فاطمه امینی تیراندازی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/20

19:40


فاطمه امینی در فینال تفنگ بادی زنان مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا جاکارتا ششم شد و سهمیه المپیک پاریس گرفت.

فاطمه امینی تیراندازی الان کجاست؟ + بیوگرافی

سومین سهمیه المپیک برای تیراندازی ایران/ فاطمه امینی به پاریس رسید

به گزارش نم نمک ، در سومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک فاطمه امینی در فینال تفنگ بادی زنان ششم شد  و طبق اعلام فدراسیون توانست سهمیه المپیک پاریس را کسب کند. او سومین دختر تیرانداز ایران است که سهمیه المپیک پاریس را دریافت می کند.

فاطمه امینی تیراندازی الان کجاست؟ + بیوگرافی

فاطمه امینی تیراندازی الان کجاست؟ + بیوگرافی

تیراندازی ایران پیش از این دو سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه 25 متر و شرمینه چهل امیرانی در تفنگ 10 متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده اند.

فاطمه امینی در مرحله مقدماتی با امتیاز 628.2 در رده دوازدهم ایستاده و به فینال راه یافته بود.

تیم ملی تیراندازی ایران 13 نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک دارد که تاکنون تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم ملی تفنگ زنان و تیم میکس تفنگ بادی به مدال برنز رسیده اند.

سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد. نجمه خدمتی هم در تفنگ بادی زنان در بخش ذخیره ها مسابقه داد و شانس حضور در فینال و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

مسابقات قهرمانی آسیا از 18 دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا 28 دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.


بیوگرافی فاطمه امینی

فاطمه امینی متولد 14 مهر 1379 در اصفهان عضو تیم ملی تیراندازی تفنگ ایران می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو