معرفی سریال نسیم تپه (Ruzgarli Tepe) ؛ خلاصه داستان + زمان پخش

معرفی سریال نسیم تپه (Ruzgarli Tepe) ؛ خلاصه داستان + زمان پخش


منبع: پلازا

1

1402/10/26

10:23


معرفی سریال نسیم تپه (Ruzgarli Tepe) ؛ خلاصه داستان + زمان پخش

سریال نسیم تپه یکی از سریال‌های جدید و دیدنی کانال 7 ترکیه محسوب می‌شود که این روزها توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. در این مقاله با معرفی سریال ترکی نسیم تپه همراه شما خواهیم بود.

شبکه کانال 7 ترکیه (Kanal 7) از آن دسته شبکه‌های تلویزیونی ترکیه است که با روشی متفاوت‌تر از شبکه های دیگر ترکیه عمل می‌کند‌‌‌. در این شبکه معمولا سریال‌های بلند پخش می‌شوند و همچنین سریال‌ها در کانال 7 با ریسک‌های بزرگی همچون حذف شخصیت اول داستان، تعویض بازیگران و تعداد قسمت‌های بالا روبه‌رو می‌شوند. سریال‌های معروفی همچون سریال سوگند (Yemin)، سریال گل‌های خونی (Kan Çiçekleri) و سریال امانت (Emanet) از این شبکه پخش شده‌اند.

سریال Ruzgarli Tepe به کارگردانی عمر بایکول (Ömer Baykul) و بولنت دوعان (Bülent Doğan) ساخته شده است. این اثر در واقع اولین سریال سال 2024 شبکه کانال 7 ترکیه محسوب می‌شود که پس از پخش توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال تپه بادخیز همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب: 

زمان پخش سریال نسیم تپه

ژانر سریال نسیم تپه عاشقانه و درام است. این سریال از آغاز سال میلادی یعنی 1 ژانویه 2024 (11 دی 1402) بر روی آنتن شبکه Kanal 7 ترکیه رفت. تعداد قسمت های سریال Ruzgarli Tepe هنوز مشخصه نشده و ولی با توجه به تولیدات پیشین این شبکه، با سریالی بلند روبه‌رو هستیم. این مجموعه روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 21:45 به وقت ایران از کانال 7 ترکیه پخش می‌شود.

داستان سریال تپه بادخیز

داستان سریال تپه بادخیز

احتمالا شما نیز برای دانستن خلاصه سریال نسیم تپه کنجکاو هستید. این اثر داستان دختری زیبا، متین و جذاب به نام زینب است که در یک خانواده متمول به دنیا آمده و اخلاق بسیار تحسین‌برانگیزی دارد. از این رو زینب برای اهالی شهر به سبب ثروت خانوادگی و همچنین طرز رفتارش بسیار محبوب است‌. اما زینب روی دیگری نیز دارد، او عاشق ماجراجویی است و روحیه مبارزه طلبانه‌ای دارد.

از سوی دیگر پسری به نام خلیل را داریم که در کودکی خانواده‌اش را از دست داده و مجبور شده تنها به خودش تکیه کند. خلیل علیرغم داشتن چهره‌ای جدی، به سبب محبت در قلبش مورد احترام اهالی شهر است‌. اما مسئله دیگر این است که خلیل در باطن مردی آسیب‌پذیر و همچنین پر از نفرت است. او قصد دارد تا از کسانی که باعث خانواده‌اش شده‌اند، انتقام بگیرد.

در این میان زینب و خلیل باهم آشنا می‌شوند و احساساتی بین آنها شکل می‌گیرد. آیا این زوج با توجه به تفاوت‌های زیادی که دارند، می‌توانند انتخاب درستی برای هم باشند؟

بازیگران سریال نسیم تپه

در این بخش شما را با هنرپیشگان سریال آشنا می‌کنیم. ابتدا به سراغ بازیگران اصلی می‌رویم و سپس سایر آنها را معرفی می‌کنیم.

گوکبرک ییلدیریم در نقش خلیل

بازیگران سریال نسیم تپه

گوکبرک ییلدیریم (Gökberk Yıldırım) بازیگر اهل ترکیه متولد 20 دسامبر 1991 (29 آذر 1370) است. او بازیگری را از سال 2015 با سریال مرا ببخش (Beni Affet) شروع کرد و چون سریال طی 4 سال پخش شد، این هنرپیشه نیز توانست با آن شهرت کسب کند. گوکبرک ییلدیریم سپس در سریال‌های Beni Affet، Deniz Yıldızı، عشق و گناه (Aşk ve Günah) و Beni Bırakma حضور پیدا کرد. حال او را در سریال سریال ترکی نسیم تپه در نقش اصلی می‌بینیم.

جمره آردا در نقش زینب

هنرپیشه های سریال تپه بادخیز

جمره آردا (Cemre Arda) بازیگر جوان اهل ترکیه، اولین تجربه‌ بازیگری‌اش را با سریال روزگار تپه از سر می‌گذراند. او فارغ‌التحصیل دانشگاه معمار سینان ترکیه است و تا کنون در کلاس‌های بازیگری حضور داشته. او در این مجموعه نقش اصلی سریال یعنی زینب را بازی می‌کند.

زینب سارپیل بوزکورت در نقش تولای

زمان پخش سریال نسیم تپه

زینب سارپیل بوزکورت (Zeynep Serpil Bozkurt) هنرپیشه زن ترک در سال 1979 (1358 یا 1359) متولد شد. او بازیگری با سریال بهت قول میدم (Sana Söz) نخستین بار دیده شد و سپس در سریال دخترت پشت پنجره (Camdaki Kız) و گرگ تنها (Yalnız Kurt) حضور داشت. زینب سارپیل دو اثر سینمایی نیز بازی کرده و از جمله هنرپیشگان کلیدی این سریال است.

هیلال کووت در نقش جانان

معرفی سریال تپه بادخیز

هیلال کووت (Hilal Kuvvet) بازیگر، کارگردان، نویسنده و طراح است‌. او در استانبول متولد شد و پس از موفقیت در دانشگاه، وارد تئاتر شد. او در زگینه تئاتر فعالیت‌های زیادی به عنوان بازیگر، کارگردان و سریال داشته و در تلویزیون نیز نقش آفرینی کرده است. سریال آپارتمان بی‌گناهان (Masumlar Apartmanı) و گل‌های خونی حضور داشت و اکنون پروژه جدید خوو را قبول کرده است.

سایر هنرپیشه های سریال تپه بادخیز عبارتند از:

  • سلما کوتلوع (Selma Kutluğ)
  • دیلک آبا (Dilek Aba)
  • سنا پهلوان (Sena Pehlivan)
  • اینس اوزدمیر (Enes Özdemir)
  • ایلایدا سوماک (İlayda Sumak)
  • ایلکای گوز بوزکورت (İlkay Güz Bozkurt)

نقد سریال Ruzgarli Tepe

نسیم تپه از آن دسته سریال‌هایی است که یا با دیدن قسمت اول آن، سریال را کنار می‌گذارید، یا با اشتیاق آن را دنبال می‌کنید. این اثر درونمایه مجموعه‌های تلویزیونی که پیش از این ساخته شده‌اند را به نمایش می‌گذارد. شخصیت‌های اصلی بسیار ما را یاد کاراکترهای باران و دیلان در گل‌های خونی می‌اندازند. حتی از خلاصه داستان هم مشخص است که با یک داستان انتقام روبه‌رو هستیم‌، نظیر داستانی که در بسیاری از سریال‌ها دیدیم‌. بازیگران اصلی تازه‌کار هستند و سطح بازیگری آنها بالا نیست. پس اگر از آن دسته افرادی باشید که به دنبال آثار قوی هستند، پیشنهادات بهتری در این ژانر انتظار شما را می‌کشند.

اما آیا این سریال نقطه مثبتی ندارد؟ در جواب باید بگوییم موسیقی، فضاسازی و به طور کلی نوع روایت داستان این اثر باعث می‌شود که نمرات سریال ترکی تپه بادخیز کم نباشد و ارزش تماشا داشته باشد. بنابراین اگر از علاقمندان به شخصیت‌ دختر جسور، پسر آسیب دیده و خشن، تفاوت زیاد دو زوج باهم و داستان انتقام هستید، این مجموعه تلویزیونی کانال 7 را از دست ندهید.

کلام آخر

نقد سریال Ruzgarli Tepe

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال Ruzgarli Tepe همراه شما بودیم و سعی کردیم یک معرفی جامع درباره این اثر داشته باشیم. سریال ترکی نسیم تپه هنوز در اول راه خود قرار دارد و هنوز راه دارد تا جایگاهش را بین مخاطبان پیدا کند. آیا شما این اثر را تماشا کرده‌اید؟ نقاط مثبت و منفی آن را چه می‌دانید. در قسمت دیدگاه‌ها مشتاق نظرات گران‌بها شما هستیم‌. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو