10 تا از لاکچری ترین شهرهای جهان (+ عکس)

10 تا از لاکچری ترین شهرهای جهان (+ عکس)


منبع: تالاب

2

1402/10/20

00:23


پیشرفت تکنولوژی روز بـه روز بر روی زندگی انسان‌ها تاثیر گذار بوده اسـت. شهر های […]

10 تا از لاکچری ترین شهرهای جهان (+ عکس)

پیشرفت تکنولوژی روز بـه روز بر روی زندگی انسان‌ها تاثیر گذار بوده اسـت. شهر های زیادی با سرعت توسعه امکانات شهری، زیبایی و معماری ساختمان‌ها و … را تحت تاثیر این پیشرفت قرار دادند تا بتوانند بـه یکی از ثروتمندترین و لوکس ترین شهر های جهان، تبدیل شوند. دراین مقاله از مجله تالاب ما قصد داریم زیباترین، لوکس ترین و بـه معنای واقعی گران ترین شهر های دنیا را بـه شـما نشان دهیم.

 

لوکس و لاکچری ترین شهرهای دنیا

در اینبخش با لاکچری ترین شهر های جهان آشنا می‌شویم. در عصر امروز تجمل گرایی مورد پسند اکثریت انسانها می باشد، در برخی از شهر های جهان کـه اکثریت ساکنان آن ها از طبقات غنی می باشند لوکس گرایی تبدیل بـه یک فرهنگ شده و بـه همین خاطر زندگی دراین شهرها نیازمند هزینه هاي‌ بالا اسـت. در ادامه این مطلب با این شهر های لوکس کـه شهرت جهانی دارند آشنا خواهیم شد.

 


مطالب مشابه: بهترین کشورها از نظر شغل و زندگی «40 کشور»


 

1. نیویورک «ایالات متحده آمریکا»

نیویورک «ایالات متحده آمریکا»

نیویورک شهری اسـت کـه هیچ گاه نمیخوابد، این شهر گرانقیمت همیشه بیدار اسـت و شلوغ. در دهه هاي‌ پیش میران جرم و بزهکاری دراین شهر بالا بود اما امروز این شهر یکی از محبوب ترین گزینه ها برای یک زندگی لوکس می باشد. نیویورک همه ی چیز تمام اسـت و لذت گشت و گذار دراین شهر پایانی ندارد.

 

2. توکیو «ژاپن»

توکیو «ژاپن»

توکیو از قدیم الایام شهرت داشت، این شهر مشهور گران ترین شهر در قاره کهن آسیا می باشد. توکیو همچنین در پاکیزگی و نظم خود زبانزد هر گردشگری اسـت کـه تجربه ورود بـه این شهر را داشته، از فرهنگ عجیب و غذا هاي عجیب ژاپنی ها کـه بگذریم باید بگوییم: شـما با ورود بـه توکیو بـه جهانی دیگر سفر میکنید، جهانی جذاب و پیشگام در تکنولوژی و آسایش.

 

3. دبی «امارات متحده عربی»

دبی «امارات متحده عربی»

تا 30 سال پیش این شهر تقریباً یک کویر بود، اما از زمانی کـه روی پیشرفت این سرمایه گذاری کردند، دبی بـه یک شهر لوکس و آزاد تبدیل شد. رستوران هاي‌ لوکس، هتل هاي‌ مجلل و البته برج مشهور خلیفه ثروتمندان زیادی را ترغیب میکنند تا مدتی ساکن این شهر باشند. مراکز تفریحی و مراکز خرید این شهر هم سالیانه گردشگران زیادی را بـه سمت خود جذب می‌کند.

 

4. پاریس «فرانسه»

پاریس «فرانسه»

پاریس، شهر پارت ها، پایتخت عشق و زیبایی در تمام جهان. خیابان هاي‌ زیبا و پر از کافه هاي‌ رنگارنگ و شلوغ هر جهانگردی را ترغیب می‌کند تا بـه پاریس سفر کند. این شهر کـه با برج مشهور ایفل شناخته می‌شود سالیانه درآمد هنکفتی از ورود گردشگران دارد. لاکچری بازها و عشاق جهان این شهر با نام «بهشت» خطاب میکنند. زیبایی پاریس حتی روی نازی ها هم تاثیر گذاشته بود.

 

5. سیدنی «استرالیا»

سیدنی «استرالیا»

سیدنی استرالیا یکی از گران ترین شهر های جهان می‌باشد، این شهر بارها بـه عنوان برترین شهر در تمام جهان انتخاب شده و مقصد خوبی برای کسانی اسـت کـه می‌خواهند یک زندگی لوکس در قاره سبز را داشته باشند. تنوع غذایی، کلوپ هاي‌ شبانه، مراکز تفریحی و طبیعی این شهر باعث شده تا گردشگران زیادی سیدنی را بـه عنوان بهترین گزینه برای مسافرت انتخاب کنند.

 

6. زوریخ «سوئیس»

زوریخ «سوئیس»

بی شک سوئیس یکی از ثروتمندترین کشور های جهان می باشد، این کشور بـه واسطه بانک ها و ساعت هاي‌ دقیق خود مشهور اسـت اما افراد کمی زوریخ را می شناسند. این شهر از نظر ثروت و سرمایه چیزی کم ندارد و تنها مولتی میلیاردهای واقعی هستند کـه می‌توانند در زوریخ شاهانه زندگی کنند. مراکز تفریحی و مراکز خرید این شهر بسیار مشهور می باشند.

 


مطالب مشابه: به 6 دلیل قانع کننده آلمان بهترین کشور دنیا است


 

7. لاس وگاس «ایالات متحده آمریکا»

لاس وگاس «ایالات متحده آمریکا»

لاس وگاس یکی از آزادترین شهر های جهان می‌باشد، این شهر بـه سین سیتی «شهر گناه» هم شهرت دارد. لاس وگاس بخاطر کازینوها، هتل هاي‌ مجلل و کلوپ هاي‌ تفریحی خود شهرت زیادی دارد و مقصد خوبی برای کسانی اسـت کـه میخواهند یک تفریح واقعی را تجربه کنند. این شهر یکی از معروف ترین شهرها در ایالات متحده آمریکا و جهان اسـت.

 

8. لندن «انگلستان»

لندن «انگلستان»

شهر لندن با ساختمان هاي‌ قدیمی، خیابان هاي‌ شلوغ و ترافیک خود شناخته میشود. مردم این شهر با ثروت، خوش پوشی و ظاهر لوکس شان در جهان مشهور شده اند. معروفترین مراکز خرید و مشهور ترین برندهای جهان زاده این شهر محبوب اند. لندن محل سکونت ثروتمندان مشهور و سیاست مداران بانفوذ می باشد و برای داشتن یک زندگی لوکس دراین شهر باید ثروت و نفوذ زیادی داشته باشید.

 

9. هنگ کنگ «چین»

هنگ کنگ «چین»

هنگ کنگ یک ایالت خود مختار اسـت و بـه اسانی نمی‌توان این شهر را جرئی از چین دانست. هنگ کنگ با ثروت و آسمان خراش هاي‌ بلند خود شناخته می‌شود. این شهر نمادی از پیشرفت آسیایی اسـت و همچنین در تعداد ساکنان ثروتمند خود در جهان رکورد دارد. هنگ کنگ توقف ناپذیر اسـت و شمار میلیونرها و میلیاردرهای این شهر هر سال در حال افزایش اسـت.

 

10. موناکو «فرانسه»

موناکو «فرانسه»

شهر ساحلی موناکو تنها 2 کیلومتر مربع وسعت دارد اما در داشتن تعداد ثروتمندان خود رکورد دار اسـت. دراین شهر از هر 3 نفر 1 نفر میلیاردر اسـت. با ورود بـه موناکو و دیدن خانه هاي‌ گرانقیمت، ساحل لوکس، مراکز تفریحی و خودرو های لوکس و گرانقیمت سوپراسپرت خواهید فهمید کـه چرا در فهرست لاکچری ترین شهر های دنیا قرار دارد.

 


مطالب مشابه: معرفی تمیزترین کشورهای دنیا در سال 2023 + عکس


 

در پایان

هوشمندترین شهر های جهان کدام‌ها هستند؟ فناوری دنیای ما را متحول کرده اسـت، وظایف پیچیده را ساده کرده و بـه سرعت موانع بین شهر های توسعه یافته ودر حال توسعه را از بین برده اسـت. برخی از شهرها در جهان آمادگی بیشتری نسبت بـه سایرین برای آینده فناوری دارند، و این ممکن اسـت بـه دلیل برنامه‌هاي‌ هوشمند انها، تلاش آن ها برای دسترسی جهانی بـه اینترنت یا مناسب بودن زیرساخت‌ها برای تولید نرم‌افزارهای دیجیتال باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو