ارزان ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی

منبع: بیتوته

9

1401/9/15

07:35


اگر شما هم دغدغه هزینه را برای ارسال sms تبلیغاتی دارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با ارزان ترین پنل پیامک در کشور ایران آشنا شوید.

ارزان ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی



اگر شما هم دغدغه هزینه را برای ارسال sms تبلیغاتی دارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با ارزان ترین پنل پیامک در کشور ایران آشنا شوید.

مقدمه

کسب و کارهای اینترنتی به واسطه ورود ویروس کرونا به کشور ایران در سال 1398 تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته اند. البته اعتماد مردم نیز به این کسب و کارها، دلیل بسیار مهمی برای موفقیت آن ها محسوب می شود. دغدغه بسیاری از افرادی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی فعال هستند، بحث تبلیغات و رسیدن به بهترین نتیجه در این کسب و کارهاست. به همین خاطر، تا به امروز روش های مختلفی برای کسب موفقیت در فضای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی، روی کار آمده اند که یکی از آن ها، ارسال sms تبلیغاتی با کمک سامانه پیام کوتاه ملی ایران است. 

 

شاید تا به حال اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی را درک نکرده باشید، به همین خاطر در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت این روش از دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم. 

 

ارسال sms تبلیغاتی,ارزان ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی, خط خدماتی

ارزان ترین سامانه پیامکی برای ارسال sms تبلیغاتی

 

تاثیر سامانه پیامکی بر روی بازاریابی دیجیتال 

در سال های اخیر بازاریابی دیجیتال گسترش بسیار زیادی در بین ایرانیان و کسب و کارهای مجازی داشته است. روش های مختلفی از قبیل ایمیل مارکتینگ، سئو، تولید محتوا و ... بر روی موفقیت کسب و کارهای مجازی موثر بوده اند که همگی از جمله خدمات بازاریابی دیجیتال شناخته می شوند. 

 

سامانه پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ، یک نسل جدید از خدمات است که می تواند بر روی موفقیت کسب و کارهای اینترنتی تاثیر بسیار زیادی بگذارد. البته تاثیر سامانه تبلیغاتی پیامکی به واسطه نوع پیامک انتخاب شده و همچنین گروه مورد نظر، می تواند بسیار متفاوت باشد. 

 

بنابراین، به غیر از اینکه شما برای رشد کسب و کار خودتان نیاز به دریافت خدمات برای ارسال sms تبلیغاتی دارید، باید در مورد گروه هدف خود جهت ارسال پیامک دقت بیشتری کنید. چرا که مخاطبین هدف، مهم ترین بخش از تاثیر پنل پیامک را در تبلیغات شما تشکیل می دهند. 

 

پنل پیامک و خط خدماتی؛ خدماتی نوین برای کسب و کارهای اینترنتی 

برای دستیابی به بهترین نتیجه در کسب و کارهای اینترنتی، استفاده از خدمات نوین بسیار توصیه می شود. این در حالی است که همه کسب و کارها از این خدمات برای رشد و موفقیت خودشان استفاده می کنند و عدم استفاده یک کسب و کار از این خدمات، به منزله افت در کسب درآمد آن است. پنل پیامک و خط خدماتی، تاثیر بسزایی در رشد کسب و کارهای اینترنتی داشته اند. 

 

خط خدماتی با یک سرشماره مشخص برای ارسال پیامک های باشگاه مشتریان و از این دسته پیامک ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما پنل پیامکی بیشتر به منزله ارسال پیامک تبلیغاتی در کسب و کارهای اینترنتی است. با کمک این پنل می توان پیام های صوتی و متنی را به صورت منطقه ای، بر اساس جنسیت و یا سن به مخاطبین هدف ارسال کرد. 

 

با کمک ارسال sms تبلیغاتی، راحت تر در ذهن مخاطب باقی خواهید ماند. چرا که همواره یک سرشماره مشخص از کسب و کار شما در گوشی تلفن همراهشان وجود دارد. البته باید از یک شرکت معتبر جهت ارسال به شماره های بلک لیست کمک بگیرید تا در کنار هزینه ای که می کنید، شاهد موفقیت نیز باشید. 

 

دیتا جدید همراه اول و ایرانسل, ارسال به شماره های بلک لیست, قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان

تاثیر سامانه پیامکی بر روی بازاریابی دیجیتال

 

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در کشور ایران چقدر است ؟

با توجه به اهمیت ارسال sms تبلیغاتی به صورت گروهی به مردم در موفقیت کسب و کارهای ایرانی، بسیاری از صاحبان مشاغل در مورد هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی سوال می پرسند. واقعیت این است که بسته به شرایط انتخابی برای ارسال پیامک در سامانه های تبلیغاتی، هزینه متفاوت خواهد بود.

 

همچنین، شرکت های مختلفی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف فعالیت می کنند که هر کدام قیمت های مختلفی را به مردم ارائه می کنند. بنابراین، قبل از تعیین شرایط و نوع سامانه پیامکی، نمی توان در مورد قیمت این سامانه ها، به طور دقیق صحبت کرد.

 

تبلیغات, ارین تل, هلدینگ ایرانیان

ارزان ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی

 

ارزان ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی در ایران 

بسیاری از مردم به واسطه کسب و کاری که دارند، دغدغه زیادی را برای دریافت پنل پیامک و ارسال sms تبلیغاتی به مردم دارند. دلیل این موضوع هم بالا بودن قیمت سامانه های تبلیغاتی است که توسط شرکت های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شوند. حتما شما هم به واسطه این دغدغه، به دنبال ارزان ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی هستید. 

 

هلدینگ ایرانیان سال هاست که در زمینه ارائه خدمات خط خدماتی و ارسال پیامک های تبلیغاتی فعالیت می کند. استفاده از دیتا جدید همراه اول و ایرانسل برای ارسال پیامک لیست سیاه، از جمله خدمات ارائه شده در این شرکت است. اما باز هم استفاده از این روش می تواند هزینه های ناشی از پنل های پیامکی را بالا ببرد. به همین خاطر، مدیرعامل هلدینگ ایرانیان ارزان ترین روش را برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مردم عزیز ارائه می کند. 

 

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم ترین تعرفه بدون واسطه را برای سامانه تبلیغاتی به مردم ارائه می کند. دلیل این موضوع هم قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان می باشد. اپراتور آرین تل با ارائه بهترین خدمات برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، هزینه های ناشی از اجاره پنل تبلیغاتی را کاهش می دهد. بنابراین، اگر به دنبال دریافت خدمات برای ارسال پیامک تبلیغاتی هستید، می توانید از هلدینگ ایرانیان کمک بگیرید تا هزینه های ناشی از این اقدام را کاهش دهید. 

 

سخن پایانی

سامانه پیامکی می تواند یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی شناخته شود. اما قطعا همه کسب و کارها نمی توانند هزینه زیادی را برای دریافت خدمات ارسال sms تبلیغاتی صرف کنند. این موضوع باعث شد تا مدیر عامل شرکت هلدینگ ایرانیان اقدام به ارائه خدمات ارسال پیامک های تبلیغاتی با کمترین هزینه کند. در حال حاضر، امکان دریافت خدمات از هلدینگ ایرانیان با توجه به قرارداد موجود با آرین تل وجود دارد. 

 

فقط کافیست که درخواست خود را با دریافت خدمات از این هلدینگ ثبت کنید. پس از مدت زمان کوتاهی و با کمک پنل پیامک خودتان، می توانید شاهد رشد کسب و کار خود در این فضای اینترنتی باشید. 

 



فناوری و تکنولوژی روز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو