شکایت 2 دختر از کارگردان تئاتر: ما را به بهانه کلاس مدیتیشن به خانه اش کشاند و آزار داد/ متهم: به خواست خودشان رابطه برقرار کردیم

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/27

09:35


ساعد نیوز: یک سال قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که از سوی یک کارگردان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

شکایت 2 دختر از کارگردان تئاتر: ما را به بهانه کلاس مدیتیشن به خانه اش کشاند و آزار داد/ متهم: به خواست خودشان رابطه برقرار کردیم

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایران، یک سال قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که از سوی یک کارگردان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از دوران نوجوانی به بازیگری علاقه‌مند بودم.
به همین خاطر بعد از دانشگاه در یکی از کلاس‌های آزاد بازیگری ثبت نام کردم و پس از چند هفته کارگردان تئاتری که در این کلاس‌ها تدریس می‌کرد به من پیشنهاد داد تا برای تمرکز بیشتر بر بازیگری در کلاس‌های مدیتیشن و افزایش تمرکز که به شکل خصوصی برگزار می‌کند شرکت کنم.
من هم با این خیال که با حضور در این کلاس‌ها می‌توانم در کارم موفق شوم پذیرفتم و قرار شد هفته‌ای یک بار در کلاس‌های مدیتیشن که در خانه‌اش برگزار می‌کرد شرکت کنم. پس از آن من دو - سه جلسه به خانه کارگردان رفتم اما او در آخرین جلسه مرا مورد آزار قرار داد.
پس از این شکایت، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در حالی که قصد داشتند کارگردان مورد نظر را احضار کنند دومین شاکی پرونده نیز که دختر جوانی بود به پلیس آگاهی آمد و مدعی شد از سوی همان کارگردان مورد تعرض قرار گرفته است.
وی در توضیح بیشتر ماجرا گفت: من در کلاس آزاد بازیگری ثبت نام کرده و به طور مرتب به این کلاس‌ها می‌رفتم، یک کارگردان تئاتر که آنجا تدریس می‌کرد به من گفت که استعداد زیادی در بازیگری دارم و اگر می‌خواهم در کارم موفق شوم باید در کلاس‌های خصوصی که او در خانه‌اش برگزار می‌کند شرکت کنم.
با این پیشنهاد کمی دچار تردید شدم و ترسیدم اما او به قدری با من صحبت کرد که مجاب شدم برای موفقیت باید در این کلاس‌ها شرکت کنم. اما او مرا به خانه‌اش کشاند و بعد هم آزارم داد.
بعد از آن با چند نفر از همکلاسی‌هایم صحبت کردم و موضوع را گفتم و متوجه شدم که این شخص تاکنون هنرجوهای متعددی را به همین شیوه مورد آزار قرار داده اما آنها از ترس خانواده هایشان سکوت کرده‌اند و برای شکایت از این مرد شیاد پیش پلیس نرفته‌اند.
پس از ثبت شکایت این دو دختر جوان، مأموران به سراغ کارگردان مورد نظر رفته و با دستور قضایی او را بازداشت کردند اما وی منکر اتهاماتش شد.
با تکمیل تحقیقات نخستین جلسه تحقیق و بازجویی از شاکی‌ها و متهم در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد و دو دختر جوان نخست به تشریح شکایت شان از متهم پرداختند و برای او درخواست اشد مجازات کردند.
دو شاکی ادعا کردند که متهم علاوه بر آنها چند دختر دیگر را که از هنرجویان بازیگری هستند آزار داده اما آنها حاضر به شکایت نشده‌اند.
پس از آن متهم به قضات گفت: من اتهامم را قبول ندارم و کسی را هم آزار نداده ام. این دو نفر خودشان با من رابطه دوستانه برقرار کردند و با پای خودشان به خانه‌ام آمدند و پس از آن هم با میل و خواسته خودشان رابطه برقرار کرده‌اند.
در پایان نخستین جلسه تحقیق از کارگردان جوان، وی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه محاکمه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو