طرز تهیه خوراک کدو و سیب زمینی غذایی خوشمزه و سالم

منبع: آرگا

1

1402/10/19

08:30


طرز تهیه خوراک کدو و سیب زمینی در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان به آشپزی با نحوه تهیه این نوع خوراک سبزیجات آشنا می شوید.

طرز تهیه خوراک کدو و سیب زمینی با یک رسپی خاص در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این نوع خوراک طعم و مزه ای فوق العاده داشته و برای وعده شام گزینه مناسبی است.

اگر از علاقه مندان با آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه خوراک صدف و خوراک قارچ ویژه آشنا شوید. این خوراک های ویژه را می توانید با این رسپی داشته باشید.

طرز تهیه خوراک کدو و سیب زمینی

مواد اولیه:

  • کدو سبز قلمی: ۴ عدد
  • گوجه فرنگی رنده شده: ۲ تا ۳ عدد
  • پیاز: ۱ عدد
  • سیب زمینی: ۱ عدد
  • روغن زیتون: ۵ قاشق غذاخوری
  • نعناع خشک: ۱/۲ قاشق چای خوری
  • فلفل و نمک: به میزان لازم

 

طرز تهیه خوراک کدو و سیب زمینی:

اگر دنبال یک خوراک خوشمزه با طعم‌ و مزه عالی هستید در این بخش می توانید با رسپی ویژه آن آشنا شوید. کدوها را به خوبی شسته و به صورت حلقه ای برش دهید. می توانید کدو را نگینی ریز کنید.

رسپی خوراک کدو و سیب زمینی

سیب زمینی ها را نیز پوست کنده و بعد از اینکه به شکل نگینی خرد کردید، درون روغن سرخ کرده و در مرحله بعد نیز پیازهای نگینی شده را اضافه کنید. در ادامه سیب زمینی و کادوهایی که کمی تفت خورده را به پیاز اضافه کرده و گوجه فرنگی رنده شده را اضافه می کنید.

مقداری فلفل سیاه و نمک افزوده و درب تابه را قرار دهید تا مواد جا افتاده شود. بعد از اینکه مواد کدو به خوبی پخته شد و با یکدیگر مزه دار شده، می توانید آن را از روی حرارت بردارید و نوش جان کنید. این غذا ویژه و خوشمزه است و طعم و مزه ای عالی دارد.برای داشتن این غذا با طعم ویژه می توانید از ادویه های خوش عطر و خوش طعم استفاده کنید‌.

این خوراک مقوی بوده و برای افرادی که دارای رژیم هستند یک غذای سالم و مقوی می باشد. شما در این غذا می توانید از سبزیجات تازه استفاده کنید که طعم خوبی به غذا می دهد و عطر آن را چند برابر می کند.

مواد خوراک کدو و سیب زمینی

طرز تهیه خوراک کدو و سیب زمینی به همین سادگی است و شما می توانید یک غذای عالی داشته باشید. این نوع خوراک ویژه را می توانید با نان سنگک و سبزی نوش جان کنید. برخی این خوراک را در کنار کته پلو نیز سرو می کنند که طعم عالی دارد.

در صورتی که از گوجه کم رنگ استفاده می کنید از مقداری رب در این خوراک استفاده کرده تا هم رنگ بهتری داشته باشد و هم اینکه طعم و مزه ای ترش تر داشته باشد. این غذای ویژه طعم و عطر و مزه ای فوق العاده دارد که شما می توانید آن را تجربه کنید. این خوارک ویژه مزیت های زیادی داشته و برای افرادی که می خواهئد یک وعده غذای سالم با استفاده از سبزیجات برای فرزندان خود داشته باشند این غذا توصیه می شود.

طعم و مزه های خاص و عالی از این کدو و خوراک را می توانید با ما تجربه کنید. شما در عین حال می توانید یک دستور ساده از این غذا را داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو