10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها


منبع: تیپ زا

2

1402/10/12

17:37


10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها 10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها : در طول هفتاد سال سلطنت خود، او درس های زیادی در مورد استایل به ما آموخت. من 10 نکته استایل کلاسیک را از Her Majesty گردآوری کرده‌ام که می‌توانید از آنها برای ارتقاء سطح […]

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها : در طول هفتاد سال سلطنت خود، او درس های زیادی در مورد استایل به ما آموخت. من 10 نکته استایل کلاسیک را از Her Majesty گردآوری کرده‌ام که می‌توانید از آنها برای ارتقاء سطح کمد لباس خود و ظاهری کلاسیک و ظریف استفاده کنید.

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها

1. رنگ های روشن بپوشید

ملکه رنگ های روشن می پوشید زیرا باید در میان جمعیت برجسته باشد.اول از همه برای جزئیات امنیتی او مفید بود که بتواند به سرعت او را پیدا کند و همیشه او را شناسایی کند.

دوم، اگر در یک جمعیت بزرگ بودید که برای دیدن ملکه می آمدند و جمعیت در عمق پنج یا ده نفر است تشخیص ملکه می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال اگر صورتی کلاه او را می دیدید حداقل می توانید بگویید: “آه بله، من ملکه را دیدم!”

هنگامی که در مکان عمومی بود ملکه همیشه رنگ های روشن می پوشید بنابراین او به راحتی مورد توجه قرار می گرفت و در آنها زیبا به نظر می رسید.این سایه ها به خوبی برای او انتخاب شده اند تا واقعاً او را درخشان کنند و ظاهری کاملاً جمع و جور به او ببخشند.

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها

2. لباس تک رنگ بپوشید

در ویدئویی که اخیراً منتشر کردم، اشاره کردم که ملکه الیزابت چگونه به لباس پوشیدن تک رنگ معروف است. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید به معنای لباس پوشیدن به یک رنگ است.او یک لباس کامل از بالای کلاهش تا پایین تا انتهای دامنش را به یک رنگ می پوشید.پوشیدن یک رنگ بسیار شیک است و تشخیص او را راحت تر می کند.

همچنین در سال های آخر عمر، او تا حدودی ریزه اندام بود. پوشیدن همه یک رنگ باعث شد قد بلندتر به نظر برسد.

اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید، بلندتر و زیباتر به نظر برسید سعی کنید لباس تک رنگ بپوشید.

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها

3. مروارید بپوشید

مروارید با همه چیز همراه است!این را می توانید بارها و بارها در ملکه الیزابت ببینید.او تقریباً هر روز مرواریدهایش را می پوشد و این مرواریدها مورد علاقه او هستند.

با توجه به آنچه من متوجه شدم او مجموعه ای دارد که توسط پدرش، پادشاه جورج ششم، به او هدیه داده شده است.

او آن رشته های مروارید را بسیار دوست دارد و می خواست آنها را برای موقعیت های خاص نگه دارد. بنابراین او ست دیگری ساخته بود که می توانست هر روز بپوشد.مرواریدها می توانند ست عالی برای کمد لباس شما باشند.آنها تقریباً با همه چیز ست میشوند.

10 نکته بهترین استایل ملکه الیزابت برای هر خانم ها

می توانید گوشواره مروارید، دستبند یا گردنبند ساده بپوشید.

به تازگی، من یک ترند جواهرات مروارید را مشاهده کرده ام. به جای رشته‌های مروارید ، مرواریدها بیشتر با استایل جواهرات ادغام می‌شوند تا احساس نکنید که مجبور هستید آنها را فقط برای موقعیت‌های بسیار خاص داشته باشید می‌توانید هر روز آنها را بپوشید.

4. یک لباس مشکی در دست داشته باشید

همانطور که می دانیم، زمانی که یکی از نزدیکان شما فوت می کند، هنگام عزاداری، شرکت در مراسم تدفین، ساعات تماس یا مراسم یادبود مرسوم است که مشکی بپوشید.

پس از این اتفاق او بخشی از پروتکل سلطنتی را تنظیم کرد که شما باید هر کجا که می روید یک لباس مشکی همراه خود داشته باشید.به این ترتیب، اگر کسی در خانواده سلطنتی ما را از دست بدهد شما باید لباس سیاه بپوشید.

با این حال بسیار خوب است که چند استایل کلاسیک تیره تر در کمد لباس خود داشته باشید که بتوانید در مواقعی مانند آن به سراغ آنها بروید.

با در دست داشتن برخی از لباس‌ها، فقط یک چیز کمتر است که باید نگران آن باشید.شما یک لباس یا لباس دارید که در صورت نیاز می توانید آن را بپوشید.

یک لباس مشکی در دست داشته باشید

5. خز نپوشید

برای قرن ها، خز بخشی از استایل زندگی روزمره ما بود.یادم می آید که به عنوان یک دختر با خزهای مادربزرگم بازی می کردم.

مادربزرگ و مادرم همیشه کت خز می پوشیدند و اکنون به دلیل مراقبت از حیوانات و غیرانسانی بودن خز پوشیدن از آن دور شده ایم.این چیزی نیست که ما امروز انجام می دهیم.

بنابراین در سال 2019، ملکه الیزابت دیگر از خز گفت. او ترجیح داد دیگر هیچ خز نپوشد و آن را از کمد لباس خود حذف کرد.

خز نپوشید

6. استایل کلاسیک باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود

استایل کلاسیک باعث ایجاد اعتماد به نفس و تداوم می شود.ملکه الیزابت باید آن چیزها را در مورد خودش به عنوان یک پادشاه نشان می داد.اما لازم نیست یک استایل کلاسیک داشته باشید تا این نکته برای شما مفید باشد!

در عوض این در مورد ثبات شما و دانستن استایل شما است که اعتماد به نفس ایجاد می کند.در واقع من یک روش آسان برای کمک به شما در کشف استایل خود دارم ! ما در مورد انتخاب کلماتی صحبت می کنیم که استایل شما را توصیف می کند و اینگونه است که شما لباس های خود را انتخاب می کنید.

در مورد ملکه الیزابت او باید ثبات، تداوم و اعتماد به نفس را نشان دهد. به هر حال او یک ملکه بود بنابراین همه این چیزها مهم بودند. او باید سنگی باشد برای مردم تا بتوانند در مواقع سخت به آن روی بیاورند، بنابراین اینها چیزهایی بودند که او همیشه در استایل خود مطرح می کرد.

سبک کلاسیک باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود

بنابراین نکته مهم این است استایل شما در مورد شما چه می گوید و با لباس هایی که می پوشید چه چیزی را به دنیا نشان می دهید؟

هیچکس کلکسیون جواهرات بزرگتر از ملکه ندارد.ملکه الیزابت تعدادی از بزرگترین الماس های کشف شده را داشت.

او در طول روز محافظه‌کارانه لباس می‌پوشید اما شب‌ها هنگام مراسم، شام‌های دولتی و ملاقات با دیگر مقامات خارجی، لباس‌هایش را به تن می‌کرد. تاج‌ها، گردنبندهای الماس، سنجاق‌ها، دستبندها و حلقه‌ها همگی بخشی از لوازم اصلی کمد لباس شب او بودند.

این چیزی است که من در شب دوست دارم! من از این تکنیک برای جواهرات، کفش ها و اکسسوری های طلایی خود استفاده می کنم.

7. استایل شخصی را به لباس خود اضافه کنید

یکی از چیزهایی که می توانیم از استایل ملکه الیزابت یاد بگیریم این است که استایل شخصی را به لباس خود اضافه کنیم.

خانواده سلطنتی تلاش بسیار هماهنگی انجام داده اند که حتی اگر صحبت نمی کنند لباس هایشان چیزهای زیادی در مورد احساس آنها می بیند.

نکات شخصی را به لباس خود اضافه کنید

8. کمی تنوع به کمد لباس خود اضافه کنید

می دانیم که ملکه الیزابت مجبور بود کمد لباس خود را بسیار محافظه کارانه نگه می داشت، اما او می توانست با جواهرات و کلاه هایش خوش بگذراند.

او به خاطر کلاه ها و اکسسوری های بسیار جالبش معروف بود. او عاشق شال های ابریشمی بود و همیشه آن ها را می پوشید.

9. لبخند بزنید و از خودتان لذت ببرید

فکر می‌کنم بزرگ‌ترین چیزی که می‌توانیم از ملکه الیزابت یاد بگیریم این است که لبخند بزنیم و از خودت لذت ببریم.

برخی از این شام ها، مراسم افتتاحیه، و جلسات سلطنتی که ملکه مجبور بود در آنها شرکت کند بسیار خسته کننده به نظر می رسند.با این حال، ملکه همیشه به نظر می رسید که از خود لذت می برد اوقات خوشی می گذراند صحبت های کوچکی می کرد صحبت می کرد، بیرون می آمد و خود را به مردمش نشان می داد.

اگر بتوانیم از این ده نکته استایل چیزی بیاموزیم این است که هر کاری که انجام می دهید، فقط آن را انجام دهید از آن لذت ببرید و خود را در لحظه قرار دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو