طرز تهیه خوراک کدو و قارچ تجربه طعم لذیذ غذای گیاهی

منبع: آرگا

2

1402/6/9

08:32


طرز تهیه خوراک کدو و قارچ با یک رسپی ساده و متنوع در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید. این خوراک مزه فوق العاده ای داشته و به راحتی تهیه می شود.

این غذا ساده بوده و یک دستور تهیه ساده دارد. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه خوراک کدو و قارچ آشنا شوید. این خوارک سالم و مقوی است و حتی می توانید برای کودکان خود نیز تهیه کنید.

برای داشتن یک خوارک با طعم و مزه فوق العاده باید در این بخش همراه ما باشید. شما می توانید در لینک با طرز تهیه خوراک صدف و خوراک گوشت مکزیکی آشنا شوید. این خوارک ها طعم فوق العاده ای دارند.

تهیه خوراک کدو و قارچ

مواد اولیه:

  • کدو سبز: ۴ عدد
  • قارچ: ۱۲ عدد
  • گوجه فرنگی: ۴ عدد
  • پیاز: ۲ عدد
  • سیب زمینی: ۲ عدد
  • سیر: ۲ حبه
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • روغن و زردچوبه: به میزان لازم

طرز تهیه خوراک کدو و قارچ:

برای داشتن این خوراک خوشمزه با رسپی عالی می توانید ابتدا کدوها را شسته و بعد با پوست به صورت حبه ای و نگینی خرد کنید. در این بخش نیز باید پیازها را پوست کنده و به صورت نگینی یا خلالی شده برش دهید. پیاز را درون تابه ای به همراه مقداری روغن تفت داده تا سبک شود.

بعد از اینکه پیازها مقداری تفت خورد، می توانید مقداری سیر رنده شده نیز به آن اضافه نمایید. حالا در این قمست نیز مقداری زردچوبه اضافه کرده تا رنگ باز کند. در این بخش می توانید، مقداری نیز گوجه فرنگی پوست کنده شده را درون تابه ریخته و تفت دهید. بهتر است تا گوجه فرنگی ها را رنده کنید.

طرز تهیه خوراک کدو و قارچ

می توانید به صورت دلخواه کدو و قارچ را نیز در مرحله قبل از افزودن گوجه ها اضافه کرده و ابتدا کمی سرخ کنید و بعد گوجه را اضافه نمایید. حالا با استفاده از ادویه های دلخواه کمی عطر و مزه به ان بدهید. می توانید از فلفل سیاه و کمی نمک استفاده کنید. افزودن مقداری آویشن و پودر سیر نیز طعم ان را عالی می کند. درب تابه را قرار دهید و زمان دهید تا مواد با حرارت و آب گوجه فرنگی ها پخته شود.

سیب زمینی ها را درون تابه ای دیگر سرخ کرده و در مرحله آخر می توانید، سیب زمینی های سرخ شده را نیز اضافه کنید. مواد را خوب ترکیب کرده و کمی با یکدیگر مزه دار شضود. حالا می توانید، خوراک را در ظرف مورد نظر سرو کرده و با برنج یا نان نوش جان کنید.

مواد خوراک کدو و قارچ

طرز تهیه خوراک کدو و قارچ به همین سادگی است و شما می توانید با این شیوه یک خوراک خوشمزه و خانگی داشته باشید. این خوراک را می توانید با شیوه های مختلفی تهیه نمایید. مزه این خوراک عالی بوده و با برنج نیز می توانید، سرو کنید.

در صورت دلخواه می توانید در این خوراک از گوشت چرخی نیز استفاده کنید. برای این منظور می توانید، ابتدا گوشت چرخی را با پیازها تفت داده و بعد بقیه سبزیجات این خوراک را اضافه نمایید.

شما می توانید از چند برگ جعفری خرد شده نیز برای طعم و عطر بهتر این غذا استفاده کنید. این نوع خوراک ها رسپی ساده ای دارند و به شیوه های مختلفی تهیه می شود. شما با این دستور می توانید، خوراک های متنوعی داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو