معرفی شهربازی ها و پارک های آبی مشهد + ساعت کاری و آدرس

منبع: تاپ ناز

1

1402/10/24

13:05


مشهد، یکی از شهرهای بزرگ ایران، نه‌تنها فضایی معنوی ارائه می‌دهد، بلکه سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی را نیز در دل خود جای داده است. این شهر با انواع جاذبه‌های گردشگری جذاب، هم …

مشهد، یکی از شهرهای بزرگ ایران، نه‌تنها فضایی معنوی ارائه می‌دهد، بلکه سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی را نیز در دل خود جای داده است. این شهر با انواع جاذبه‌های گردشگری جذاب، هم در بین بزرگسالان و هم در میان کودکان محبوب است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، گشت‌و‌گذار در شهربازی‌ها و پارک‌های آبی مشهد در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) را فراموش نکنید. این پارک‌ها سفر شما را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. با ما همراه باشید تا بهترین و متمایزترین پارک‌های آبی و شهربازی مشهد را بشناسید. برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده شوید!

۱. سرزمین موج‌های خروشان مشهد

بعد از خرید بلیط مشهد و سفر به این شهر پرجاذبه، برای گذراندن یک روز هیجان‌انگیز به سرزمین موج‌های خروشان مشهد بروید. در میان موج‌های هیجان‌انگیز پارک آبی موج‌های خروشان مشهد، لحظاتی به‌یادماندنی بسازید! این پارک آبی عظیم که در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است، بخش‌های جداگانه‌ای را برای مردان و زنان ارائه می‌دهد. با 63 اسلاید، زیپ‌لاین، پینت بال لیزری، اسپا ماهی، و حتی سینمای درایو، بهشتی برای علاقه‌مندان به افزایش آدرنالین و فیلم است. این پارک از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است و با مترو قابل‌دسترسی است، تخفیف‌های فصلی آنها را از دست ندهید! این مکان را می‌توانید در کیلومتر دوم جاده شاندیز پیدا کنید.

معرفی شهربازی ها و پارک های آبی مشهد + ساعت کاری و آدرس

۲. ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در شهربازی پارک ملت

پارک ملت، اولین شهربازی مشهد، جایگاه قابل‌توجهی در چشم‌انداز این شهر به خود اختصاص داده است. این مکان که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های کشور شناخته می‌شود، دارای بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک در خاورمیانه است. این شهربازی در سال 1351 تأسیس شده است و همچنان یک مقصد محبوب باقی مانده است که طیف متنوعی از بازی‌های هیجان‌انگیز را برای همه سنین ارائه می‌دهد. شهربازی پارک ملت که از حدود ساعت 15 تا 11 شب در دسترس و باز است، مقصدی ایده‌آل برای کسانی است که به‌دنبال هیجان و تفریح در مشهد هستند.

این شهربازی در بلوار امامت، روبروی امامت ۸، پارک ملت مشهد واقع شده است.

۳. سرزمین موج‌های آبی

یکی از جاذبه‌های دیدنی مشهد «سرزمین موج‌های آبی» است که به‌عنوان اولین پارک آبی ایران شناخته می‌شود. گفتنی است این پارک با مساحت چشمگیر 23000 مترمربع یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه است. در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون با راه‌اندازی فاز دوم آن در سال ۱۳۹۶، دستخوش تغییرات زیادی شده است.

در این پارک، طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های آبی را پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، جدا از فعالیت‌های آبی فراموش‌نشدنی، خرید بلیط سرزمین موج‌های آبی به شما امکان دسترسی به انواع رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و حتی سینمای 5 بعدی را می‌دهد. این مجموعه همه‌روزه از ۹ تا ۲۳ باز است.

آدرس: بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۱، سرزمین موج‌های آبی

۴.اوقات هیجان‌انگیز در پارک آبی ایرانیان

اگر به دنبال یکی از مهیج‌ترین پارک‌های آبی مشهد هستید، بلیط هواپیما تهران مشهد یا بلیط قطار مشهد را تهیه کنید، به مشهد بیایید و پارک آبی ایرانیان را برای سرگرمی خود انتخاب کنید. طراحی و ساخت این پارک تحت هدایت یک شرکت کانادایی، مطابق با استانداردهای بین‌المللی انجام شده است و تجربه استثنایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. این پارک به‌اندازه ۱۴ زمین فوتبال وسعت دارد که به دلیل فرصت‌های هیجان‌انگیز موج‌سواری بر روی امواج خود شناخته می‌شود.

پارک آبی ایرانیان، مجموعه‌ای از سرسره‌های آبی، چرخش، سقوط آزاد و سایر فعالیت‌های آبی، علاوه بر سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، سینمای 5 بعدی و پارکینگ رایگان را ارائه می‌دهد. این پارک هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است و در بلوار حجاب، نبش خیابان حجاب 8 قرار دارد.

۵. پارک ساحلی آفتاب

در پارک ساحلی آفتاب، بزرگ‌ترین پارک آبی جهان در مجتمع تجاری الماس شرق، در معرض نور خورشید قرار بگیرید. این پارک دارای طیف وسیعی از جاذبه‌های هیجان‌انگیز از جمله سرسره‌های سرعتی، حفره‌های فضایی و سقوط آزاد است. بخش زنان حتی یک مرکز مخصوص آفتاب‌گرفتن و یک استخر نمک دریایی با خواص درمانی ارائه می‌دهد. این مجموعه، از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است و با مترو از طریق ایستگاه سره خیام قابل دسترسی است.

پارک ساحلی آفتاب را در انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق، می‌توانید پیدا کنید.

معرفی شهربازی ها و پارک های آبی مشهد + ساعت کاری و آدرس

۶. شهربازی هپی‌لند

در شهربازی هپی لند لذت ببرید! این مجموعه سرپوشیده در مجتمع تجاری آرمیتاژ در فاصله 600 متری حرم مطهر امام رضا (ع) دارای بیش از 50 بازی متنوع و هیجان‌انگیز است. از فوتبال‌دستی و بسکتبال گرفته تا سینمای 7 بعدی و ماشین‌بازی، در این شهربازی چیزی برای لذت‌بردن همه وجود دارد. چه کودک باشید، چه نوجوان یا بزرگسال، هپی لند نوید یک تجربه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را در هر روز هفته می‌دهد. این مرکز از ساعت 10:00 تا 13:30 و 16:30 تا 23:00 باز است.

آدرس: بلوار طبرسی، بین طبرسی 27 و 29، مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ، طبقه 3

۷. پارک پروفسور بازیما

در پارک پروفسور بازیما، غرق هیجان و سرگرمی شوید! این پارک به‌عنوان اولین پارک موضوعی ایران و بزرگ‌ترین پارک علمی، یک ماجراجویی رؤیایی را از طریق زیست‌شناسی، نجوم و زمین‌شناسی ارائه می‌دهد. با شبیه‌ساز پرواز و شبیه‌ساز آسمان، هیجان پرواز و کشف شگفتی‌های آسمانی را تجربه خواهید کرد. این پارک همچنین دارای یک سفر آموزشی در داخل بدن انسان است که خلاقیت و رشد ذهنی کودکان را تشویق می‌کند. این ترکیب بی‌نظیر از علم و سرگرمی نوید یک روز فراموش‌نشدنی را برای همه بازدیدکنندگان می‌دهد. این مرکز واقع در مشهد، مجتمع تجاری وصال، طبقه چهارم است.

معرفی شهربازی ها و پارک های آبی مشهد + ساعت کاری و آدرس

۸. کلوپ پاندا

شهربازی پاندا مشهد با بیش از 1000 متر مربع، فضایی را برای پرورش خلاقیت و نبوغ کودکان زیر 12 سال ارائه می‌دهد. از فعالیت‌های جذاب مانند آشپزی، شن‌بازی، لگو و نقاشی گرفته تا فعالیت‌های ماجراجویانه مانند صخره‌نوردی، تیراندازی و قایق‌سواری، باشگاه پاندا مجموعه‌ای از تجربیات بدیع را برای کودکان فراهم می‌کند. والدین می‌توانند به این سرگرمی‌ها بپیوندند و حتی در کافی‌شاپ مجتمع استراحت کنند.

این مجموعه، همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است. باشگاه پاندا همچنین پارکینگ اختصاصی را فراهم می‌کند و بازدید بدون دردسر را تضمین می‌کند. این مقصد جذاب واقع در بلوار وکیل‌آباد، بلوار شهید صیاد شیرازی، نبش صیاد شیرازی 18 است. حتما قبل از تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران به قصد بازگشت از مشهد، کودکان خود را به این شهربازی شگفت‌انگیز ببرید.

کلام آخر

شهر مشهد، باوجوداینکه پایتخت معنوی ایران است، فقط مخصوص زیارت نیست. شما می‌توانید بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) به پارک‌های آبی مشهد یا شهربازی‌های هیجان‌انگیز این شهر مراجعه کنید و در فعالیت‌های سرگرمی و هیجان‌انگیز شهر شرکت کنید. در این مقاله سعی کردیم انواع برخی از معروف‌ترین شهربازی و پارک‌های آبی مشهد را به شما معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو