ابوالفضل باقری فرد کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/10/7

21:09


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تهیه بسته سیاستی ساماندهی رشته ها ، گفت : اعتقاد داریم مقاله ، قرارگاه نیست؛ بلکه گذرگاهی برای رسیدن به محصولات و فناوریهای جدید است.

ابوالفضل باقری فرد کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

بسته سیاستی ساماندهی رشته های دانشگاهی تهیه شده است

به گزارش نم نمک ،  ابوالفضل باقری فرد در مشترک معاونان وزارت بهداشت و علوم با اشاره به بیانات رهبری در دیدار فروردین ماه سال جاری با دانشجویان و اهمیت نقشه جامع علمی کشور اشاره کرد و گفت : زمینه ها و نقاط مشترک زیادی بین وزارتین برای ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه ها وجود دارد.

ابوالفضل باقری فرد کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ابوالفضل باقری فرد کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی تصریح کرد : برخی از رشته ها در حال حاضر زمینه شغلی ندارند و در عوض برخی رشته های جدید در آینده کاربرد زیادی خواهند داشت. از سوی دیگر در برخی زمینه ها از جمله استفاده از محیط بالینی یا آزمایشگاهی ، این دو وزارتخانه می توانند همکاری های بیشتری با هم داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت تحقیقات و پژوهش مشترک پایه و بالینی را موجب حرکت بدنه علمی کشور برشمرد و گفت : در تولید مقالات ، وضعیت وزارت بهداشت مناسب است اما نیاز به ارتقا دارد البته رویکرد ما به مقاله این است که مقاله نه تنها قرارگاه نیست بلکه گذرگاهی برای رسیدن به محصولات و فناوری های جدید است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، باقری فرد با تاکید بر اهمیت تکریم اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در عرصه رفاهی و معیشتی ، یادآور شد : نخبگان کشور به عنوان اعضای هیات علمی در دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت ، فعالیت دارند که باید مورد احترام قرار گیرند چراکه سرمایه های تجدیدناپذیر هستند.


بیوگرافی ابوالفضل باقری فرد

ابوالفضل باقری فرد متولد 1345 و فارغ التحصیل مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو