای حفظ حرمت خود بجنگند که قطعاً خسته کننده است. اما آنها همیشه بر اعتقادات خود می ایستند و در نهایت ارزشش را دارد.حتی اگر هیچ کس باورهای آنها را درک نکند، آنها اعتقادات خود را به زور به دیگران تحمیل نمی کنند. در عوض، اگر انتخاب ها و باورهای متفاوتی داشته باشند، خوب هستند. تا زمانی که هیچ کس سعی نمی کند آنها را مجبور به تغییر باورهای خود کند، آنها خوب هستند.

6. قدرت زنان آلفا: زنان اسفند ماهی (19 فوریه - 20 مارس)

جنبه لطیف یک زن ماهی، او را از هر چیزی مانند یک ماده آلفا دور می کند. اما او نیز ویژگی های آلفای ظریفی دارد. برای او، این انعطاف پذیری، خوش بینی و غیرت است که خودش را بازیابی کند. هیچ موقعیت یا فردی نمی تواند قلب او را به لرزه درآورد.

سخن آخر

اگر می خواهید یک زن آلفا را مشخص کنید، علائم زودیاک قطعا می توانند تا حدودی به شما کمک کنند. با این حال، فراموش نکنید که شخصیت ها می توانند بر اساس تجربیات و سبک زندگی تغییر کنند. بنابراین، کورکورانه باور نکنید که زنان با یک علامت زودیاک همیشه آلفا خواهند بود، قطعا شانس بیشتری دارند، اما این قطعی نیست.