پارک ژوراسیک مشهد | سفری هیجان انگیز به عصر دایناسورها

منبع: تاپ تراول

4

1402/6/11

14:08


در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول شما را با پارک ژوراسیک مشهد که در مجموعه…

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول شما را با پارک ژوراسیک مشهد که در مجموعه باغ مشهد یا همان باغ گیاهشناسی مشهد قرار دارد آشنا خواهیم کرد. که یکی از جدیدترین جاذبه های تفریحی مشهد بحساب می آید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ژوراسیک پارک مشهد و نحوه دسترسی به آن آشنا شوید

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران و مهم‌ ترین مناطق توریستی کشور به‌ حساب می‌آید که مکانهای تفریحی، تاریخی و تجاری زیاد دارد. در طی سال زائران و مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و تعداد زیادی از این سفرها هم از طریق هوایی و زمینی انجام می‌شود. از همین رو بلیط هواپیمای تهران مشهد یکی از پرتقاضاترین بلیط‌ های پروازهای داخلی کشور است که براساس بازه زمانی و ایرلاین‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. به لطف دنیای اینترنت، شما هرجایی که باشید، به راحتی می‌توانید در چند دقیقه بلیط هواپیما تهران مشهد را تهیه و در وقت خود صرفه‌ جویی کنید.

یکی از جذاب‌ ترین و بهترین مقاصد برای گردش در مشهد پارک ژوراسیک (Mashhad Jurassic Park) می باشد این پارک نمونه‌ای ساخته شده از دنیای ۲۰۰ میلیون سال پیش است. در آن دوران موجودات عظیم جثه‌ای زندگی می‌کردند که در حال حاضر دیگر اثری از آن‌ها وجود ندارد. اما در ژوراسیک پارک می‌توان این موجودات را در اندازه‌های واقعی تماشا کرد.

پارک ژوراسیک مشهد

پارک ژوراسیک مشهد عکسها

پارک ژوراسیک یک مکان بسیار جذاب به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان بوده تا با حضور در آن بتوانند دایناسورها و موجودات غول‌پیکر را از نزدیک مشاهده و اندازه‌های واقعی این موجودات را درک کنند. امروزه تنها چند نمونه از این پارک‌ها در جهان وجود دارد و پارک ژوراسیک در تهران و مشهد از نمونه‌های بسیار عالی آن در ایران است.

در این پارک می‌توانید با گذشته کره زمین بیشتر آشنا شوید و دایناسورها را از نزدیک مشاهده کنید و با اندازه و ابعاد اصلی این موجودات آشنا شوید. دایناسورهای این پارک به‌صورت طبیعی ساخته‌شده‌اند. حرکت مکانیکی این دایناسورها باعث می‌شود در کنار آن‌ها احساس کنید که یک دایناسور واقعی ایستاده‌اید. در بخشی از این پارک این امکان وجود دارد که کودکان سوار دایناسورها شوند.

پارک ژوراسیک مشهد

پارک دایناسور مشهد

رویایی دست یافتنی برای علاقه مندان به حوزه تفریحی و گردشگری در وسعت 29 هکتار و بیش از 30 نقطه ممتاز گردشگری شامل کلکسیون های زیبای گیاهی در وسعت 18 هکتار که بهشت را در ذهن بازدید کننده تداعی می نماید به همراه مجموعه ای از رستوران ها ، فست فود ، کافی شاپ و دمنوش سرا ، دهکده صنایع دستی ، باغ طبیعت و شادی کودک ، روستایی آرام و زیبا ، آبشار ها و رودخانه ها ، دهکده اقوام و مصلی ، باغ های میوه ، مرکز طب سنتی  و سلامتکده و سالن های چند منظوره برای مراسم و همایش ها.

پارک ژوراسیک مشهد

دسترسی 

آدرس پارک ژوراسیک مشهد :  بلوار جمهوری، پارک ژوراسیک مشهد ، باغ گیاه شناسی

زمان فعالیت: از ساعت 9 صبح تا 9

قیمت بلیط پارک ژوراسیک مشهد 50 هزارتومان می باشد که در برخی از سایتها و مکانها بلیط این پارک را با تخفیف 35 هزارتومان بفروش میرسانند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو