دلایل رضایت مشتریان از پنل ملی پیامک

منبع: زومجی

2

1402/10/12

12:17


دلایل رضایت مشتریان از پنل ملی پیامک

فرقی نمی‌کند در چه حرفه و بازاری در حال فعالیت هستید، به هر حال برای رشد و پیشرفت باید تبلیغات کنید. اما از میان این همه درگاه‌های تبلیغات و از میان این همه روش‌های مختلف، کدام را باید انتخاب کرد؟

پنل اس ام اس ملی پیامک بیش از ده سال است که در زمینه تبلیغات پیامکی و ارائه پنل پیامکی و خطوط پیامکی فعالیت دارد و در این مدت زمان طولانی توانسته رضایت 98 درصد از مشتریان را به دست آورد. در این مطلب قرار است تمام تجربه این چندین سال را خلاصه کنیم و ببینیم این مشتریان راضی چرا از ملی پیامک استفاده می‌کنند؟ این پنل اس ام اس چه مزیتی دارد که دیگر درگاه‌های تبلیغاتی ندارند؟ پس اگر به دنبال تبلیغات موثر و زودبازده هستید با ما همراه باشید.

مزایای ملی پیامک

مهم‌ترین مزایایی که با استفاده از آن مشتریان توانسته‌اند به اهداف تبلیغاتی خود برسندعبارتند از:

جذب مشتری

اولین و مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارهای خرد و کلان به خاطر آن به سراغ ملی پیامک می‌آیند، جذب مشتری بیشتر است. با استفاده از امکانات پنل اس ام اس می‌توانید هر روز به انبوهی از مشتریان جدید دست پیدا کنید. اما چگونه؟

استفاده از بانک شماره موبایل

اغلب افرادی که به سراغ تبلیغات پیامکی می‌آیند دوست دارند از یک بانک شماره استفاده کنند. اما نه هر بانک شماره موبایلی! بلکه بانک شماره‌‍ای که به روز باشد، درصد خطای بسیار پایینی داشته باشد و از همه مهم‌تر در یک ماژول جداگانه، منظم و مرتب برای استفاده افراد در دسترس باشد. البته برای دسترسی به بانک شماره موبایل‌های پیشرفته‌تر مثل شماره موبایل‌ها به تفکیک مشاغل و جنسیت، باید یک پنل تجاری یا شرکتی بخرید. سامانه ملی پیامک چهار نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری دارد. برای دیدن قیمت پنل پیامکی به صفحه تعرفه ملی پیامک مراجعه کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

از دیگر راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند با کمک ملی پیامک مشتری جدید جذب کنند، ارسال پیامک منطقه ای است. شاید برای برخی کسب‌وکارهای آنلاین که یا کالای فیزیکی ندارند و یا به راحتی می‌توانند کالاهای خود را پست کنند، اهمیت داشتن تبلیغات محلی خوب قابل درک نباشد. اما کسب‌وکارهایی که کالای فیزیکی‌ای دارند که زود خراب می‌شود و یا خدماتی ارائه می‌دهند که حضور مشتری در محل الزامی است، اهمیت برندسازی در آن منطقه خاص اهمیت بسیار بالایی دارد.

مثلا آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و کسب‌وکارهای این‌چنینی نیاز دارند مشتریانی جذب کنند که دقیقا در همان محدوده و منطقه مورد نظر آنان زندگی می‌کنند. ارسال پیامک منطقه‌ای در ملی پیامک از راه‌های گوناگون انجام می‌شود. این راه‌ها شامل ارسال بر اساس کد پستی، منطقه هدفمند، ارسال پیامک از روی نقشه یا همان پیامپ، ارسال پیامک زنده، ارسال پیامک از دکل مخابراتی می‌شود. توضیح هر کدام از این امکانات طولانی است و پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، خودتان به این سامانه پیامکی مراجعه کنید.

حفظ مشتری

اگر حتی یک کتاب یا مقاله درباره بازاریابی خوانده باشید می‌دانید که نگه داشتن و حفظ مشتری قدیمی از جذب مشتری جدید مهم‌تر است. این مشتریان قدیمی خودشان به نماینده‌های شما تبدیل خواهند شد و برایتان بدون پرداخت هزینه‌ای تبلیغ خواهند کرد.

خبرنامه پیامکی

اگر به دنبال حفظ مشتری هستید، درست کردن یک خبرنامه پیامکی از همه‌چیز برایتان واجب‌تر است. سعی کنید حتما شماره تلفن مشتریان همیشگی خود را در دفترچه تلفن ملی پیامک ذخیره کنید و هرچندوقت یک‌بار برای آنان پیامک بفرستید. مثلا اگر محصول جدیدی آورده‌اید، ابتدا به این مشتریان پیامک دهید و این‌گونه به آنان یادآوری کنید، حضور آن‌ها برایتان مهم است.

پیامک تبریک و مناسبتی

از دیگر راه‌های حفظ مشتریان، ارسال پیامک تبریک برای مناسبت‌های خاص است. برای این کار می‌توانید از قابلیت پیامک زماندار استفاده کنید. جالب است بدانید قابلیت‌های ارسال زماندار هم در ملی پیامک متنوع است و تقریبا برای هر سناریویی که فکر کنید، می‌توان پیامک زماندار فرستاد.

قرعه‌کشی، ‌مسابقه و آزمون

راه‌های هیجان‌انگیز دیگری هم برای حفظ مشتری در ملی پیامک وجود دارد. کسب‌وکارهای بزرگی توانسته‌اند با قابلیت قرعه‌کشی ملی پیامک فروش خود را چند برابر کنند. برای این کار فقط کافی است یک خط اختصاصی پیامک داشته باشید تا بتوانید پیامک‌ها را از طرف مشتری دریافت کنید و تمام!

محتوای آموزشی

از دیگر دلایلی که مشتریان از ملی پیامک رضایت دارند و آن را به یکدیگر معرفی می‌کنند، محتواهای آموزشی آن است. این پنل اس ام اس تمام امکانات و قابلیت‌های خود را نه تنها به صورت متنی، بلکه به صورت ویدئویی هم آموزش داده است. بنابراین افراد می‌توانند از هر دو طریق کار با پنل را یاد بگیرند. همچنین در وبلاگ ملی پیامک می‌توان انواع و اقسام مقاله‌ها درباره آموزش بازاریابی پیامکی را مطالعه کرد.

علاوه‌براین، یک کتابچه راهنمای بازاریابی پیامکی و یک دوره رایگان ویدئویی آموزش اس ام اس مارکتینگ در این سایت وجود دارد که افراد می‌توانند برای شروع از آن استفاده کنند و لازم نباشد برای یادگیری تبلیغات، هزینه هنگفت بپردازند.

پشتیبانی قوی

یکی از چیزهایی که توانسته مشتریان ملی پیامک را راضی نگه دارد، تیم پشتیبانی قوی آن است. یعنی شما در هنگام استفاده از سامانه به هر مشکلی بربخورید یا هر سوالی ذهنتان را درگیر کند، می‌توانید با یک تماس تلفنی یا ارسال تیکت، مساله را حل کنید. این تیم پشتیبانی هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب آماده پاسخگویی به تلفن‌های شماست.

خلاصه و نتیجه‌گیری

با توجه به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال یک راه تبلیغاتی خوب می‌گردند و ملی پیامک یکی از شرکت‌های قوی و صاحب‌نام در این حوزه است، لازم دیدیم این پنل اس ام اس را معرفی کنیم تا اگر شما هم به دنبال راهی ارزان، هدفمند و زودبازده هستید، بتوانید از آن استفاده کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو