بهترین وکیل ملکی در تهران ( امور حقوقی و کیفری املاک)

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/30

11:54


امور ملکی از آن جهت اهمیت دارند که هم می توانند جنبه کیفری داشته باشند، هم جنبه حقوقی. در این مقاله راهکارانتخاب برترین وکلا را در این حوزه یادآور می شویم.

آیا می دانید که امور ملکی می توانند هم حقوقی باشند و هم کیفری؟ در این مقاله ضمن بررسی این مورد به نقش به سزای بهترین وکیل ملکی در تهران و شهرستانها نیز اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، بهترین وکیل در تهران برای انجام امور حقوقی و کیفری ملکی، این امکان را فراهم آورده ایم تا اگر در امور ملکی خود، با موضوعات حقوقی و کیفری برخورده ایدف بتوانید به راهختی و اطمینان خاطر از راهنمایی بهترین وکیل ملکی بهره بجویید و حل و فصل امور خود را به وی واگذار نمایید.

بهترین وکیل ملکی و خصوصیات وی

بهترین وکیل ملکی در تهران در همین ابتدا خاطر نشان می شود که یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب وکیل باید مورد توجه قرار دهید تخصص و دانش حرفه ای او است. توجه داشته باشید که وکلا بعد از اخذ پروانه وکالت هر کدام به صورت تخصصی در یکی از حوزه های حقوقی و کیفری شروع به فعالیت می کنند. لذا در زمان انتخاب وکیل براساس موضوع پرونده ای که در دست اقدام و پیگیری دارید این امر را مدنظر قرار دهید. در انتخاب وکیل تنها به تبلیغات اکتفا نکنید. بلکه بهتر است به کانون وکلای دادگستری مراجعه کرده و در مورد سابقه وکیل و همچنین موفقیت هایی که در گذشته در پرونده های مشابه کسب نموده تحقیق کنید و با اطمینان کامل پرونده خود را به او بسپارید. سن وکیل هرگز معیار مناسبی برای انتخاب نخواهد بود. چه بسا

برخی از وکلا که به تازگی پروانه وکالت خود را کسب نموده اند در مقایسه با همکاران قدیمی خود با چندین سال تجربه، تسلط بهتری بر قوانین داشته باشند.

در سایت حقوقی محمد حاجیلو علاوه بر تنظیم مقالات متعدد در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری به منظور ارتقا سطح آگاهی مخاطبین، راه های ارتباطی با وکلای برتر را در هر زمینه ارائه داده ایم. در صورت نیاز می توانید با مراجعه به این سایت، از راه هار ارتباطی برای رزرو وقت مشاوره خود به صورت آنلاین و حضوری اقدام نمایید. امور مربوط به سرقفلی امور حقوقی اند. حوزه حقوقی مجزا از حوزه کیفری است. هر کدام تخصص های خود را می طلبد. ماده های و آیین های دادرسی متفاوتی برای هریک اعمال می شوند. در هر موضوع نیاز مند مواد قانونی خاص و تبحری خاص می باشیم تا تا بتوانیم بهترین نتیجه را حاصل نماییم. در نتیجه باید تفکیکی بین امور حقوقی با کیفری قائل باشیم. امور حقوقی که می توانیم از آن به عنوان عناوین پرتکرار یاد کنیم از قرار زیر اند:

  • الزام به تنظیم سند رسمی

  • امور تنظیم قرارداد ها و طرح دعاوی مربطه

  • انحصار وراثت و امور مربوط به آن

  • غالب امور تجاری و شرکت ها

  • امور چک اگر کیفری نباشند

بهترین وکیل ملکی در امور سرقفلی

سرقفلی یا همان حق کسب و پیشه یا حق تجارت، حقوقی است که از طرف قانون برای مستاجران اماکن تجاری در نظر گرفته شده است. توجه کنید که قانون سرقفلی مختص املاک تجاری است و هیچ ربطی به امکلاک مسکونی ندارد. در واقع این قانون از جایی نشات می‌گیرد که املاک تجاری با توجه به فعالیتی که در آنها صورت می‌گیرد، ارزش و اعتبار پیدا می‌کنند. بنابراین مستاجر صاحب کسب و کار، حقی در این ارزش و اعتبار دارد که باید به موقع پرداخت شود. اما انواع دعاوی سرقفلی شامل موارد زیر است:

  1. دعاوی ثبتی

  2. دعاوی ملکی

  3. اعتراضات ثبتی

  4. اثبات سرقفلی

  5. اجاره سرقفلی به غیر

  6. تغییرات در سرقفلی ملک

  7. رسید اجاره سرقفلیپ

نا گفته نماند که تمامی این دعاوی در تخصص های بهترین وکیل سرقفلی در تهران جای دارد که به عنوان وکیل ملکی که مشخصا در این زمینه فعالیت دارد شناخته می شود.

راه مشاوره تخصصی با وکیل مکلی در امور حقوقی و کیفری

راه مشاوره با برترین وکلا از قبیل وکلای ملکی متخصص شامل دو راه کلی از قرار زیر است:

  • مراجعه و مشاوره حضوری

  • مشاوره آنلاین و تلفنی

البته در نظر بدارید معمولا هیچ یک از این دو راه رایگان نخواهد بود. این بدان معناست که شما برای استفاده از مشاوره تخصصی با وکلای برتر با توجه به صرف تایم و استفاده از سالیان سال تخصص و تجربه، ملزم به پرداخت حق مشاوره خواهید بود. سابقه کاری وکلا را با یک جستجو ساده در اینترنت، بررسی سایت شخصی، آنچه در سایت های دیگر از سوابق و تخصص های ایشان به ثبت رسیده است، نظر موکلین سابق در ارتباط با مهارت و حسن پیگیری ایشان، و موارد اینچنینی می توان به دست آورد. این موضوع از اهمیت بالایی بر خوردارد است زیرا باعث ایجاد اطمینانی میگردد که قطعا در روند پیشبرد پرونده تاثیر گزار خواهد بود.

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل امور ملکی که باید بدانید

در انتخاب وکیل ملکی باید به امتیازات یتوجه داشته باشید. دارا بودن این امتیازات می تواند به نوعی تضمینی برای حصول نتیجه مورد نظر باشد. این امتیازات به شرح زیر است:

  • سالیان سال فعالیان در عرصه های وکالتی و سوابق و نتایج درخشان

  • دارای تیم مجرب و زبده و قضات سابق دادگستری و وکلای نخبه در عرصه های حقوقی

  • اعتماد کامل موکلین به جهت سوابق درخشان و حسن سوابق این دفتر

  • پیگیری مداوم و مستمر پرونده ها و ارائه گزارش به موکل

  • اکثر موکلین معرفی شده توسط موکل های سابق بوده که همین امر نشان از اعتماد و توانایی بالای این مجموعه دارد

  • دلسوز و پیگیر بودن پرونده های موکل

  • صداقت در بیان و رفتار سالیان سال فعالیان در عرصه های وکالتی

  • دارای تیم مجرب و زبده و قضات سابق دادگستری و وکلای نخبه در عرصه های حقوقی

  • اعتماد کامل موکلین به جهت سوابق درخشان و حسن سوابق این دفتر

  • پیگیری مداوم و مستمر پرونده ها و ارائه گزارش به موکل

  • اکثر موکلین معرفی شده توسط موکل های سابق بوده که همین امر نشان از اعتماد و توانایی بالای این مجموعه دارد

  • دلسوز و پیگیر بودن پرونده های موکل

  • مسلط به قوانین و مقررات روز کشور

    بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

تلفن و آدرس وکیل ملکی متخصص ( حقوقی و کیفری)

بهترین وکیل در تهران ، وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در پرونده های مختلف و دانش به روز نسبت به مسائل حقوقی، دید وسیعی نسبت به مسائل اجتماعی حاکم بر کلانشهر ها داشته باشد. وی باید از روند قانونی در کلانشهر ها آگاه بوده و در مسائل مربوط به دادگاه ها تسلط کافی داشته باشد. با این ویژگی ها، بهترین وکیل در تهران می تواند حداکثر تاثیر را در روند پرونده ها داشته باشد.

برای مشاوره با وکیل متخصص در امور حقوقیو کیفری بهتر است بعد از تحقیق درست در باب سابقه کاری و مهارت وی در امور حقوقی و کیفری، به راه های ارتباطی دست یابید و برای رزرو وقت مشاوره تخصصی خود اقدام نمایید. در چنین شرایطی می توانید از حصول بهترین نتیجه برای مورد خود اطمینان حاصل نمایید.

شماره تماس: 0912127558802128425688

آدرس: ظفر، خیابان مصدق شمالی، کوچه دامغانی، پلاک 38 واحد 2

انتخاب بهترین وکیل تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی و کیفری باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو