مرگ ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال + علت فوت ملیکا محمدی چه بود؟

مرگ ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال + علت فوت ملیکا محمدی چه بود؟


منبع: تالاب

1

1402/10/8

17:10


ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در […]

مرگ ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال + علت فوت ملیکا محمدی چه بود؟

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش بـه نام‌هاي‌ بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند. ما در اي قسم از مجله تفریحی تالاب بـه جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

 

علت فوت ملیکا محمدی چه بود؟

علت فوت ملیکا محمدی چه بود؟

ملیکا محمدی عضو تیم ملی فوتبال بانوان و باشگاه خاتون بم، بامداد روز «یکشنبه» دریک سانحه رانندگی درگذشت. همچنین دو بازیکن دیگر بـه نام‌هاي‌ بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی کـه همراه محمدی بودند، مجروح و راهی بیمارستان شدند. طاهرخانی دچار خون ریزی مغزی شده و کارهای مداوا روی او در حال انجام اسـت. ضمن این کـه خواجوی هم از ناحیه لگن دچار شکستگی شده اسـت.

 

پیکر بی جان ملیکا محمدی به آمریکا منتقل می شود

پیکر بی جان ملیکا محمدی به آمریکا منتقل می شود

ملیکا محمدی کـه در سانحه رانندگی بامداد سوم دی ماه جان باخت، در بین اندوه بسیار هم تیمی‌هایش در ورزشگاه فجر بم بدرقه شد. بـه دلیل حضور خانواده ملیکا در امریکا، دایی و عموی او برای انتقال پیکرش در بم حضور یافته بودند و اعلام شد: پیکر ملیکا بـه زادگاهش شیراز و سپس برای تدفین بـه امریکا منتقل خواهد شد.

 

بیوگرافی ملیکا محمدی

بیوگرافی ملیکا محمدی

ملیکا محمدی متولد 9 فروردین 1379 در شیراز، فوتبالیست اسـت. فوتبال خودرا از کودکی با بازی در کوچه و خیابان شروع کرد ودر 12 سالگی بـه مدرسه فوتبال در آمریکا رفت و از رده نونهالان در عضویت تیم ملی فوتبال ایران بوده اسـت. ملیکا محمدی در شهر شیراز استان فارس بـه دنیا آمده اسـت ودر 12 سالگی بـه همراه خانواده اش بـه کشور ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد ودر این کشور بزرگ شد و رشد یافت

 

آغاز ورزش فوتبال ملیکا محمدی

آغاز ورزش فوتبال ملیکا محمدی

از کلاس پنجم ابتدایی بود کـه بـه تیم ملی فوتبال نونهالان ایران دعوت شدم ودر دوران ابتدایی در مدرسه مشکلی نبود و معلم ها با من راه می آمدند اما در راهنمایی چون بـه مدرسه تیزهوشان می رفتم. معلمان هیچ جوره با من راه نمی آمدند و ان زمان یک معاون داشتیم کـه اتفاقا استقلالی بودو تنها کسی بود کـه با من راه می آمد و هر موقع کـه می‌خواستم بـه اردو بروم امیدم بـه او بود کـه او را راضی کنم تا با مدیرمان حرف بزند.

 

بازی فوتبال ملیکا محمدی در بچگی

بازی فوتبال ملیکا محمدی در بچگی

وقتی ایران بودم فوتبال را از 7 یا 8 سالگی با بازی در کوچه شروع کردم و با پسرها بازی می‌کردم و این تا زمانی کـه بـه آمریکا هم رفتم ادامه داشت ودر کنارش در آمریکا بـه کلاس فوتبال هم می رفتم ولی با پسرها هم زیاد فوتبال بازی می‌کردم. از ان جایی کـه بازی پسرها بیشتر با سرعت و قدرتی اسـت این دلیل علاقه من بـه سبک فوتبال قدرتی شد.

 


مطالب مشابه: 10 همسر پولدار ستاره‌ های فوتبال «عکس »


 

فوتبال ملیکا محمدی در آمریکا

فوتبال ملیکا محمدی در آمریکا

فوتبال حرفه اي خودرا در کشور آمریکا آغاز کرد و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت اما بـه دلیل علاقه اي کـه بـه تیم ملی و نام ایران داشت حضور در تیم ملی ایران را پذیرفت و پیراهن این تیم را برتن کرد. او از رده زیر سال 13 بـه عضویت تیم ملی ایران درآمده بودو با توجه بـه سابقه بازی در آمریکا و سطح کیفی بالای خود موفق بـه پوشیدن پیراهن تمامی رده هاي‌ ملی ایران نیز شد.

 

ملیکا محمدی در لیگ ایران

ملیکا محمدی در لیگ ایران

خانم محمدی بعد از حضور موفق خود در تیم ملی ایران با پیشنهاد تیم هاي‌ ایرانی مواجه شد و سال 1399 در 20 سالگی بـه عضویت تیم خاتون بم درآمد ولی بعد از یکسال از این تیم جدا شد و بـه عضویت تیم بانوان سپاهان اصفهان درآمد و دو سال برای این تیم اصفهانی بـه میدان رفت.

 

بازگشت ملیکا محمدی به خاتون بم

بازگشت ملیکا محمدی به خاتون بم

سال 1402 در 23 سالگی بار دیگر بـه تیم فوتبال خاتون بم بازگشت و تا پیش از فوت خود با پیراهن شماره 18 برای این تیم بازی می‌کرد.

 

تیم مورد علاقه و الگو ملیکا محمدی

تیم مورد علاقه و الگو ملیکا محمدی

 

 

زمانی کـه در دفاع راست بازی میکرد دنی آلوز الگوی وی بودو در پست هافبک دفاعی هم از جنارو گتوزو الگوبرداری میکرد و بیشتر سبک بازی فیزیکی را دوست داشت و تیم فوتبال مورد علاقه اش تیم فوتبال بارسلونا بود.

 

تصادف و درگذشت ملیکا محمدی

تصادف و درگذشت ملیکا محمدی

ملیکا محمدی ؛ بامداد 3 دی 1402 بر اثر سانحه رانندگی در ورودی شهر بم جان باخت. دراین حادثه دو نفر از هم تیمی هایش بـه نام هاي‌ بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند. عدم توجه بـه جلو ؛ خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودروی تیبا گزارش شده اسـت.

 

وضعیت ازدواج و همسر ملیکا محمدی

وضعیت ازدواج و همسر ملیکا محمدی

از وضعیت ازدواج و همسر ملیکا محمدی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 

در پایان

این بازیکن نشان می دهد شادروان ملیکا محمدی بـه همراه خانواده‌اش در آمریکا متولد و تحصیل کرد. او در همین کشور فوتبالش را آغاز کرد و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت. بعد از این کـه کتایون خسرویار بـه‌عنوان سرمربی تیم فوتبال دختران جوان ایران انتخاب شد او را بـه این تیم دعوت کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو